צילום: PORTRAIT IMAGES ASIA BY NONWARIT
צילום: PORTRAIT IMAGES ASIA BY NONWARIT

פוליסת ביטוח ייחודית מותאמת לדירות מושכרות

חברת רנטשור (Rentsure ) לניהול נכסים בדיגיטל, יצרה פוליסת ביטוח דיגיטלית לדירות שכורות בהתאם לצרכי הביטוח הספציפיים המאפיינים מצב של השכרת דירה ומספקים מענה ביטוחי נרחב הן לשוכר והן לבעל הנכס

פורסם בתאריך: 1.8.19 17:47

על אף שיש שינויים מהותיים בין צרכי הביטוח במקרים בהם הדירה לא משמשת למגורים של בעליה ומשמשת להשכרה, מרבית פוליסות ביטוחי הדירה אינן מתייחסות להבדלים אלו ולרוב לא כוללות סעיפים סטנדרטיים בביטוח דירה המיועדת לשכירות.

הבעיה בכך, שהפוליסות הללו אינן מכסות מצבים ספציפיים אשר עלולים להיווצר במקרים בהם האדם שגר בדירה אינו בעליה, ולהוביל לסיטואציות בעלות השלכות קשות שלא יהיה להן מענה ביטוחי למרות שכביכול יש ביטוח.

חברת רנטשור המנגישה את שירותי הנדל"ן לדיגיטל במטרה לייעל ולהקל את האלמנטים הבסיסיים הכרוכים בהשכרת דירה, פיתחה מודל ייחודי לעולם שכירויות הנדל"ן הכולל 4 שירותים מתקדמים לטובת בעלי הנכס והשוכרים: יצירת חוזה שכירות מותאם לכל נכס שעומד בחוק שכירות הוגנת, פוליסת ביטוח מותאמת לדירה שכורה, שירות תיקונים למוצרי חשמל ביתיים, ומוקד חם 24/7 לעזרה בניהול הנכס וטיפול בתקלות בנכס.

פוליסת ביטוח מותאמת לדירה שכורה

במצב של דירה מושכרת, נוצרת סיטואציה ספציפית שבה מי שגר בדירה בפועל, אינו בעל הנכס. השוכר הוא למעשה זה שמשתמש בדירה, כשבעל הדירה רוצה וצריך לבטח אותה אולם הוא זקוק לפוליסת ביטוח מיוחדת שתתאים לסיטואציה הייחודית הזו. "מתוך הבנה זו ורצון לספק את צרכיהם של בעלי הדירות המושכרות, יצרנו פוליסת ביטוח אחת ייעודית לסיטואציה בה בעל הדירה אינו מתגורר בה בפועל ללא צורך בשתי פוליסות נפרדות לשוכר ולמשכיר". אומר עידן הולנדר, מייסד ובעלי חברת רנטשור.

לעשות ביטוח נכון ומקיף. תמונה באדיבות רנטשור

לעשות ביטוח נכון ומקיף. תמונה באדיבות רנטשור

מדוע ישנו צורך בפוליסה ייעודית לדירות מושכרות?

"מרבית האנשים אינם יודעים כלל איזו פוליסת ביטוח דירה יש להם ומה היא מכסה בעצם. במקרים רבים, הם מגלים בדיעבד שהביטוח אינו מכסה את האלמנטים החשובים והקריטיים ביותר, וכשנוצרת קטסטרופה, הם אינם מכוסים.

"יש סיכונים רבים שיכולים להתממש בדירה שהיא משמשת לשכירות ופוליסת ביטוח דירה סטנדרטית אינה מכסה אותם, או לחילופין, הם מוחרגים כלפי המשכיר או השוכר.

"לדוגמה, אם חלילה פורצת שריפה בבית עקב רשלנות הדייר, הדייר יהיה חשוף לתביעת תחלוף מצד חברת הביטוח, אלא אם כן ישנו סעיף מיוחד אשר מכסה זאת. בפוליסה שלנו, ייעדנו סעיף המגן על הדייר במקרה זה כך שחברת הביטוח לא תוכל לתבוע אותו.

"דוגמה נוספת לסיכון שהפוליסה שלנו מבטחת כנגדו – הפעם בכדי להגן על בעל הדירה, במקרה שנגרם לדייר נזק לרכוש או נזק גופני כתוצאה מליקויים במערכת החשמל, מאחד האריחים בדירה שפגע בו, נפילה שלו ופציעה כתוצאה ממרצפת בולטת, וכד', ייעדנו סעיף מיוחד המגן על בעל הדירה במקרה ויהיה חשוף לתביעה מצד הדייר.

"כמו כן יצרנו בפוליסה שלנו סעיף אחריות צולבת בין השוכר למשכיר ובכך הרחבנו את כיסויי הצד שלישי גם לשימוש וטובת הדייר שוכר הדירה ללא צורך ברכישת פוליסה נוספת לדייר ששכר את הדירה".

ליצור חוזה שכירות מותאם רישית. תמונה באדיבות רנטשור

ליצור חוזה שכירות מותאם אישית. תמונה באדיבות רנטשור

מהם התחומים הקריטיים והחשובים ביותר, אותם הפוליסה שלכם מכסה?

"פוליסת הביטוח למבנה שלנו, נוצרה במיוחד עבור בעלי דירות ושוכרים מתוך שקיפות ותוך הבטחה לכיסוי הנרחב והטוב ביותר. אנו מבינים לעומק את הצרכים הן של בעל הדירה והן של השוכר, ומתוך כך יצרנו את הפוליסה הייעודית לדירות שכורות שתגן על שניהם.

"הפוליסה כוללת, בין היתר: כיסוי מקיף למבנה על בסיס "כל הסיכונים" , כיסוי נזקי צנרת כולל הרחבה לנזקי איטום, כיסוי צד ג' ע"ס 1,000,000 ₪, חבות מעבידים, שבר לשמשות, כיורים ומראות, סעיף ויתור זכות שיבוב כלפי השוכר, סעיף שוכרים יחשבו כצד ג' למשכיר, סעיף אחריות צולבת, כיסוי לנזק בזדון שנעשה ע"י שוכר הדירה, כיסויי לאובדן שכר דירה למשך 12 חודשים, כיסוי להחלפת מפתחות ומנעול, ועוד ועוד".

האם הפוליסה שלכם יכולה לשמש כביטוח לדירה עם משכנתא ועומדת בדרישות הבנק המשעבד?

"כמובן. כל מה שצריך זה לסמן שיש משכנתא ולכתוב את פרטי הבנק המשעבד, בתהליך רכישת הפוליסה דרך האתר שלנו, אנו נדאג לשלוח את הפוליסה לבנק וכך הפוליסה שלנו תחליף את ביטוח הדירה הקיים שככל הנראה לא מתאים למצב שהדירה המשועבדת משמשת לשכירות".

לרכוש שירות תיקונים שנתי. תמונה באדיבות רנטשור

לרכוש שירות תיקונים שנתי. תמונה באדיבות רנטשור

כיצד יצרתם את הפוליסה הייעודית לדירות שכורות?

"ברנטשור, דאגנו ליצירת פוליסת ביטוח דירה מול סוכנויות וחברות ביטוח מהמובילות בישראל, המותאמת במיוחד למצב של דירה שכורה וכוללת כיסוי נרחב לכל הסיכונים שניתחנו ולמדנו כי חלים על משכירים ושוכרי דירות ואינם קיימים בביטוח דירה סטנדרטי.

"בכדי להתרשם מתמצית תנאי הפוליסה והכיסויים הייחודיים במסגרתה, לחצו כאן".

כיצד ניתן לרכוש ולהפעיל את הפוליסה?

"דרך אתר רנטשור, תוכלו לקבל הצעת מחיר מידית. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את נתוני גודל הדירה וכתובת האימייל שלכם.

"בהמשך לקבלת ההצעה, במידה וברצונכם לרכוש את פוליסת הביטוח תתבקשו למלא פרטים נוספים ולבצע רישום קל ופשוט לאתר. התשלום עבור הפוליסה מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או Pay Pal.

"לאחר ביצוע התשלום תופק הפוליסה בהקדם (בכפוף לאישור חברת הביטוח). הפוליסה תועבר למשתמש והיא תישמר ב"איזור האישי" באתר כך שהוא יוכל לצפות בה בכל עת ולשתף אותה בקלות.

"יש להבהיר כי התשלום המתבצע באמצעות האתר עבור הפוליסה שרכשתם ישולם ישירות לחברת הביטוח ו/או לנותני שירותים נוספים המספקים כיסויים משלימים לפוליסה."

ויש לכם גם הטבה מיוחדת ללקוחות?

"בהחלט. משתמשי רנטשור הרוכשים ביטוח דירה שכורה ושירות תיקונים יזכו בהטבה ייחודית – מוקד אנושי חם אשר ילווה אותם ויסייע להם בניהול השוטף של הנכס, כגון: העברת הודעות בין השוכר והמשכיר ושמירתן, הפניה של אנשי מקצוע מצוינים ומפוקחים בהתאם לכל מצב, מתן ליווי וייצוג משפטי (על ידי עו"ד) במקרה של אי תשלום דמי שכירות ופינויי דיירים סרבנים מהדירה, ועוד".

חברת רנטשור הוקמה על ידי משפטנים, אנשי ביטוח ובעלי מקצועות טכניים אשר חברו יחד על מנת לתת מענה, ללוות ולפתור את הקשיים, הבעיות, הוויכוחים, חוסר הוודאות והידע המקצועי הקיימים ביחסים ובמשא ומתן בין שוכר/ים למשכיר/ים של דירות למגורים.
דירה שיש לה "רנטשור" תהיה דירה טובה ומבוקשת יותר בכך שתגן ותקל על השוכרים מצד אחד, ותסייע, תבטח ותשמור על המשכירים מצד שני.

לצפייה והורדת תנאי הביטוח באתר חברת רנטשור 
טלפון/ ואטסאפ: 053-2733333

לוגו. באדיבות רנטשור

לוגו. באדיבות רנטשור

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר