תמונה ממאגר istock
תמונה ממאגר istock

חברת רנטשור מציעה: שירות תיקונים ייעודי ומותאם לדירות מושכרות

חברת רנטשור (Rentsure ) לניהול נכסים בדיגיטל, יצרה מודל ייחודי של שירות תיקונים למוצרי חשמל ביתיים בדירה שכורה בכדי להקל על המשכיר והשוכר בטיפול בתקלות במכשירים אלו ועל מנת למנוע ויכוחים מי אחראי לתיקונם

פורסם בתאריך: 1.8.19 17:58

אם אתם שוכרים דירה, אתם וודאי מכירים את המצב בו המזגן מפסיק לעבוד לפתע, או שהמקרר בדירה מתקלקל ללא אזהרה ואין לכם פתרון מידי למוצרי המזון שלכם, כעת עליכם לתפוס את בעל הדירה שאינו תמיד זמין באותו הרגע ולבקש ממנו לטפל בדחיפות במוצרי החשמל תחת אחריותו. בעל הדירה, מצדו, במרבית הפעמים ירצה לקבל הצעות מחיר מכמה טכנאים בכדי להשיג את ההצעה המשתלמת ביותר, ועד שטכנאי חשמל או אלקטרוניקה יגיע לביתכם בסופו של דבר, זה עשוי לקחת זמן.

חברת רנטשור, המפתחת פתרונות חוזיים וביטוחיים מתקדמים לדירות שכורות, מכירה ומבינה את המצבים הללו היטב, ובכדי להקל הן על השוכר והן על המשכיר במצבים בהם מכשירי חשמל ביתיים אשר באחריות המשכיר מתקלקלים, מספקת שירות תיקונים מידי לכל תקלה בתשלום שנתי נמוך וללא כל השתתפות עצמית בקריאת השירות הראשונה בשנה.

עידן הולנדר, מייסד ובעלי חברת רנטשור, אומר: "מדובר בסוג של ביטוח תיקונים למוצרי חשמל ביתיים שהם באחריות המשכיר, כך שבתשלום שנתי נמוך המכשיר והשוכר מקבלים שקט ובטחון שכל תקלה במכשירי החשמל תטופל במהירות וע"י אנשי המקצוע הטובים והאיכותיים ביותר שנבחרו בקפידה"

מה מחיר שירות התיקונים ומה הוא מספק?

"השירות הוא למוצרי חשמל ביתיים: מזגנים, מקררים, תנורים, מכונות כביסה, וטלוויזיות, כאשר בעל הדירה יכול לבחור אילו קבוצת מוצרי חשמל להוסיף לשירות.
"הכיסוי הוא שנתי בעלות של 170 ₪ לשנה לקבוצת המוצרים הראשונה ו- 70 ₪ נוספים לשנה לכל קבוצת מוצרים נוספת".

לרכוש שירות תיקונים שנתי. תמונה באדיבות רנטשור

לרכוש שירות תיקונים שנתי. תמונה באדיבות רנטשור

חייבים לרכוש כיסויי לכל מוצרי החשמל או שאפשר רק למוצר ספציפי?

"ניתן לרכוש כיסוי רק עבור קבוצת מוצרי חשמל אחת , לדוגמא רק למזגנים בדירה, בעלות שנתית של 170 ₪ בלבד וקריאת השירות הראשונה בשנה תהיה ללא עלות בכלל וללא ויכוחים בין השוכר והמשכיר מי אחראי לתיקון המזגנים.
"כמובן שאם רוצים, ניתן להוסיף קבוצות מוצרי חשמל נוספות בעלות של 70 ₪ לשנה לכל קבוצת מוצרי חשמל נוספת".

מהם היתרונות של שירות התיקונים שאתם מספקים?

"השירות מתואם באמצעות מוקד שירות טלפוני המספק מענה אנושי אדיב ומקצועי ועומד לרשות הלקוח 24/7. בעת קריאה, השירות שלנו מפעיל טכנאי שירות איכותי ומקצועי, בתיאום מלא ונוח מול הלקוחות כך שהלקוח לא יצטרך להתאים את עצמו לזמן הגעת הטכנאי.

יתרון משמעותי נוסף הוא, שהמנויים בשירות שלנו מקבלים הטבה של קריאת שירות ראשונה בשנה ללא השתתפות עצמית. בקריאה שניה ומעלה, יש השתתפות עצמית של 150 ₪ בלבד, לתיקון".

ליצור חוזה שכירות מותאם רישית. תמונה באדיבות רנטשור

ליצור חוזה שכירות מותאם אישית. תמונה באדיבות רנטשור

כיצד מצטרפים לשירות?

"לקבלת הצעת מחיר כל שתצטרכו לעשות הוא להתחבר לאתר רנטשור ולבחור את קבוצת המכשירים שעליהם תרצו לקבל שירות תיקונים.

"לאחר קבלת הצעת המחיר במידה ותרצו להצטרף לשירות, תתבקשו למלא פרטים נוספים ולבצע רישום לאתר, לאשר את תנאי האתר ותנאי שירות התיקונים ותועברו לעמוד התשלום. התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או Pay Pal.

"חשוב לציין כי התשלום המתבצע באמצעות האתר עבור שירות התיקונים, משולם ישירות לחברת נותני שירות התיקונים. רנטשור אינה צד לעניין התשלומים עבור שירות התיקונים והתשלומים אינם מועברים אליה ישירות. כמו כן, חברת רנטשור אינה מספקת את שירות התיקונים בעצמה והיא אינה אחראית לשירותים אלה.

לעשות ביטוח נכון ומקיף. תמונה באדיבות רנטשור

לעשות ביטוח נכון ומקיף. תמונה באדיבות רנטשור

חברת רנטשור מנגישה את שירותי הנדל"ן לדיגיטל במטרה לייעל ולהקל את האלמנטים הבסיסיים הכרוכים בהשכרת דירה, פיתחה מודל ייחודי לעולם שכירויות הנדל"ן הכולל 4 שירותים מתקדמים לטובת בעלי הנכס והשוכרים: יצירת חוזה שכירות מותאם לכל נכס שעומד בחוק שכירות הוגנת, פוליסת ביטוח מותאמת לדירה שכורה, שירות תיקונים למוצרי חשמל ביתיים, ומוקד חם 24/7 לעזרה בניהול הנכס וטיפול בתקלות בנכס. החברה הוקמה על ידי משפטנים, אנשי ביטוח ובעלי מקצועות טכניים אשר חברו יחד על מנת לתת מענה בכל הקשור ליחסים בין שוכר/ים למשכיר/ים של דירות למגורים.
דירה שיש לה "רנטשור" תהיה דירה טובה ומבוקשת יותר בכך שתגן ותקל על השוכרים מצד אחד, ותסייע, תבטח ותשמור על המשכירים מצד שני.

לצפייה בכתב שירות התיקונים, לחצו כאן
מעבר לאתר חברת רנטשור
טלפון/ וואטסאפ-  053-2733333

לוגו. באדיבות רנטשור

לוגו. באדיבות רנטשור

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר