תוספות שיער בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: dimid_86
תוספות שיער בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: dimid_86

תוספות שיער מומלצות בפתח תקוה והסביבה

אם מראה השיער שלכם דליל, ואתם מחפשים תוספות שיער איכותיות שישמשו אתכם לאורך זמן, אספנו עבורכם את המומחים בתחום שיעניקו לכם את המענה המקצועי ביותר 

פורסם בתאריך: 4.8.19 13:42

היפה בנשים זו את – סלון יוקרתי לתוספות שיער אופנתיות ואיכותיות

תוספות שיער איכותיות יעניקו לך את ההרגשה הטבעית והמטופחת אותה את מחפשת. בסלון הפאות "היפה בנשים" הממוקם במרכז העניינים בעיר פתח תקוה, תוכלי למצוא מבחר גדול, איכותי ואופנתי של תוספות שיער טבעיות ופאות לפי הסגנון שלך, בקו צעיר ומודרני ובליווי צמוד של הצוות המקצועי במקום.

תופעת דלילות השיער בקרב נשים היא תופעה שכיחה שיש לגשת אליה בתשומת לב ועדינות. בסלון "היפה בנשים" מתמחים בכל שיטות מילוי ועיבוי השיער, תוך שימת דגש על נוחות מקסימלית ופרטיותה של הלקוחה. בין אם מדובר בתוספת קטנה לפוני ובין אם בתוספת המכסה חלק גדול מהראש, התוצאות הן טבעיות לחלוטין, נוחות לשימוש ומותאמות אישית לגוון, עובי ועיצוב השיער הטבעי.

 

"היפה בנשים" מייצרת, משווקת ומוכרת תוספות שיער ופאות קאסטם בהתאמה אישית מכל הסוגים. התוספות והפאות מיוצרות משיער טבעי אירופאי משובח, לא מעובד, לא צבוע בכשרות מהדרין של בד"ץ וללא חומרים כימיים, שנבחר בקפידה תוך שימת דגש על איכות גבוהה ולא מתפשרת. הרשתות המהוות את בסיס הפאה עשויות מ-100% כותנה נושמת המאפשרת נוחות מרבית והרגשת קלילות המותאמת לקיץ הישראלי.

צילום באדיבות "היפה בנשים"

צילום באדיבות "היפה בנשים"

בסלון "היפה בנשים" פועלת מעבדה מקצועית לייצור ותיקון תוספות ופאות, כאשר כל תוספת ופאה עוברת תהליך יסודי המתחיל מבחירת השיער ועד ליצירת הפאה או התוספת בשלמותה. התוספות והפאות בעלות מראה טבעי ואופנתי, סקינים לבנים וכהים בטכניקת מולטידיירקשיין-סקין (Multidirectional Skin Top), בייביהר ברמה מקצועית ביותר והכל נעשה כמובן לפי התאמה אישית ללקוחה.

לרשות הלקוחות במקום עובד צוות מקצועי בעל מוניטין של מעל 20 שנה בתחום, שמעניק ייעוץ אישי ומקצועי ללא התחייבות וברמה גבוהה במיוחד. צוות העובדות המנוסות מודעות לרגישות ולדיוק הנחוצים בתהליך בחירת הפאה או התוספת, ושמות דגש על שביעות רצון הלקוחה והסיפוק המקסימלי שלה מהתוצאה.

בסלון "היפה בנשים" קיימת מחלקה דיסקרטית לפאות רפואיות, לדלילות ונשירת שיער. לכל אורך התהליך מקבלת הלקוחה ליווי אישי ורגיש במטרה לסייע לה בתהליך והגיע להתאמה מושלמת של הפאה. הסלון מציע מבחר קוקוקליפסים, פיאות סרט, פאות כובע, וכמובן אפשרות להשכרת פאות לתסרוקות ואביזרים נלווים לפאות. בנוסף לכל השירותים, במקום פועלת מספרה מקצועית ברמה גבוהה מאוד המציעה גוונים, תספורות, תסרוקות ערב, סלסולים, ועוד.

אחרי ולפני. צילום באדיבות "היפה בנשים"

לפני ואחרי. צילום באדיבות "היפה בנשים"

לפני ואחרי. צילום באדיבות "היפה בנשים"

לפני ואחרי. צילום באדיבות "היפה בנשים"

תוספות השיער הייחודיות שלנו

בסלון "היפה בנשים" קיים מבחר ענק של תוספות שיער מכל סוג ולכל רמות הדלילות. התוספת נבחרת בקפידה ובהתאמה מדויקת לגודל ראש הלקוחה, לצבע, לטקסטורת השיער ולאורך הרצוי. התוספת מתמזגת עם השיער באופן טבעי לחלוטין וברמת דיוק שמקשה מאוד להבחין בין התוספת לשיער הטבעי. התוספת נטמעת בתוך השיער ומעניקה הרגשה קלילה ונוחה. היתרון המשמעותי של התוספות בסלון הוא שהן מתחברות בקליפסים וכך ניתן להסיר ולחבוש את התוספת בכל זמן נתון ובקלות רבה. לתוספות הבנויות בקליפסים אופן חפיפה מיוחד: לאחר סירוק התוספת טובלים אותה בקערה עם שמפו, מברישים היטב תחת זרם מים ולאחר מכן חוזרים על הפעולה עם מסיכה.

התוספות מגיעות במבחר גדלים ומיועדות לאזורים השונים בראש ולפי הצורך:

תוספת כיפה – תוספת סקין טופ למראה קרקפת טבעית. התספורת לטובת חיבור התוספת מתבצעת במספרה שבסלון ובהתאם לתספורת האישית של הלקוחה.

התוספות הבאות ניתנות לחבישה והסרה עצמאית בכל עת ולחפיפה בהתאם להוראות הניתנות בסלון:

תוספת קודקוד – כשמה כן היא, מינימלית ומתמקדת בדלילות בקודקוד הראש ונטמעת בשיער באופן מלא. תוספת זו היא ללא שביל ומיועדת בין השאר להגבהה ולהשגת נפח ומתאימה גם לשיער מתולתל.
תוספת פוני (פטנט) – מתאימה גם לנשים החובשות כיסוי ראש, ולנשים שדלילות השיער קיימת בעיקר בפוני. הסוג הראשון של תוספת הפוני מתחבר בקליפסים באופן בו לא ניתן להבחין בין השיער הטבעי לתוספת, והסוג השני תפור על סרט נגד החלקה ומתאים לחובשות מטפחות, כובעים או כל כיסוי ראש אחר.
תוספת עורף – תוספת למראה שיער שופע, הארכה ו/או עיבוי השיער המתאימה לנשים שהולכות עם כובע ו/או מטפחת. עם תוספת זו ניתן לאסוף את השיער לקוקו ולעשות תסרוקות.

תוספת עורף מתחת לכובע ומטפחת – מתאימה לנשים החובשות כיסוי ראש ומעוניינות להשאיר שיער בעורף מחוץ מהכיסוי. התוספת תפורה על סרט נגד החלקה שתופס גם את כיסוי הראש שלא יחליק.

בנוסף לתוספות, סלון "היפה בנשים" מציע מבחר גדול ומגוון של קוקוקליפסים עם פטנט סגירה, פאת פטנט ופאת פוני פטנט להסתרת התקרחות קדמית.

אם גם את מעוניינת בתוספת אופנתית, איכותית וטבעית לשיערך, את מוזמנת להגיע לסלון "היפה בנשים" לפגישה אישית באווירה נעימה ורגועה. בפגישה תקבלי ייעוץ ראשוני והמלצה לתוספת האידיאלית עבורך ללא תשלום וללא כל התחייבות. הייעוץ המקצועי ניתן תוך מענה אדיב וסבלני, שימת דגש על יחס אישי, הקשבה לצרכייך ושמירה על דיסקרטיות במידת הצורך.

סלון היפה בנשים
טלפון: 03-5163333
כתובת: ההסתדרות 18,פתח תקוה
קישור לדף הפייסבוק
קישור לאינסטגרם

תפירה יסודית של פאות איכותיות. באדיבות "היפה בנשים"

תפירה יסודית של פאות איכותיות. באדיבות "היפה בנשים"


אמריקן לוק – תוספות שיער טבעיות לנשים ולגברים

אמריקן לוק הינה בין החברות הראשונות שהציעו תוספות שיער טבעיות לנשים ולגברים בישראל. הקליניקה, שנפתחה בשנת 1990, מציעה ללקוחות מגוון פתרונות למראה שיער מלא, טבעי ומעוצב בהתאם לרצון הלקוח, ומושכת אליה לקוחות רבים מכל רחבי הארץ.

שירות אישי ודיסקרטי

"הצוות שלנו כולל אנשי מקצוע שמתמחים בפתרונות להקרחה ולשיער דליל", מדגיש מוטי מרדכי, מנהל 'אמריקן לוק' קרוב לשלושים שנה."מגיעים אלינו לקוחות מכל קצוות הארץ, ואנחנו מעניקים להם שירות אישי, בדיסקרטיות מלאה", הוא מספר. בניגוד למספרה, הקליניקה של 'אמריקן לוק' אינה חשופה לרחוב אלא נמצאת בתוך בניין, דבר המאפשר דיסקרטיות לכל המעוניין בכך.

"מגיעים אלינו גברים שסובלים ממפרצים, התקרחות ושיער דליל, אחרים שנפגעו מהשתלות שיער כושלות שעשו בחו"ל, וכן נשים שנפגעו מהחלקות שיער או סובלות מנשירה רצינית. כולם רוצים להראות טוב ולהרגיש טוב עם עצמם, ובשביל זה אנחנו כאן", ממשיך מוטי, "אנחנו מבטיחים להם שירות אישי, ועושים כל מה שביכולתנו על מנת להגיע לתוצאה הרצויה וכדי שהלקוח יהיה שבע רצון".

מוטי מספר כי הבטחון העצמי של גברים ונשים נפגע כאשר הם סובלים מאבדן שיער, שיער דליל או התקרחות, ותוספות השיער משיבות להם את הבטחון שאבד. "אנחנו ניגשים אל הלקוח ברגישות הנדרשת כדי להציע להם פתרון שיתאים עבורם. לא פעם מגיעים אליי לקוחות שהתאימו תוספות שיער אצל מעצבי שיער חסרי ניסיון, והתוצאה נראית בהתאם. לצוות שלנו יש שנים של ניסיון בתחום, אנחנו לא ספרים, אנחנו מתאימים פתרונות שיער".
באמריקן לוק לוקחים את נושא השירות האישי ברצינות, ומדגישים כי לקוח שאינו מרוצה מהתוצאה לא יישלם.

אמריקן לוק- תוספות שיער לגברים ולנשים. צילום עצמי

אמריקן לוק- תוספות שיער לגברים ולנשים. צילום עצמי

התאמה אישית של תוספות השיער

כאשר לקוח חדש מגיע לקליניקה, אנשי הצוות מאבחנים בראש ובראשונה את סוג השיער שלו והיכן קיים צורך בתוספת שיער. בחלק מהפעמים קיים צורך בתוספת שיער חלקית, ובפעמים אחרות – בתוספת מלאה. תוספת חלקית יכולה להיות למילוי אזור המפרצים למשל.
הצוות מקשיב לרצונות הלקוח – באיזו תסרוקת הוא מעוניין ובאיזה נפח. לאחר מכן, הצוות מייעץ ללקוח מהי תוספת השיער והתסרוקת שתתאים עבורו, בהתאם לתווי הפנים ולמבנה הראש שלו. "לאחר הבנת צרכי הלקוח, אנחנו מתחילים בדגימות מגוון יחידת שיער בתוך חדר דיסקרטי", אומר מוטי, "בצבעים שונים, בעובי שונה של השיער ובסוגי שיער שונים, בהתאם להעדפות הלקוח". לאחר שהלקוח בוחר ביחידת השיער עבורו, הצוות מדמה עבור הלקוח סוגי תסרוקות אפשריים עם יחידת השיער, עד הגעה לתסרוקת הרצויה. בשלב הבא יחידת השיער מודבקת על הראש באמצעות דבק רפואי, זאת לאחר שהותאמה באופן אישי ללקוח.

הכל כלול – שימור ותחזוקה שוטפת על ידי צוות הקליניקה

הקשר בין הלקוח לקליניקה אינו מסתיים לאחר קבלת התסרוקת הרצויה. "אנחנו מקפידים להדריך את הלקוחות על טיפול ושימור נדרש ביחידת השיער", מדגיש מוטי,
יחידת השיער היא שיער לכל דבר – יש לחפוף אותה ולהתנהג איתה כמו שיער רגיל, אפשר גם לשים עליה ג'ל או קרם. בקליניקה של אמריקן לוק מציעים ללקוחות תחזוקה שוטפת של התספורת, במסגרת חבילה שנתית של 'הכל כלול'. "הדלת שלנו פתוחה ואנחנו מזמינים את הלקוח להגיע אלינו באופן בלתי מוגבל, מתי שיתחשק לו", אומר מוטי. "מי שבוחר בעסקת 'הכל כלול' מגיע אלינו להתפנק בחפיפות שיער, עיצוב תסרוקת ועיצוב הזקן לשמירה על מראה מושלם, גילוח, מוצרים לשיער ועוד", מספר מוטי, "אנחנו עומדים לרשות הלקוחות מבוקר עד לילה, בכל ימות העבודה".

אמריקן לוק
לחי 27, בני ברק (מול דיזיין סנטר)
שעות פעילות: ימים א, ג, ד, ה 11:00-21:00
ימי ו': 11:00-15:00
טלפון: 073-3744802, בין השעות: 7:00-23:00
לאתר של אמריקן לוק
לעמוד הפייסבוק של אמריקן לוק

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר