משלוחים עד פתח הבית. תמונה ממאגר Shutterstock. עריכה: קייקנט
משלוחים עד פתח הבית. תמונה ממאגר Shutterstock. עריכה: קייקנט

משלוח עוגות: הכירו את הקונדטוריה האינטרנטית קייקנט

אם אתם אוהבים עוגות (וקשה לנו להאמין שאתם לא כאלה), כדאי שתכירו את קייקנט - קונדטוריה אינטרנטית למשלוחי עוגות ומאפים עד פתח הבית. אגב, יש גם עוגות יום הולדת מהודרות, מאפים טבעוניים ועוגות ללא גלוטן. יצאנו להכיר ולטעום

פורסם בתאריך: 5.8.19 11:11

קייקנט – קונדיטוריה אינטרנטית ומשלוחי עוגות

רונן שלו הוא איש שאוהב עוגות. וכמו כל אהבת אמת, הזמן לא מכרסם בה, ואולי אף מעצים אותה. מי שמכיר את רונן מעיד עליו, שגם אחרי שנים של ניסיון בתחום שיווק מוצרי מאפה וקונדיטוריה, בפגישות עבודה בבית קפה, הוא עדיין מתמלא חדווה מול מגש המאפים הטריים או ליד מדפי העוגות המשובחות במקרר.

כאיש של מאפים ומעשים, ואחרי שנים ארוכות של עבודה בתחום, רונן החליט לקחת את האהבה הזו צעד אחד קדימה ולדאוג שמי שלא מגיע אל העוגות, העוגות יגיעו אליו, וכך נולד שירות משלוחי העוגות האינטרנטי – קייקנט.

אחרי שהגה את הפתרון של מוצרי מאפה במשלוח, רונן לא שקט על השמרים. הוא החליט לפתח את הרעיון ולהפוך את הקונדיטוריה האינטרנטית לפלטפורמה שמספקת מוצרי מאפה מכל הסוגים, עם מחלקה מיוחדת למוצרים נטולי גלוטן (ועל כך נרחיב בהמשך). הרעיון היה ששוחרי המאפים והעוגות מכל הסוגים יוכלו לקבל את מבוקשם במרחק הקלקה באתר. המשלוחים של קייקנט כוללים מאפים איכותיים עד הבית, האירוע, המשרד, או כל מקום אחר.

קייקנט היא למעשה חנות וירטואלית יחידה ומיוחדת במינה. החנות, היחידה מסוגה בארץ, מתמחה במשלוחי עוגות, מוצרי קונדיטוריה, מאפים מיוחדים, מוצרים ללא גלוטן ו/או סוכר ומגשי אירוח לאירועים פרטיים וחברות. כל ספקי החנות האינטרנטית נבחרים בקפדנות בדגש על איכות המוצרים, תנאי הייצור הקפדניים, מגוון המוצרים וטריותם וכמובן – עמידה בדרישות הכשרות.

משלוחי עוגות קייקנט

צילום באדיבות קייקנט

שליחות עם שליחות

כל הרעיון של קייקנט התחיל מסיפור משפחתי. בהיותו בן שש, אובחן בנו של בנו של רונן שלו כחולה צליאק. במשך שנים ארוכות בילתה כל המשפחה בחיפושים אחר מוצרים נטולי גלוטן שיהיו גם טעימים וגם בלתי מזיקים עבור צליאקיסט הבית. לאט לאט הם גילו שיש דברים כאלה, רק צריך לדעת איך להגיע אליהם. כך למשל, חברת 'גלוטן פרי' שהחזיקה קו חלוקה באזור הצפון בלבד ולא הגיעה למרכז הארץ. רונן הבין שלמוצרים אלה יש דרישה ורבים צורכים אותם, ולכן פתרון כזה חייב להיות נגיש וזמין יותר לאזורים נרחבים בארץ. משגילה איך מגיעים למוצרים הטובים, החליט שהוא דואג מעתה לא רק לבנו, אלא מוודא שכל מי שצריך ולא יכול להגיע אליהם, המוצרים יגיעו אליו.

וכך החל המסע להקמת קייקנט. רונן חבר לשותפתו העסקית, ליאת טביבי האחראית על נושא המדיה הדיגיטלית. כתוצאה מאיחוד הכוחות, נולדה החנות הדיגיטלית הראשונה (ונכון להיום – היחידה) לשיווק מוצרי מאפי מכל הסוגים, הלא היא קייקנט.

בשל היחס החם השמור בקייקנט לנושא המוצרים נטולי הגלוטן, החנות האינטרנטית מעניקה תשומת לב מיוחדת למחלקה הזו. בכל חג מארגנים רונן וליאת פעילות התנדבותית למען חולי צליאק. ביום העצמאות למשל, סיפקו משלוחי עוגות לחיילים עם צליאק, ובחנוכה נשלחו סופגניות ללא גלוטן לילדים בישובי עוטף עזה. בכל יום אחר, על כל משלוח של מוצרים נטולי גלוטן לא גובים תשלום.

אבל חולי הצליאק אינם היחידים שזכו לגלות עולם חדש של מאפים המחכים להם במרחק הקלקה, מעבר למסך. בזכות הזיקה הבריאותית המודגשת של קייקנט, ניתן למצוא בחנות האינטרנטית מחלקה שלמה של מאפי בריאות: מוצרים טבעוניים, נטולי סוכר וכאלה העשויים מקמחי בריאות מיוחדים כמו הטאף בעל הסגולות המופלאות שהגיע היישר מהמטבח האתיופי.

קייקנט – קליק עם מאפים

זה שבקייקנט אוהבים עוגות כבר סיפרנו לכם, אבל עדיין לא דיברנו על האהבה הגדולה שלהם לשמח אנשים. בשביל הקייקנטים, לקבל טלפון מאישה שמספרת שלבעלה יש יומולדת והיא רוצה להפתיע אותו בעוגה מיוחדת במשרד, זה משהו שעושה את היום.

ואכן, בקייקנט ישנה אפשרות להזמין משלוחי עוגות, מאפים, זרי עוגיות, עוגות מעוצבות, מגשי אירוח וכל מה שאופה לאנשים טוב – הכל ללא טרחה, ללא ריצה ממאפייה אחת לאחרת, רק בישיבה מול המחשב, ומהיום להיום. אפשר כמובן גם להזמין מראש ולדעת שבמקום לצאת במסע חיפושים אחר הקיש הטוב ביותר באזור, הקיש פשוט יקיש על דלתכם.

עם אילו ספקים אתם עובדים לאספקת העוגות?

"מאחר ואנו אתר אינטרנט שמוכר אונליין, אנו עובדים עם מגוון ספקים מובילים בישראל ועם הקונדיטוריות והיצרנים הטובים והאיכותיים ביותר שיש ובעלי רישיון מוסדר. החומרים טריים ונבדקים היטב, ואנו מספקים את המוצרים והשירות ברמה הגבוהה ביותר, גם בהיבט הכשרות המחמירה וגם בהיבט התוצרת".

מהיכן שאובים הרעיונות לסוגי העוגות והמאפים?

"את הרעיונות, החידושים והמתכונים החדשים הוגים הספקים שלנו, מומחים בתחום הקונדיטוריה אשר מתעדכנים כל הזמן בכל החדש בתחום העוגות והמאפים. בנוסף, הלקוחות שלנו מעלים בקשות והצעות למוצרים נוספים וחדשים בעת הצורך, ואנו משתדלים למלא כל בקשה ולספק בהתאם".

כמה זמן מראש צריך להזמין עוגת יום הולדת מעוצבת וכיצד ניתן לבחור את העיצוב?

"את העוגות שלנו ניתן להזמין מהיום להיום, כשעוגות מפוסלות ומעוצבות מומלץ להזמין בין יומיים לשלושה ימים מראש. אפשר לבחור את עיצובי העוגה, הנושא והכיתוב, הכל ניתן לבחירה. מרבית הלקוחות מגיעים עם תמונה של עוגה שראו באינטרנט או רעיון משלהם, ואנו מספקים עבורם את העוגה המעוצבת בהתאם לקונספט שבחרו".

מהם מגשי האירוח שלכם ולמי הם מתאימים?

"יש לנו באתר קטגוריה שנקראת "מגשי אירוח" – קטגוריה של מאפים שמתאימים מאוד לאירועים כגון בחברות ואירועים פרטיים. מגשי האירוח ניתנים לבחירה מבחינת סוגי המאפים והעוגות, ואנו בונים יחד עם הלקוח את ההזמנה: הכמויות, המגוון והסוגים, הכל בהתאם לרצונותיו וצרכיו, על פי גודל האירוע וכמות המוזמנים".

קייקנט
חנות הקונדיטוריה און ליין הגדולה בארץ
משלוחי עוגות ומוצרי קונדיטוריה עד פתח הדלת
עוגות יום הולדת ועוגות מעוצבות, מוצרים ללא גלוטן, מגשי אירוח

טלפון: 0548822655
מעבר לאתר 
מעבר לפייסבוק 
מעבר לאינסטגרם

משלוח עוגות ומאפים

תמונה ממאגר Shutterstock. עריכה: קייקנט


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר