תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: Yashkin Ilya
תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: Yashkin Ilya

שיטת IPL: הכירו את המומחים בתחום

שיטת IPL להסרת שיער נחשבת חדשנית בתחום טיפולי הסרת השיער לצמיתות. השיטה נעזרת בגלי אור לזיהוי השערה והריסתה מן השורש, כאשר הטיפול נחשב בטוח וללא תופעות לוואי. הכירו את המומחים בתחום

פורסם בתאריך: 5.8.19 15:04

קלרה יהב: הסרת שיער בשיטת IPL

אחד ממכוני הקוסמטיקה המובילים במרכז העושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת להסרת שיער (SHR, IPL), הוא '"קלרה יהב – מכון יופי ואסטטיקה". המכון בפתח תקווה משרת לקוחות מהעיר והסביבה מזה 25 שנה, ומספק את מיטב הפתרונות הקוסמטיים המבוקשים בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות.

קלרה יהב היא קוסמטיקאית מנוסה ומוסמכת, בעלת וותק, ניסיון ומוניטין נצבר לאורך שנים. במכון בבעלותה ובניהולה, מוצע מגוון רחב ורב היקף של טיפולי קוסמטיקה לנשים, גברים ובני נוער.

הטיפולים במכון כוללים את כל סוגי טיפולי פנים; מגוון פילינגים; הבהרת כתמים בקרן אור; אנטי איג'ינג' בקרן אור; הסרת שיער בשיטת SHR; עיצוב גבות בשעווה; איפור קבוע; איפור כלות; מניקור, פדיקור; בניית ציפורניים וג'ל, ומסאג' גוף.
קלרה יהב היא מומחית בתחום הסרת שיער וטיפולי פנים בדגש על עור אקנטי, בשימוש בטכניקות ובחומרים הטובים והאיכותיים ביותר ובמכשור טכנולוגי מתקדם.

הסרת שיער בטכנולוגית מתקדמת על ידי מכשיר SHR של נובה מדיקל

אם אתם סובלים מפריחה באזור הגילוח והשעווה, שערות חודרות, צמיחה מהירה וצפופה או שפשוט נמאס לכם להתעסק עם הסרת השיער, קלרה יהב מספקת עבורכם פתרון הסרת שיער קבוע ולאורך זמן, בטכנולוגיה מתקדמת SHR.
הסרת השיער במכון קלרה יהב מבוצע במכשור SHR בטכנולוגיה סופר מתקדמת המבטיחה דיוק, הפחתת כאבים והשגת תוצאות מרשימות שישמרו לאורך זמן.

הסרת שיער SHR או בשמה המלא – "Super Hair Removal" היא שיטה המושתתת על הבזקי אור, אשר מסוגלת להסיר כמויות גדולות של שיער בהליך קוסמטי פשוט ונטול כאבים כמעט לגמרי. היא נחשבת לאחת השיטות המתקדמות והחדישות ביותר הקיימות כיום בשוק, וזוכה לפופולאריות בקרב נשים וגברים כאחד.

קלרה יהב אומרת: "הסרת השיער במכון נעשית באמצעות מכשיר SHR של חברת נובה מדיקל, מהמכשירים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בעולם הסרת השיער. הטיפול החדשני נעשה ללא כאב, סימנים או כוויות, ומתאים לכל סוגי וגווני העור וניתן לעשות בו שימוש בכל עונות השנה".

קלרה יהב. צילום עצמי

קלרה יהב. צילום עצמי

אילו טיפולים נוספים מוצעים במכון?

"מעבר לכלל הטיפולים האמורים, אני עושה איפור קבוע בכל השיטות הקיימות: הצללה, שיטת השערה ועוד. יש לי התמקצעות בעיצוב גבות בשעווה – שיטת ייחודית שייבאתי מארה"ב והיא מאוד אהובה על הלקוחות, אנו למעשה מעצבים את שערות הגבות באמצעות שעוות שרף מה שחוסך כאבים ואודם".

קלרה יהב היא קוסמטיקאית מוסמכת ובעלת וותק וניסיון של 33 שנה. היא למדה ממיטב הרופאים והמרצים בתחום, היא השלימה ארבע שנים של לימודי תזונה, אנטומיה, פתולוגיה ופיזיולוגיה, ומנהלת את מכון "קלרה יהב – מכון יופי ואסתטיקה" באהבה, בחיוך, ובשירות לקוחות מתקדם על פי סטנדרטיים עולמיים.

"קלרה יהב – מכון יופי ואסטטיקה"
כתובת: ברקוביץ 10 פתח תקווה
קישור לאתר 
טלפון: 052-4420400

הסרת שיער בשיטת IPL. צילום עצמי

הסרת שיער בשיטת IPL. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר