תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: MRProduction
תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: MRProduction

סדנאות סטיילינג שאתם חייבים להכיר

עולם האופנה הוא רחב ומלא גזרות, סגנונות וצבעים ויצירת מראה יפה, מחמיא ומסוגנן היא לא דבר של מה בכך. בואו להכיר את הסדנאות השוות ביותר בתחום הסטייל שיעניקו לכם את כל הכלים והחוקים ליצירת מראה סוחט מחמאות

פורסם בתאריך: 5.8.19 16:41

אורית ארגמן פדידא: "סטיילינג זה לא רק לסלבס – אלא לכולם. עין מקצועית ואובייקטיבית שמדייקת את הופעה וההרגשה שלך"

המילה 'סטיילניג', כמו העיסוק הכללי באופנה קיבלו עם השנים שם רע. יש שרואים בהם שטחיים, ואפילו טפשיים, או לכל הפחות – לא ממש חשובים. הסטייליסטית אורית ארגמן פדידא, היא הוכחה חיה שההפך הוא הנכון. לצד עבודתה עם לקוחות פרטיים, הנחיות קבוצות וסדנאות בתחום, חוקרת ארגמן פדידא אופנה ישראלית במסגרת דוקטורט במחלקה ליהדות ישראל בבר אילן: "אני רוצה להפיץ לעולם שסטיילינג והעיסוק באופנה הם לא דבר שטחי. אופנה משפיעה על תרבות, היסטוריה, תקשורת. אולי בגלל שאופנה נתפסת כתחום נשי לרוב– היא גם נתפסת כתחום עיסוק פחות חשוב בחברה, וגם במחקר". את הגישה האינטלגנטית והמלומדת מביאה ארגמן פדידא גם לליווי הסטיילינג האישי שהיא מציעה ללקוחות פרטיים, וגם לקורסים ולסדנאות שהיא מעבירה בחברות עסקיות, מקומות עבודה, בערבי בנות ועוד. "לא כולם מתעניינים לשמוע על שורשים סוציולוגיים, תרבות והיסטוריה של אופנה – וזה בסדר, אך כאשר יש מולי קהל מעוניין אני שמחה לפרט גם על זה, ובכל מקרה, מציגה מחקרים עדכניים שמראים עד כמה מראה חיצוני, ורושם ראשוני כן חשובים, ומשפיעים על החיים שלנו".

תני דוגמה למחקר שאת מציגה בסדנאות שלך

"אחד המחקרים שתמיד מפתיעים אנשים הוא מחקר שאני מציגה על טיפוח. נתנו לנחקים לפגוש בני ובנות אותו גיל, במשקל ובמראה פיזי דומה, אך ברמות טיפוח שונות, ולסמן את רמת הרושם החיובי שהשאירו עליהם. מסתבר שאנשים מוזנחים – לא מסופרים, עם שיער שמנוני או דליל, בגדים או נעלים ישנות קיבלו ציון נמוך, אך גם אנשים מטופחים מידי עם איפור מוגזם, ביגוד צעקני, צמוד או חשוף, ציפורניים ארוכות באופן קיצוני, קיבלו ציון נמוך. העין שלנו נמשכת למידה מאוזנת של טיפוח. אנחנו מקשרים אותו ליעילות, חכמה, ובריאות. אני מלמדת את הלקוחות שלי – גם בסדנאות וגם בליווי אישי – איך להגיע לרמת איזון שכזאת במראה החיצוני שלהם, על מנת למקסם רושם ראשוני, וגם כדי להרגיש טוב יותר כלפי עצמם".

אורית ארגמן פדידא בהרצאת סטיילינג. הנשים מוזמנות להשתתף ולהתנסות. צילום עצמי

אורית ארגמן פדידא בהרצאת סטיילינג. הנשים מוזמנות להשתתף ולהתנסות. צילום עצמי

ארגמן פדידא מציעה כמה סוגי שירותים: הרצאות במקומות עבודה שם תפרט על גזרות מחמיאות למבני גוף שונים, שילוב אביזרים, תדבר על קוד לבוש ואיך יוצרים לוק פורמלי ומתאים למקום העבודה: "אני מביאה תמיד דוגמאות של בגדים ואביזרים, מזמינה נשים מהקהל ומדגימה עליהן, נותנת להן להתנסות. אלו סדנאות חוויתיות מאוד". בהרצאות אינטימיות יותר, של מספר נשים מצומצם, תיכנס אורית גם לשאלות דימוי גוף שמטרידות את הנשים – מה הן מעוניינות להסתיר או להבליט בגופן. תפרט על הלבשה תחתונה מתאימה לסוגי בגדים שונים, ותיתן טיפים אישיים למשתתפות.

בנוסף מציעה אורית גם ליווי אישי: "זה תהליך אינטימי מאוד שנחלק לשניים: שירות ארגון מלתחה, ושירות ליוי בקניות. כל אחד המתהליכים נפתח בשיחה טלפונית בה אני מבינה לעומק מי עומדת בצד השני – אם היא הגיעה אלי ביוזמתה, או בהמלצת מישהו אחר, מה החיבור שלה לאופנה, למה היא מצפה, במה היא עוסקת, איך נראה סדר יום שלה, סדר גודל של מידות. שירות ארגון מלתחה הוא בבית הלקוחה: נפתח יחד את הארון שלה בתהליך אינטימי שבמהלכו נפש הלקוחה יוצאת החוצה. נבין אילו בגדים עובדים בשבילה, ואילו פחות, אילו פרטי בסיס חסרים לה. נעבור גם על תיקים ונעלים, אלמד אותה להרכיב לוקים שונים מהמלתחה הקיימת.

צילום: בר אהרון

צילום: בר אהרון

זה תהליך של ארבע שעות בסופו גם אוציא סיכום של כל הטיפים שאני מציעה. בסיבוב קניות משותף נלמד איכן נכון לקנות, ואיך בחור פריטים המדויקים ללקוחה". מסבירה ארגמן פדידא ומוסיפה, "שירותי סטיילינג הם לא דבר יקר. במחיר של ארבע חולצות בממוצע לקוחה לומדת איך למקסם את קנית הבגדים שלה, ולבנות מלתחה שמתאימה לסגנון החיים ולמבנה הגוף שלה – מהחוויה שלי עוד ועוד נשים מבינות שזה יותר משווה את ההשקעה. המוטו שלי הוא לאהוב להתלבש, ואני באמת מאמינה שבעזרת הכלים הנכונים, ומעט השראה, כל אחת יכולה להנות מעצמה בכל בוקר מול המראה. באתר שלי יש פירוט על השרותים שאני מציעה וחלק נכבד מוקדש לבלוג אופנה, בו אני כותבת על סטיילינג, אופנה ותרבות. מזמינה אתכן להכנס".

אורית ארגמן פדידא
טלפון: 052-8853386
קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק
קישור לחשבון אינסטגרם

אורית ארגמן פדידא. צילום בר אהרון

אורית ארגמן פדידא. צילום בר אהרון


יעל וכמן: סדנאות סטיילינג מקצועיות שיוצרות שינוי תפיסה

איך מגיעים מהנהלת חשבונות לסטיילינג וכיצד שנה שלמה בפיג'מת בית חולים יכולה לשנות את ההסתכלות על העולם? זהו סיפורה המרתק של יעל וכמן, סטייליסטית ומנחת סדנאות סטיילינג שרואה בהעצמת לקוחותיה וחיזוק הביטחון העצמי שלהם כשליחות אמיתית.

כשהייתה בת 16, עברה יעל וכמן, כיום בת 69, תאונה קשה במהלך גדנ"ע. כתוצאה מהתאונה עברה שלושה ניתוחי גב שהובילו אותה לשבת בכיסא גלגלים במשך שנה שלמה של שיקום בבית החולים הדסה עין כרם. "שנה הייתי לבושה בפיג'מת בית החולים" מספרת יעל, "לאחר שעברתי טיפולים קשים מאד, והסתכלתי דרך חלון חדרי על העולם. התאוששתי בזכות הסביבה שלי ובמיוחד בזכות מי שהיה אז חבר שלי והיום הוא בעלי. אנחנו חוגגים 50 שנות נישואים, עם שני ילדים ו-5 נכדים ונכדות".

מראיית חשבון לסטיילינג

לאחר שהשתקמה ובמשך עשורים לאחר מכן, הקריירה של יעל וכמן סבבה סביב מספרים. היא למדה הנהלת חשבונות, המשיכה לייעוץ מס ואז לראיית חשבון. "אבי היה רואה חשבון", היא מספרת, "וכזוג צעיר, בעלי ואני עשינו מה שהיה צריך לעשות בכדי להתפרנס. לפני 11 שנים אמרתי לעצמי שאת ילדיי גידלתי, ואני יכולה להרשות לעצמי לעשות דברים אחרים. נזכרתי בתקופה הקשה ההיא, בה הייתי שכובה בפיג'מה, וכמה הבגדים והנראות המוקפדת היו חסרים לי אז, וידעתי שזה הכיוון אליו אני הולכת. למדתי סטיילינג אצל אורלי שי, ואחרי כמה שנים בהן עסקתי בתחום, תוך כדי עבודתי הקבועה כשכירה, החלטתי להרחיב עוד את היריעה ולמדתי אצל גדי אלימלך, שהוא גם סטייליסט וגם מעצב אופנה. משם כבר יצאתי לדרך עצמאית בתחום".

על הלקוחות

כיום, מציעה יעל את שירותיה לנוער ומבוגרים כאחד, בתהליך סטיילינג אישי, לצד סדנאות סטיילינג מרתקות אותן היא מעבירה לקבוצות. על הלקוחות המגיעים אליה היא מספרת: "התהליך מאד שונה בין גבר לאישה, וגם משתנה כאשר מדובר למשל בנערה שעוברת חרם כיתתי. גברים יכולים להיות יותר ביישנים, כאשר נשים יותר פתוחות לרוב, ומדברות ממש על הכל. עם כל הלקוחות אני מקפידה לדבר על בטחון עצמי, ובמיוחד עם הנערות והנשים. אני רוצה לתת להן את הביטחון לעמוד מול המראה ולומר 'אני יפה, אני אוהבת את מה שאני רואה, הגוף שלי הוא הכי טוב ויפה'. יש בתהליך הזה גם המון פסיכולוגיה. לא מזמן עשיתי תהליך של מעל לשבועיים עם אישה אחת, ורובו היה רק דיבור ושיח פתוח".

הסדנה של יעל וכמן. צילום עצמי

הסדנה של יעל וכמן. צילום: גלי מרגלית

תהליך העבודה

תהליך העבודה של יעל לרוב יתחיל בשיחה ובבדיקת הארון. "קודם כל, אני נפגשת לשיחה עם מי שמגיע אליי", היא מסבירה. "לאחר מכן נפתח את הארון, נמדוד, נרוקן. אני משאירה את מה שטוב, מסבירה מה הולך עם מה. יש לנו נטייה לשלוף מהארון את אותו הדבר, המכנסיים האלה עם החולצה הזאת. אני פותחת להם את הראש, עושה שילובים אחרים, מכניסה צבע. אחרי שפינינו את הארון, אני עורכת רשימה מדויקת של מה חסר, ואז משלימים את החסר ביחד ביום קניות. אנחנו מתחילים ממש מהלבשה תחתונה, בוחרים בגדים שהם לא העזו ללבוש לפני כן, בוחרים נעליים, עם נשים ונערות אני גם מגיעה לעיתים לקוסמטיקאית שלי, למאפרת שלי, לספר שלי, להשלים את המראה ולתת להן לחוות חוויות שהן לא חוו לפני כן. לפעמים לקוחות שלי לומדים ואז הולכים לבד לקניות, והם מצלמים את עצמם ושולחים לי לראות ואני מייעצת. ולפעמים, כשקצת קשה ללקוחות, או שהתהליך מעט עייף אותם, אני אלך עבורם, אקנה אקססוריז או בגדים, בחנויות שאני עובדת איתם שאפשר תמיד להחזיר".

זה לא הבגד, זו הפנימיות

לצד עבודת הסטיילינג האישית, מנחה יעל גם סדנאות וקבוצות. "אני מעבירה לעיתים הרצאות בחברות גדולות" מספרת יעל. "אני מלמדת איך להתלבש בחברה, מה כן מתאים ומה לא, העברתי הרצאה לסגל מרצים באונ

יברסיטה, לעורכי דין, רואי חשבון. איך לשדר את המסר הנכון באמצעות הבגד שהוא כרטיס הביקור המהלך שלהם. אני מעבירה ימי הולדת ומסיבות רווקות, סדנאות לבנות מצווה עם האמהות שלהן, מעבירה גם סדנאות מיוחדות אצלי בבית ומביאה כל מיני פריטים מיוחדים להדגמות, לצד הרצאה בליווי מצגת מפורטת. אני מתנדבת עם נשים חולות ומחלימות, נערות בסיכון ואנשים עם מוגבלויות פיזיות. אני באה ממקום מאד פנימי של אהבה, העצמה ובטחון. עבורי זה לא הבגד, אלא מה שהבגד יכול לשנות בתוך הפנימיות של האדם".

המלצת לקוחה

המלצת לקוחה

יעל וכמן
טלפון: 050-3928929
מעבר לאתר 
מעבר לפייסבוק
מעבר לאינסטגרם

יעל וכמן. צילום: סלי לוי פראג

יעל וכמן. צילום: סלי לוי פראג


דניאל לוזון: סדנת סטיילינג חווייתית – כי כולנו אוהבים להיראות נפלא

האופנה השתנתה מאד לאורך השנים, סגנונות התחלפו מהשמלות התפוחות בשנות ה- 50, חצאיות המיני ב- 60, האוברולים ב- 70 והנצנצים והפייטים ב- 80, אך יש משהו אחד שלא השתנה ומשותף לרובינו ובמיוחד אצל הנשים והוא הרצון להראות טוב. כולנו אוהבים לקבל מחמאות על המראה, שיגידו לנו כמה שאנו לבושים יפה ונראים נפלא, עולם האופנה הוא רחב ומלא גזרות, סגנונות וצבעים ויצירת מראה יפה, מחמיא ומסוגנן היא לא דבר של מה בכך, לעזרתנו מגיע הסטיילינג האישי שתפקידו לתת לנו את הכלים והחוקים ליצירת המראה ש"יסחט מחמאות".

דניאל לוזון היא סטייליסטית אישית ומנחת סדנאות סטיילינג מהוותיקות בתחום, היא עוסקת בכך מזה 13 שנים.
"אחת הסיבות שאני כל כך אוהבת להעביר סדנאות סטיילינג, מעבר לכיף ולחיבור עם הנשים, היא כי אני יודעת איזה הבדל ושינוי נפלא זה יכול לעשות אצל המשתתפות. תפקידי כסטייליסטית אישית הוא לגרום לנשים להרגיש טוב עם עצמן וגופן וזאת על ידי 'הנגשת' עולם האופנה. להפוך אותו לזמין עבור כל אחת, ללא הבדל משקל, מבנה גוף, גיל וסגנון, להראות להן כיצד הבגדים יכולים לשמש ככלי הכי יעיל ויפה ליצירת מראה נפלא שכל אחת היתה רוצה".

סדנאות סטיילינג חווייתיות לנשים

בין אם מדובר בחולצה מודפסת או שמלת ערב אלגנטית, דניאל תפקח את עיניכן לדרכים חדשות להסתכל על הבגדים ואחרת ללבוש אותם בדרכים שמעולם לא חשבתם עליהן.

היכן מועברות סדנאות הסטיילינג?

"למרות שיש כיום יותר ויותר גברים המשקיעים במראה שלהם, עדיין נשים הן אלו שלרוב מתעניינות בסטיילינג אישי והסדנאות מיועדות בעיקר עבורן, הסדנה מתאימה לנשים בכל הגילאים, ומועברות במגוון הזדמנויות ואירועים: בערבי נשים כפעילות מעשירה ומהנה, במסיבות רווקות, מסיבות ימי הולדת, אירועים לחברות וארגונים, סדנאות ייעודיות לעובדים בארגונים בעלי קוד לבוש (כגון עובדי בתי מלון, בנקים וכדומה), ועוד".

מהם התכנים העיקריים המועברים בסדנה?

"בסדנאות יש מגוון רחב של נושאים והם מותאמים לצרכי הלקוחות, לנושאים המעניינים אותם ולסוגיות בנושאי האופנה והסטיילינג שמעסיקות אותן והן רוצות במענה.

"הנשים בסדנה לומדות איך לבחור מתוך השפע האופנתי הרב והרחב כל כך בדיוק את הפריטים והאביזרים הנכונים עבורן, הן לומדות אסטרטגיות לבניית מלתחה יצירתית המתאימה למבנה גופה ולתדמית הרצויה של כל אחת מהמשתתפות בסדנה, איך לשלב בצורה נכונה את אותם הבגדים בצורות שונות כדי להשיג מגוון רחב יותר של אאוטפיטים, היכן מומלץ לקנות את הבגדים הנכונים עבורן, כיצד לשלב בחוכמה אקססוריז כדי להעצים את התדמית הרצויה, ועוד ועוד".

מהי סדנת "דיאטה של בגדים"?

"בגדים מעבר ליופיים, יכולים לשמש ככלי מאד יעיל ביצירת המראה המחמיא הרצוי לכל אחת ולכן פיתחתי סדנה מיוחדת העוסקת בכך. כמו שרובנו מכירות את סוגי המזון השונים ויודעות אם הוא משמין (בעיקר לפי כמות השומן והפחמימות שבו) כך אנו לומדות להתייחס לבגדים – האם כשנלבש אותם האם הם יחמיאו או לא (פעמים רבות אפשר לדעת עוד לפני שמודדים). בסדנה זו יש דגש רב על למידת התכונות החשובות של הבגדים, חשיבות ההלבשה התחתונה, כיצד ליצור אשליות אופטיות שעובדות לטובתנו, מה בדיוק הגזרות המתאימות לכל מבנה גוף, טעויות סטיילינג נפוצות ואיך להימנע מהן ועוד.

"כל הסדנאות שלי מתאימות לכל מספר משתתפות ולנשים בכל גיל, רקע ומבנה גוף. הן תמיד מעשירות, אינטראקטיביות ומהנות מאוד, מועברות בצורה ויזואלית ובמהלכן נעשות הדגמות רבות גם בעזרת המשתתפות ומועברות בגובה העיניים. בין לקוחותיי חברות וארגונים רבים, עיריות, בנקים, ארגוני נשים, בתי מלון, מוסדות חינוך ומאות לקוחות פרטיים".

דניאל לוזון – סדנאות סטיילינג
מעבר לאתר
מעבר לבלוג בסלונה – "דניאל לוזון – יומנה של סטייליסטית"
טלפון: 054-2474255

דניאל לוזון. צילום: רון שושני

דניאל לוזון. צילום: רון שושני


אורלי לומברוזו – סטייליסטית אישית ויועצת תדמית לנשים, מנחה ומעבירה הרצאות וסדנאות של סטיילינג תרפי

ייעוצי סטיילינג ותדמית, ואף הרצאות וסדנאות סטיילינג הן דבר מאוד נפוץ ומוכר בימינו, אך סדנת סטיילינג תרפי לנשים היא דבר חדש יחסית ומאוד ייחודי. על מה מדובר? סדנת סטיילינג תרפי לנשים היא סדנה מיוחדת במינה המשלבת למעשה את עקרונות הסטיילינג עם כל הנושא הרגשי שיש לנשים מסביב לבגדים.

"לסטיילינג שאני עושה אני קוראת סטיילינג רגשי", אומרת אורלי לומברוזו, סטייליסטית אישית ויועצת תדמית לנשים, מנחה ומעבירה הרצאות וסדנאות של סטיילינג תרפי לנשים. "זה סטיילינג עם ערך מוסף רגשי. הרעיון שעומד מאחורי השילוב הזה, הוא להוסיף לעבודה שלי עם נשים נופך רגשי שמאפשר ללקוחותיי לעבור תהליך עמוק יותר של חיבור לעצמן ומודעות ומכאן למצוא את סגנון הלבוש שלהן ממקום אותנטי ומדויק להן. סטיילינג תרפי מתייחס לסגנון הלבוש שלנו בכלל ולבגדים שלנו בפרט ככלי, כלי שמאפשר לנו להסתכל פנימה וללמוד דברים על עצמנו באמצעות בחירות שאנו עושות בבגדים".

סדנת סטיילינג עם אורלי. צילום: לנה אהרון

סדנת סטיילינג עם אורלי. צילום: לנה אהרון

לחרוש את האדמה בדרך אל השינוי

הכשרתה המקצועית הראשונית של אורלי היא כמעצבת תלבושות לבמה. משנת 2006 עיצבה תלבושות להצגות תאטרון, סרטי קולנוע ועשתה סטיילינג והלבשה לתוכניות טלוויזיה. לאחר 6 שנים אינטנסיביות של עבודה בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה, החלה אורלי בהדרגה למאוס בעולם הזוהר וחיפשה דרך לעשות שינוי ולהתפתח אך עדיין להישאר קרובה לתחום. "עברתי קורס מקצועי מעמיק של סטיילינג אישי לנשים" מספרת אורלי, "והתחלתי לעבוד עם נשים אנונימיות ולתת להן ייעוצי סטיילינג ותדמית במגזר הפרטי והעסקי. עם הזמן התחלתי גם להעביר הרצאות וסדנאות".

לאט לאט אורלי התחילה להרגיש שהידע המקצועי והניסיון שצברה הוא לא בהכרח מספיק לה כדי להצליח לעזור לכל הנשים. "עולם הסטיילינג, מרתק ככל שיהיה, לא יכול לגעת בכל אחת בכדי להניע אצלה את השינוי.

יש מקרים בהם יש צורך בפתיחות מחשבתית ובעבודה גם על דימוי גוף כדי להצליח ליישם את הכלים של הסטיילינג. כדי שזרעי הסטיילינג שאני זורעת יתפתחו ויצמחו, לעיתים יש צורך לחרוש ולדשן את האדמה במקביל".

סטיילינג עם עומק רגשי

מתוך החיפוש להכניס לתהליכי העבודה שלה עם נשים מימד רגשי, הגיעה אורלי ללימודי הסטיילינג תרפי אצל ד"ר טלי סטולובי, שפחתה בפניה את העולם המופלא של הסטיילינג תרפי.

"במשך 14 השנים שאני עובדת עם נשים" מספרת אורלי, "הדבר המשמעותי והחד משמעי שלמדתי בהקשר של נשים ובגדים הוא שיש להן קשר רגשי לבגדים שלהן. נדהמתי כל פעם מחדש לגלות כמה השפעה יש לבגד על האישה שלובשת אותו. זה משפיע על התפקוד שלה, על שפת הגוף שלה ועל הביטחון העצמי שלה. זה קורה גם אצל נשים מפורסמות שעולות על במות או מופיעות על מסך וגם אצל נשים אנונימיות בשגרת חייהן, גם אצל נשים רזות וגם אצל נשים מלאות יותר".

"המטרה בסטיילינג תרפי" אומרת אורלי "זה לעבור תהליך של התפתחות, שיציף את הדברים על פני השטח, יעלה את הדברים למודעות ויסייע לנשים להתחבר לגוף שלהן ולהבין למה הן מתלבשות כפי שהן מתלבשות. מודעות מאפשרת להניע שינוי שיהיה אמיתי. כך כשאני מגיעה עם כל הכלים המדהימים של עולם הסטיילינג וזורעת את זרעי הסטיילינג, האדמה כבר תהיה מעובדת וכל אחת תצמח ותפתח את סגנון הלבוש שלה מתוך מקום עמוק, אותנטי, נקי מדעות קדומות ותפיסות מוטעות לגבי עצמה ולגבי הגוף שלה".

סדנת סטיילינג תרפי

לאחר שסיימה אורלי את לימודי הסטיילינג תרפי, היא עמלה ושקדה על יצירת סדנה מקורית ומעצימה שמשלבת את כל עולם הסטיילינג הקלאסי לצד הסטיילינג תרפי (בשיטת ד"ר טלי סטולובי); סדנה בת חמישה מפגשים של שעתיים וחצי עד שלוש שעות כל מפגש, אשר מתקיימת בחלל קטן וחמים עם אוירה נעימה. הסדנה היא אינטימית ומיועדת רק ל-5 נשים בלבד בגלל אופייה המעמיק. "כמובן שאפשר גם לעבור את התהליך באופן אישי אחד על אחד" אומרת אורלי "אבל יש יתרון בלעבור את התהליך בקבוצה קטנה כי יש לזה עוצמות אחרות. כל אחת משמשת השראה לאחרת ונוצר תהליך ממש מרגש ועמוק. לרוב הקבוצה נשארת בקשר טוב גם אחרי סיום הסדנה וממשיכה לתמוך בתהליך ההתפתחות של כל אחת ואחת. אפילו הייתי עדה לכמה חברויות אמיצות שהתפתחו לאחר הסדנה. זה לא מפתיע מכיוון שהנושא הרגשי מסביב לבגדים אצל נשים, הוא נושא כל כך עמוק ואוניברסאלי שהוא מחבר ביניהן"

אורלי מספרת שסדנת הסטיילינג תרפי שלה פועלת בשני ערוצים במקביל: עקרונות וכלים מעשיים מעולם הסטיילינג והתדמית, שנותנים ידע והשראה לפתח את סגנון הלבוש ולמקסם את הנראות החיצונית של המשתתפת (מבנה גוף ולבוש מחמיא בהתאם לו, התאמת צבע אישית, שילובי פריטים\הדפסים\צבעים והכרת סגנונות הלבוש השונים) ועבודה על הנראות הפנימית הכוללת שיח בנושאים שקשורים לבגדים ולעולם הרגש של המשתתפות, בעזרת קלפי מודעות ותרגילים שונים.

"לבגדים שאנו לובשות יש כוח לעשות שינוי" אומרת אורלי. "הם משנים את ההרגשה שלנו, את שפת הגוף שלנו ומכאן גם את התפקוד שלנו. זהו שינוי מן החוץ אל הפנים ומהפנים אל החוץ".

אורלי לומברוזו  – סטייליסטית אישית ויועצת תדמית לנשים, מנחה ומעבירה הרצאות וסדנאות של סטיילינג תרפי
טלפון: 050-7324446
קישור לאתר

אורלי למברוזו. צילום: גלעד בר שלב

אורלי למברוזו. צילום: גלעד בר שלב


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר