צילום: Panumas Yanuthai
צילום: Panumas Yanuthai

מאמני כושר במרכז: האנשים שיעזרו לכם להתחטב ולסגל אורח חיים בריא

בואו נודה באמת, להתמיד בספורט זה קשה. במיוחד בעידן האינסטנט שהכל קורה מהר ויותר מדי. בייחוד בשביל זה קיימים מאמני הכושר האישיים, שיכולים לסייע לכם לרדת במשקל, להגיע לתוצאות ולהיות בראים יותר לאורך שנים. אגדנו עבורכם כמה מהמובילים בתחום.

פורסם בתאריך: 6.8.19 13:01

עמרי סטרוגו (סטרונגו): מאמן כושר פונקציונלי, כושר קרבי ואתלטיקה לנוער

בני הנוער בימינו לא רגילים לעמוד על הרגליים. בעידן האינסטגרם והרשתות החברתיות, רוב הפעילות הגופנית שלהם מבוססת על החלקת האצבע לצד ימין או שמאל על המסך. בעיקר בעת הכניסה לשירות הצבאי, בו ניתנות משימות פיזיות שונות לביצוע, העומס הפיזי עולה בהדרגה, ובלי הכנה פיזית מוקדמת יכולה להביא לפציעות וכאבים.

אז מה עושים?

בדיוק בשביל זה, עמרי סטרוגו, מאמן כושר לנוער, התחיל להגשים את השליחות שלו. סטרוגו המכונה "סטרונגו", הוא מאמן כושר משנת 2016 המגיע עם שנים של ניסיון בתחום הכושר ומתמחה בעיקר באימוני נוער לכושר קרבי ואתלטיקה.
"הלך הרוח הישבני של בני נוער מגביל אותם בשגרה שלהם ולכן מסגרת אימונית יכולה להעניק כלים ופלטפורמה שתאפשר להם תנועה, כוח, ועלייה בביטחון ובערך עצמי", משתף סטרוגו. "בני נוער מחפשים את 'הדמות' שתיתן להם מוטיבציה לצאת ולהתאמן. אני מאוד נהנה להעניק להם לווי ודוגמא אישית, ומכיוון שהידע מוטמע אצלם במהירות, אני רואה את התוצאות הזריזות בשטח".

רצה להיות נער חזק והפך לאחד מבין עשרים הזוכים באליפות ישראל בכושר גופני

סטרוגו משתף אותנו במסע המעניין שלו עם הכושר: "הכל קרה מהר", הוא אומר. "מיד לאחר הבר מצווה התחלתי בשגרת אימונים ביתית וגם השתתפתי במסגרות ספורטיביות כמו ג'ודו וכדורגל. הייתי ממש 'מורעל' ולא פספסתי אף אימון, הקפדתי על אימונים אינטנסיביים גם בצבא ובסופ"שים ומעולם לא וויתרתי על ריצה אפילו לפני מסע כומתה".
מיותר לציין שהאימונים האלו השתלמו לו מאוד וכך מספר שנים לאחר מכן, הוא הגיע לאימון הקרוספיט הראשון שלו (אימון כושר פונקציונלי ואינטנסיבי) בו התאהב ממבט ראשון, וכבר בשנת 2016 השתתף באליפות ישראל לכושר גופני וזכה להיות בין עשרים המתאמנים הטובים בארץ.

צילום: ואדים זלמנוב

צילום: ואדים זלמנוב

המומחיות: אימון אתלטי לנוער

כיום סטרוגו מאמן אישי ומאמן קבוצות במועדון הכושר "Lift-pro trainer" בקדימה וברמת השרון, מאמן לקוחות פרטיים בביתו, מנהל את אימוני האתלטיקה במועדון הכדורסל של אבן יהודה, ובעיקר מאמן נוער בגילאי 12-18 בקבוצות פרטיות לאימון כושר קרבי והכנה לפני צבא באזור קדימה, צורן, אבן יהודה ותל מונד.

במסגרת האימונים, סטרוגו מסייע ללקוחותיו הן הנערים והן הבוגרים, לעבור תהליכים פיזיים ומנטליים משמעותיים מתוך גישה מקצועית ומותאמת למטרות המתאמנים. במהלך האימונים הוא מקפיד על ערכיו העליונים: יחס אישי, דוגמא אישית ולווי צמוד לאורך כל הדרך.

מתחם חדש לקידום ספורטאים ונוער במסגרת מועדון הליפט במושב קדימה

אם אתם מתעניינים במסגרת ייחודית לבני נוער שתאפשר להם להתחזק ולקבל לווי שוטף ומקצועי, בטח תשמחו לשמוע שסטרוגו, בשיתוף עם מועדון הכושר "Llift-pro trainer" במושב קדימה, פותחים בקרוב מתחם לקידום ספורטאים שיקרא "IMPACT" ויהיה מותאם לגילאי 12-18. האימונים במסגרת המתחם יעניקו כלים מקצועיים למתאמנים ולספורטאים בפרט, ויכללו אימוני משקולות, אימוני משקל גוף ואימוני אתלטיקה בהתאם לגיל הנער.

״פתחנו את המתחם הזה במטרה לענות על הצורך הגדול שיש בקרב תושבי האזור", מוסיף סטרוגו. "אימון במתחם חדיש ומגוון, עם מאמנים מן השורה הראשונה אשר ילמדו את הילדים והנערים הללו כיצד לנוע, לזוז, לרוץ, להרים משקל בצורה נכונה והכי חשוב לחיות בריא יותר".

וכמו שכולנו יודעים, אימונים לא שווים בלי תזונה נכונה ולווי פרטני – כך שמה שמעלה את התכנית הזאת בכמה רמות מעלה הוא מעטפת תמיכה הכוללת תזונה וטיפולי פיזיותרפיה שאותם יעניקו אנשי מקצועי מיומנים לבני הנוער.

מי יכול להתאמן במתחם האתלטיקה החדש?

אל המתחם הייחודי מוזמנים כל נער או נערה שמסגרת אימונים רגילה מאסה בהם, ומחפשים מקום חדש שמשלב יכולות אתלטיות לחיזוק עצמות ושרירים. התהליך מלווה במאמן מוסמך שדואג לתלמידים ויוצר עבורם קרקע פורייה, יצירתית ומבוקרת. המתחם יפתח בראשון בספטמבר, הרשמה החלה ומספר המקומות מוגבל – רוצו להירשם.

סיפורי הצלחה

לקוחותיו של סטרוגו מגיעים אליו בעיקר מפה לאוזן לאחר שחבריהם סיפרו והמליצו על המקצועיות, היחס האישי והתוצאות הטובות שלא איחרו לבוא.

כך לדוגמא מספר סטרוגו, מתאמן בן 17 שהגיע אליו ביודעין שיתגייס ליחידת מודיעין, שלאחר חצי שנה בתכנית הכושר הקרבי, ירד 25 קילו ועתיד להתגייס ליחידת יהלום. כל זאת על אף שהוריו מעולם לא התגייסו ולא דחפו אותו לכיוון הזה.
מתאמנת נוספת, הייטקיסטית, לאחר מספר מפגשים ובשילוב תזונה נכונה הגיעה להצטמצמות ניכרת בהיקפים ויכולות כושר מרשימות. בעקבות התהליך פנתה ללימודי אימון כושר וכיום היא מאמנת בעצמה ומעבירה את הידע והניסיון לתלמידים נוספים.

"זה הישג ענק מבחינתי לגרום לאנשים לשאוף גבוהה באמצעות אימוני כושר ובכך לשנות את חייהם. עבורי זו שליחות של ממש", מוסיף סטרוגו.

המוטו של סטרוגו: 'לבד תגיע מהר, ביחד נגיע רחוק – אני מאמין שכל אחד יכול להגיע לתוצאות אם יש לו משמעת, אבל לקבוצה יש קסם ועוצמה שדוחפת אותנו קדימה אפילו יותר".

טיפ למתאמנים: "הטיפ שלי למתאמנים הצעירים הוא לדמיין את הדמות שהם שואפים להיות הן בנראות והן בהישגים, ולהמשיך ולכוון לשם כל הזמן. תמונה ויזואלית עוזרת מאוד להשיג את המטרות שלנו".

טלפון: 0508948411
כתובת: החשמל 1 קדימה
מעבר לאינסטגרם
מעבר לפייסבוק
מעבר לאתר

צילום: ואדים זלמנוב

צילום: ואדים זלמנוב


דבי לוי- מאמנת לאורח חיים בריא

דבי לוי בת ה- 46 היא מאמנת לאורח חיים בריא, שהגיעה לתחום אחרי שחוותה בעצמה מצב רפואי קשה, שיקמה את עצמה בעזרת ספורט ואורח חיים בריא, והיום היא  טריאתלטית ומאמנת כושר המשתמשת בידע המקצועי ומנטלי שצברה.

דבי פועלת בגבעתיים, רמת גן, בתל אביב, חולון, בת ים ופתח תקוה, והיתרון הגדול שלה הוא העובדה שהיא מגיעה עד לבית הלקוחות, וכך פותרת להם את "הבעיה" הקשה, של כל מי שממש רוצה להיכנס לכושר אבל פשוט לא מוצא את הזמן, " אעשה הכל שביכולתי שהלקוח לא ימצא תירוץ לבטל אימון. אני נוקשת בדלת עם כל הציוד, והאימון מתקיים בסביבה הטבעית של הלקוחות", אומרת דבי, "וכך אני מונעת את כלל האופציות מאנשים שאומרים אין לי זמן, אין לי כוח לפקקים, יש לי עוד חצי נסיעה לעבודה, בשיטה זו הם  מוצאים את עצמם מתאמנים".

דבי לוי- מאמנת לאורח חיים בריא. צילום: טלי מלמד

דבי לוי- מאמנת לאורח חיים בריא. צילום: טלי מלמד

דבי מתמחה דווקא באותם אנשים שלא עושים ספורט בכלל, וגם לא מבינים למה צריך להתאמץ ולהזיע אם אפשר שלא, "מאוד מרגש אותי לראות איך פעילות גופנית  עוזרת לאנשים למזער נזקים גופניים , להאט  התקדמות מחלות ואף  מניעתן ועזרה בבעיות רפואיות", אומרת דבי, "במיוחד כאלה שלא הבינו למה חשוב לעשות פעילות גופנית ואף פעם לא התאמנו".

דבי מאמינה שכושר ואורח חיים בריא הוא רלוונטי בכל גיל ובכל שלב בחיים ובפרט בקצוות הגילאים לכן  התמחתה באקדמיה ללימודי הספורט, באימון לגיל השלישי, אימון ילדים והיא מוסמכת אימון חדרי כושר. הלקוחות של דבי מגיעים מכל תחום ובכל גיל, "יש לי מתאמנות מדהימות בנות 70 ומעלה, מתאמנים שרופאים אמרו להם שרק ניתוח יעזור להם", מספרת דבי, "ויש לי מתאמנת בת 16, שסובלת מעודף משקל ורגע לפני סכרת, ונערות שסובלות מאנורקסיה".

דבי מאמנת כושר אישית. צילום: טלי מלמד

דבי מאמנת כושר אישית. צילום: טלי מלמד

חיטוב וירידה במשקל הן מטרות חשובות, אך דבי לא מסתפקת בכך ומאמינה שאלו יעדים ותוצאות של אורח חיים בריא, סבות מהותיות חשובות בעיני הם :

יציבה נכונה, הארכת השלד, חיזוקים של מערכות, עבודה על סיבולת לב ריאה ועוד לא פחות חשובים כדי ליהנות מבריאות טובה ואריכות חיים וחיוניות.

רוב העבודה- תמיכה מנטלית

דבי היא בעלת תואר ראשון ושני במנע"ס, ובמשך שנים עבדה בתפקידים בכירים מגזר העסקי . באחת מנסיעות העבודה לחו"ל, סבלה מקריש דם שכמעט הביא לשיתוקה. דבי החליטה לטפל בעצמה, ורתמה את עברה הספורטיבי כשחקנית כדור עף.

בעזרת ספורט וטיפולים אלטרנטיביים כמו דיקורים ותזונה בריאה, היא הקדישה שנה לחזרה לתפקוד מלא, התאמנה מידי יום עד שנשאבה לעולם התריאטלונים וקבוצות הריצה.

אחרי שהצליחה לשקם את בריאותה, החליטה להקדיש את הקריירה שלה לעזרה לאנשים אחרים באותה דרך והקימה את העסק שלה כמאמנת לאורח חיים בריא, "מאמנים הם 80% פסיכולוגים ורק אח"כ מאמני כושר", אומרת דבי, "אני נותנת למתאמנים ולמתאמנות שלי קודם כל כוח מנטלי. את  היכולת להבין כי הם אחראים על בריאותם הפיזית והמנטלית. מכאן הכל מתחיל".

דבי לוי- מאמנת לאורח חיים בריא

052-5053449

פייסבוק

דבי לוי

דבי לוי

תמיכה מנטלית לאורך כל הדרך

תמיכה מנטלית לאורך כל הדרך


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר