תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: jaboo2foto
תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: jaboo2foto

תחנות דלק בפתח תקוה ששווה להכיר

פתח תקוה מלאה בתחנות דלק. אבל אם אתם מחפשים מקום לתדלק במחירים טובים ואחלה שירות, כדאי שתכירו את תחנות הדלק הבאות בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 7.8.19 11:18

תחנת דלק חן – לתדלק עם תוסף של יחס אישי

לעובדים בתחנת הדלק חן בפתח תקווה לא אכפת שהמיקום שלהם הוא באזור התעשייה ולא בלב העיר. הם בטוחים שבזכות היחס החם שמוענק ללקוחות, הדלקים האיכותיים ומתחם האוכל הפועל במקום הם יחזרו אליהם פעם אחר פעם.

הגעה לתחנת דלק כבר מזמן לא נחשבת לדבר שעושים "על הדרך". תדלוק המכונית שלנו הוא לעתים רק תירוץ כדי להגיע למתחם שכבר הפך למקום בילוי של ממש, שבו זוכים לשירות אדיב, למחירים נוחים ובעיקר לחברה טובה שמקיפה אותך כל העת. כזו היא תחנת הדלק חן ברחוב נחשון 32 בצומת סגולה שבפתח תקווה.

אז מה הערך המוסף שהתחנה מספקת ללקוחות שלה? אתי סיסו, מנהלת תחנת הדלק, משיבה: "השירות שלנו מעל הכל. אנשים חוזרים אלינו בזכות השירות. על כל תדלוק מעל 180 שקלים מקבלים במתנה כוס קפה או כוס ברד. בסופי השבוע אנחנו מחלקים עיתון בחינם על כל תדלוק מעל 180 שקלים. אנחנו מפעילים גם מסעדה במתחם וגם חנות נוחות ואנחנו תחנה שומרת שבת. יש כאן הכל. גם תחנה של מפעל הפיס".

מסעדת חן הכשרה הפועלת במקום מספקת אוכל מבושל מחומרי גלם טריים שמגיעים למתחם באותו בוקר. מדובר באוכל איכותי במחירים סבירים, עם מגוון של מנות שיתאים לחך של כל אדם: משווארמה, דרך חזה עוף ועד פלאפל וקבבים. בישול בטעם של בית שמאפשר לך לבוא, להזמין ולקחת איתך להמשך הנסיעה.

עד כמה הלקוחות שלכם הם לקוחות חוזרים או מזדמנים?

"אנחנו מבוססים על לקוחות חוזרים. המיקום שלנו הוא באזור תעשייה ולא במרכז העיר, ומי שמגיע אלינו הם אנשים קבועים שמאוד אוהבים אותנו ואת השירות שהם מקבלים. זה העניין – היחס האישי. זה מה שמחזיר אלינו את האנשים שחוזרים בגלל איכות הדלק גם כן, אבל בעיקר בזכות היחס".

אז אם אתם מחפשים חוויית תדלוק אחרת, שכוללת מחירים סבירים ואוכל טוב, בואו לתחנת הדלק חן. שם תמצאו איכות בכל מקום שבו תחפשו: בדלק, במזון אבל בעיקר באנשים שישרתו אתכם.

כתובת: תחנת הדלק חן, נחשון 32, פתח תקוה

טלפונים: 050-9220844, 03-6033633

תחנת דלק שומרת שבת. צילום עצמי

תחנת דלק שומרת שבת. צילום עצמי

תחנת דלק חן בפתח תקוה. צילום עצמי

תחנת דלק חן בפתח תקוה. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר