תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: baxys
תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: baxys

הכירו את תחנת דלק חן – תחנת דלק שומרת שבת בפתח תקוה

אם אתם שומרי מסורת ומחפשים תחנת דלק שומרת שבת בפתח תקוה, כדאי שתכירו את תחנת דלק חן. מלבד תחנת הדלק, קיימת מסעדה מעולה בסמוך, ממש כמו של פעם. יצאנו להכיר ולשמוע איך הם מצליחים לשמר על רמת שירות גבוה, יחס אישי ודלקים איכותיים שמחזירים אליהם לקוחות פעם אחר פעם

פורסם בתאריך: 7.8.19 11:32

לתדלק את המסורת: תחנת דלק חן

בתחנת הדלק חן לא אכפת שהמיקום שלהם הוא לא בלב פתח תקווה. העובדה שמדובר בתחנה שומרת שבת שמעניקה יחס אישי לכל לקוח, מספקת דלקים איכותיים ומתפעלת מתחם אוכל יוצא דופן מחזירה אליהם את האנשים פעם אחר פעם

ריבוי תחנות הדלק מעמיד בפני הלקוחות מגוון של אפשרויות בחירה. מנגד המלחמה של בעלי התחנות הופכת קשה עוד יותר לשמור על כל מתדלק מרוצה. ובכל זאת יש כמה תחנות דלק שיודעות לספק ערך מוסף ויוצא דופן לאנשים הבאים בשעריהן, כמו תחנת הדלק חן ברחוב נחשון 32 בפתח תקווה.

אז מה הערך המוסף שהתחנה מספקת ללקוחות שלה? אתי סיסו, מנהלת תחנת הדלק, משיבה: "השירות שלנו מעל הכל. אנשים חוזרים אלינו בזכות השירות. על כל תדלוק מעל 180 שקלים מקבלים במתנה כוס קפה או כוס ברד. בסופי השבוע אנחנו מחלקים עיתון בחינם על כל תדלוק מעל 180 שקלים. אנחנו מפעילים גם מסעדה במתחם וגם חנות נוחות ואנחנו תחנה שומרת שבת. יש כאן הכל. גם תחנה של מפעל הפיס".

מסעדת חן הכשרה הפועלת במקום מספקת אוכל מבושל מחומרי גלם טריים שמגיעים למתחם באותו בוקר. מדובר באוכל איכותי במחירים סבירים, עם מגוון של מנות שיתאים לחך של כל אדם: משווארמה, דרך חזה עוף ועד פלאפל וקבבים. בישול בטעם של בית שמאפשר לך לבוא, להזמין ולקחת איתך להמשך הנסיעה.

עד כמה הלקוחות שלכם הם לקוחות חוזרים או מזדמנים?

"אנחנו מבוססים על לקוחות חוזרים. המיקום שלנו הוא באזור תעשייה ולא במרכז העיר, ומי שמגיע אלינו הם אנשים קבועים שמאוד אוהבים אותנו ואת השירות שהם מקבלים. זה העניין – היחס האישי. זה מה שמחזיר אלינו את האנשים שחוזרים בגלל איכות הדלק גם כן, אבל בעיקר בזכות היחס".

למה חשוב לך לשמור על השבת ולא לעבוד ביום הזה?

"גם כי קהל הלקוחות שלנו מורכב ברובו מאנשים דתיים שומרי שבת וגם כי פשוט חשוב לי ברמה האישית שעובדים שלי לא יעבדו ביום הזה".

אתם מרגישים שההחלטה הזו מסייעת לכם בסופו של דבר מבחינת ניהול המקום?

כן. רוב הלקוחות הם חרדים או דתיים שמגיעים גם בגלל השירות. הכל מתבסס על זה בסופו של דבר וחוסר העבודה בשבת משפיע. בהחלט".

הלקוחות מפרגנים?

"כן. בוודאי. כל הזמן. האנשים מרוצים והלקוחות חוזרים. אם לא היינו טובים מספיק אנשים לא היו חוזרים לאזור התעשייה. אנחנו מצליחים להביא את האקס פקטור. את הערך המוסף".

אז אם אתם מחפשים חוויית תדלוק אחרת, שכוללת מחירים סבירים ואוכל טוב, בואו לתחנת הדלק חן. שם תמצאו איכות בכל מקום שבו תחפשו: בדלק, במזון אבל בעיקר באנשים שישרתו אתכם.

כתובת: תחנת הדלק חן, נחשון 32 פתח תקווה

טלפונים: 050-9220844, 03-6033633

תחנת דלק שומרת שבת. צילום עצמי

תחנת דלק שומרת שבת. צילום עצמי

תחנת דלק חן בפתח תקוה. צילום עצמי

תחנת דלק חן בפתח תקוה. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן

    השתגעתם?
    דת, דת, כיפות, שבת, יש חילונים שרוצים לחיות כאן..

    איפה מזמינים בשבת משלוח פיצה?

    עיר שתקועה בתקופת האבן

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר