לק ג'ל בפתח תקווה. (Shutterstock) צילום: Nittaya Saternram
לק ג'ל בפתח תקווה. (Shutterstock) צילום: Nittaya Saternram

לק ג'ל בפתח תקוה: המניקוריסטיות הטובות בעיר

טרנד הלק ג'ל הוא המילה האחרונה בגזרת הציפורניים ולא סתם; הוא יפה, הוא מבריק ומאפשר לציפורניים שלנו להראות מטופחות ויפות לאורך זמן. מרוב הביקוש, לא קל למצוא את האחת שתמרח לנו לק ג'ל בצורה מקצועית ועמידה. אספנו עבורכן מספר נשות מקצוע מומלצות שייגרמו לכן להתמכר

פורסם בתאריך: 20.8.19 15:44

"אסתר מרכז יופי ואסתטיקה" – הבחירה הנכונה לציפורניים מטופחות לאורך זמן

"לק ג'ל הוא לק שמחזיק בממוצע שלושה שבועות והיתרון שלו הוא זמן המתנה מינימלי לייבוש", משתפת סופיה, הבעלים של מרכז הקוסמטיקה "אסתר – מרכז יופי ואסתטיקה" בפתח תקוה. "כשמורחים את הלק ג'ל מקבלים שכבת הגנה לציפורן וכך הציפורניים יכולות לצמוח ולהישאר מוגנות לאורך זמן", היא מוסיפה.

סופיה היא הבת של אסתר, שהקימה את מכון "אסתר- מרכז יופי ואסתטיקה" לפני כ-8.5 שנים. אסתר בעלת ניסיון של יותר מ-30 שנה בכל מה שקשור לתחום היופי, וסופי, שהגיעה בכלל מתחום השיניים והייתה שיננית במשך עשור, הלכה בדרך של אמה, והצטרפה אליה לפני כ-8 שנים, וכיום הן מנהלות את המרכז יחד.

המרכז של אסתר וסופיה נחשב מוכר מאוד בפתח תקוה בזכות המקצועיות והיחס האישי של הצוות. אם את מגיעה לטיפול לק ג'ל, את יכולה להיות בטוחה שתרגישי במרכז הכי בסטייל, ותקבלי עטיפה שלמה שתשרת את כל הצרכים שבעקבותם את מגיעה לפנק את עצמך – בין אם מדובר בקבלת הפנים המושקעת, ובין אם מדובר בשירות האדיב והמחיוך. המרכז כולל שתי קומות, כאשר בקומה הראשונה יושבות הבנות המיומנות בגזרת הלק ג'ל, פדיקור ומניקור.הקומה ה-2 כוללת טיפולי פנים והסרות שיער, וכמובן לנוחיותך יש פינת המתנה עם שתייה קלה וחמה בזמן שאת ממתינה לתור.

מגיע לך את הטוב ביותר. צילום עצמי

מגיע לך את הטוב ביותר. צילום עצמי

סופיה, יש מיתוס שטוען שלק ג'ל יכול להרוס את הציפורניים – האם זה נכון?

"אני ממש נגד המיתוס ולדעתי זו טעות. אני מאמינה שלק ג'ל דווקא מגן על הציפורן ועוזר לה לצמוח ולהיות בריאה יותר".

כיצד יש למרוח ולהסיר לק ג'ל בצורה בטוחה בלי לפגוע בציפורן?

"כדי שתהיה מריחה יפה וטובה צריך קודם כל להסיר את כל העור. כשלא מסירים את העור לא תהיה אף פעם מריחה יפה ומסודרת. חשוב מאוד גם לדעת להסיר את הג'ל בצורה נכונה כדי לא לפגוע בציפורן עצמה. איך עושים זאת? קודם כל יש להסיר את החלק העליון עם ראש קרמי ולאחר מכן, לעטוף את הציפורניים עם מסיר ג'ל ולשבת בין 5 עד 10 דקות עם העטיפה. רק לאחר ההמתנה מגרדים את החומר ולא כמו הדעה הרווחת שאומרת שיש להוריד את הג'ל בעזרת המכונה עד הסוף – דבר שפוגע בציפורן ומותיר אותה מפוצלת".

באילו לקים אתם משתמשים במרכז?

"אנחנו משתמשים בלק ג'ל מסוג "cnd)"Shellac) ועובדים עם "KODI". מדובר בלק ייחודי עם חומר סילקוני וגמיש כך שאם הציפורן מתקפלת הלק לא נסדק ולא נשבר. יש לנו מגוון אינסופי של צבעים, יותר מ- 200 צבעים בערך".

כל כמה זמן את ממליצה להגיע לטיפול לק ג'ל?

"תלוי איך כל אחת אוהבת את התמיכה. אני ממליצה להגיע פעם בשבועיים או שלושה. בנות רבות לא אוהבות שרואים את הפס הלבן כשהציפורניים מתחילות לצמוח ולכן הן מגיעות פעם בשבועיים".

מה צבע הלק הכי מבוקש אצלכן?

"הצבעים שבנות הכי אוהבות אצלנו הם 'Funny Bunny' אדום ופראנץ'".

עם סופיה ואסתר את ביידים טובות. צילום עצמי

עם סופיה ואסתר את ביידים טובות. צילום עצמי

מה לגבי המחירים?

סידור ציפורן ומריחת לק ג'ל – 100 ₪
מניקור רגיל- 60 ₪
מניקור ומריחת לק ג'ל- 150
פדיקור- 130 ₪
פדיקור ומריחת לק ג'ל – 180 ₪

אז אם אתן לפני אירוע, או שסתם בא לכן לפנק את עצמך כחלק משגרת הטיפוח שלכן, אתן יותר ממוזמנות להגיע ל"אסתר מרכז יופי ואסתטיקה" – כי לציפורניים שלך מגיע יותר.

שעות הפעילות :
א', ג', ד', ה' :09:00-19:00
ב' : 9:00-15:00
ו': 8:00-14:00

טלפון: 054-5240350, 03-6036600
כתובת: ההגנה 1, פתח תקוה
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

אסתר- מרכז יופי ואסתטיקה. צילום עצמי

אסתר- מרכז יופי ואסתטיקה. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר