Shutterstock) צילום:Africa Studio
(Shutterstock) צילום:Africa Studio

טיפולי פנים בפתח תקוה: נשות המקצוע המומלצות בעיר

אספנו עבורכן את מיטב נשות המקצוע המובילות בפתח תקוה בתחום הקוסמטיקה. לכן רק נותר להגיע ולהתפנק

פורסם בתאריך: 22.8.19 13:21

אסתר מרכז יופי ואסתטיקה: טיפולי פנים מכל הלב – כי מגיע לך לפנק את עצמך

איך הכל התחיל? אסתר הבעלים של מרכז היופי בפתח תקווה, היא קוסמטיקאית מובילה כבר יותר מ-30 שנים. את "אסתר מרכז יופי ואסתטיקה" היא פתחה לפני כ8.5 שנים ומאז קיבלו את טיפוליה המסורים מאות לקוחות – נשים וגברים שחוזרים פעם אחר פעם בעקבות השירות, היחס האישי והטיפולים המקצועיים. בתה של אסתר, סופיה, הלכה בעקבות חלום הילדות שלה והצטרפה לאמה לפני 8 שנים ומאז הן מנהלות ומטפלות בעסק ביחד. סופיה מספרת: "עוד בגיל 15 חלמתי להיות קוסמטיקאית כמו אימא, התחלתי בתור שיננית ואחרי 10 שנים בתחום זה הספיק לי, והחלטתי להתחיל ללמוד קוסמטיקה בבית ספר המוביל של חוה זיגבוים ומאז השאר היסטוריה".

המרכז היוקרתי של אסתר וסופיה, כולל שתי קומות מטופחות ואסתטיות, כאשר בקומה הראשונה יושבות צוות הבנות המיומנות בגזרת הלק ג'ל, פדיקור ומניקור והקומה השנייה כוללת טיפולי פנים והסרות שיער, וכמובן לנוחיותכן יש פינת המתנה עם שתייה קלה וחמה בזמן שאתן ממתינות לתור.

הטיפולים במרכז: הטיפולים במרכז היופי של אסתר וסופיה רבים ומגוונים וכוללים את כל השירותים שאתם רק יכולים לדמיין לעצמכם לרבות; טיפולי פנים לכל בעיות העור האפשריות, אפילציה, הסרת שיער בטכנולוגיית SHR , הסרת שיער בשעווה, עיצוב גבות, מניקור, פדיקור, לק ג'ל, איפור קבוע בגבות וטיפולי מיקרונידלינג (מזוטרפיה).
בטיפולי הפנים, סופיה מציינת שהצוות משתמש אך ורק בחומרים הטובים והאיכותיים ביותר מבית "KB PURE" (קובי ברוך) וחוה זינגבוים, הקוסמטיקאית המובילה בעלת בית ספר למקצועות היופי.

"אני מאוד מאמינה בחומרים של חוה ו-"KB PURE", משתפת סופיה. החומרים מעניקים מענה לכל סוגי העור, בין אם מדובר בבעיות הורמונליות, אקנה, פיגמנטציה, עור מבוגר וטיפולי אנטיאייג'ינג ואני מקבלת מלקוחות פידבקים חיובים תמיד".

חומרים לכלל סוגי הפנים. באידיבות חוה זינגבוים

חומרים לכלל סוגי הפנים. באדיבות חוה זינגבוים

המוצרים של קובי ברוך. באדיבות קובי ברוך

המוצרים של קובי ברוך. באדיבות קובי ברוך

הטיפ של סופיה: "אני ממליצה להגיע לטיפול פנים קלאסי פעם בחודשיים-שלושה, אבל אם מעוניינים לעשות שינוי מהותי בפנים, למשל להבהיר פיגמנטציה, מומלץ לקבוע סדרה של טיפולים בהפרש של שלושה שבועות עד חודש וכמובן לשלב טיפול בעזרת תכשירים שמותאמים לעור בבית. אם מדובר בטיפולי אקנה, חובה לעשות סדרה של טיפולים פלוס שימוש בערכת חומרים בבית. הרצף קריטי כדי להגיע לתוצאה מקסימלית לשיפור וחידוש מרקם העור".

נקודות ציון משמעותיות בדרך: הצלחה משמעותית שחשוב לציין לגבי סופיה היא השתתפותה בנבחרת הקוסמטיקאיות המובחרות מטעם חוה זינגבוים בתחרות מלכות היופי הארצי. שם היא מלווה את המתמודדות בכל מה שקשור לטיפולי הפנים והעור שלהן, וממשיכה לכנסים מקצועיים בתחום כל שנה ושנה במטרה להעמיק בתחום ולהמשיך להיות חדשנית ומקצועית בתחום שמתפתח.

טקס מלכות היופי 2019. באדיבות חוה זינגבוים

טקס מלכות היופי 2019. באדיבות חוה זינגבוים

המהות: "אני מרגישה שזו השליחות שלי – אני מאוד אוהבת אסתטיקה ויופי וגם את התחושה של הלקוחות לפני ואחרי הטיפול. אני מתרגשת לטפל באנשים וזה גורם לי להרגיש לי סיפוק גדול. אני מאוד נהנת להקשיב ואני בכלל סוג של קוסמטיקאית וגם פסיכולוגית וזה כיף גדול".

מוטו: "מקצועיות, אסתטיקה ותוצאות מושלמות".

החזון: "הרחבת העסק ופתיחת סניף נוסף בעתיד".

אם את מעוניינת בטיפולי פנים מפנקים ומקצועיים וטונות של יחס אישי, את יותר ממוזמנת לקבוע תור כבר עכשיו אצל סופיה או אסתר – למען הגוף ולמען הנפש שלך.

שעות הפעילות :
א', ג', ד', ה' :09:00-19:00
ב' : 9:00-15:00
ו': 8:00-14:00

טלפון: 054-524035003-6036600
כתובת: ההגנה 1, פתח תקוה
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם


שגית חסון –  טיפול פנים שמשאיר אותך קורנת וללא צלקות

מי לא זוכרת את הרגע הזה שקרה אי שם בגיל ההתבגרות? את מתעוררת בוקר אחד עם חצ'קון בולט על המצח ורועדת מפחד לצאת איתו מהבית אל אוויר העולם. וזו רק ההתחלה לתקופה בסימן של פנים אדמומיות נפוחות ומלאות בסימנים. כן זה קורה לכולנו, אבל בניגוד אלינו, יש מי שהפכו את הרגע הטראומתי שלהן לחוויה מתקנת עבור אחרות. כזו בדיוק היא שגית חסון שב"בוטיק היופי" שלה מביאה את הסטנדרט הקנדי לטיפולי פנים ויש לה גם מה לומר לכן על טרנד המסכות.

זה קרה בוקר אחד בקנדה הרחוקה. שגית חסון מישראל, בת 12 בלבד הסתכלה בראי וראתה חצ'קון חדש ומכוער על המצח. חסון מספרת: "הייתי ילדה מחוצ'קנת. זה התחיל כמו אצל כולם מחצ'קון אחד אבל מהר מאוד הפנים שלי התמלאו בפצעים ובסימנים. הלכתי למלא קוסמטיקאיות, ניסיתי כל טיפול פנים אפשרי ותמיד יצאתי בסוף עוד יותר פצועה ועם פנים אדמומיות ונפוחות. הייתי כל פעם מסתכלת על עצמי במראה ומכסה את עצמי במלא מייק-אפ כדי להסתיר ועד היום יש לי מלא צלקות מאותן שנים".

ובנינו, מי לא זוכרת תקופה כזו? לכולנו היא טראומטית, אבל עבור חסון זה היה בדיוק מה שדרבן אותה כדי למצוא פתרון עבור אחרות: "בגיל 12 הודעתי לאימא שלי שאני יודעת מה היעוד שלי. שאני הולכת להפוך נשים ליפות. היום בדיעבד אני יודעת שהלוואי והייתי יכולה לחזור בזמן ולטפל אז בעצמי. אצלי הלקוחה יוצאת יותר יפה מאייך שהיא הגיעה. אני שומעת נערות שקובעות טיפולים רק בימים שיש חופש למחרת כי הן לא רוצות להגיע עם סימנים ואדמומיות לבית הספר. אני מבינה אותן וגם מזדהה, אבל אצלי זה ההפך. כל לקוחה שמגיעה אליי יוצאת קורנת. העור נראה הרבה יותר יפה מאיך שהיא נכנסה".

 

היא מספרת: "תמיד האסתטיקה הייתה לי מאוד חשובה ואהבתי להתאפר. היום אני מעבירה את המודעות לקוחות שלי. הרבה פעמים אומרים לי ש'מייק-אפ הורס את הפנים. וזה למשל שטויות. מייק-אפ ממש לא הורס את הפנים, וההפך, אם מקפידים לשים לפניו קרם לחות הוא דווקא שומר על הפנים. מה גם שכשאת עם מייק-אפ את פחות נוגעת בפנים ומגע ידיים בפנים זה הדבר שהכי מזהם את הפנים. אני לא מקשיבה לאף אחד ולשום המלצה. הלכתי ולמדתי ביולוגיה וכימייה בשביל זה. אני קודם כל קוראת מה מרכיב כל מוצר ובודקת שאין חומרים שעשויים לפגוע בעור. בשלב השני אני מנסה כל מוצר על עצמי ורק שאני בטוחה שהוא מוצר טוב אני ממליצה עליו ללקוחות"

שגרת טיפוח קבועה

חוץ מעניין המייקאפ, חשוב לחסון להדגיש ששגרת טיפוח היא לא עניין שיש להקל בו ראש: "אי אפשר לדוגמא להגיע לקוסמטיקאית אחת לחצי שנה ולצפות להראות צעירה. זה בדיוק כמו שאת לא מגיעה לשבוע במכון כושר, מנשנשת כל ערב מלא מתוקים ומצפה לראות תוצאות. קודם כל בבית חשוב לשמור על שגרת טיפוח לפנים- לשטוף היטב את הפנים, להסיר איפור, למרוח לחות עם מקדם הגנה ולא להיחשף לשמש. לגבי ביקור אצל הקוסמטיקאית זה מאוד אינדיבידואלי. אם יש אקנה או בעיות פיגמנטציה או הזדקנות של העור צריך לעשות סדרת טיפולים אבל גם בלי כל זה חשוב לשמור על תחזוקה שוטפת פעם בתקופה כדי להגן ולשמר את העור ולמנוע נפילה וקמטים. בכל מקרה צריך קודם לאבחן את זה בצורה מקצועית – כמו שאת לא מחליטה על דעת עצמך במה את חולה ואיזה אנטיביוטיקה לקחת אלא הולכת לרופא שיעשה את זה, ככה צריך ללכת לקוסמטיקאית לאבחן את סוג העור ומה הוא צריך ולעשות טיפול בהתאם".

ומה לגבי טרנד המסכות שכובש את עולם הקוסמטיקה? "זה גימיק. בנות היום מתלהבות ממסכת זהב או ממסכה מתקלפת. כולן נופלות בזה. קונות מסכה והורסות לעצמן את הפנים. בנות קיבלו כוויות ונשארו עם סימנים וצלקות. אני מביאה סטנדרט אחר שמגיע מקנדה, חשוב שיבינו את החשיבות ואת ההשלכות של הגימיקים האלה. כל אחד צריך להתעסק במקצוע שלו".

שגית חסון
טלפון: 054-7282833
כתובת: יעל רום 8, פתח תקוה
קישור לאינסטגרם
קישור לפייסבוק 

שגית חסון. צילום עצמי

שגית חסון. צילום עצמי



כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר