החלפת צמיגים בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: Tyler Olson
החלפת צמיגים בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: Tyler Olson

החלפת צמיגים בפתח תקוה: המקצוענים שיחליפו לכם את הפנצ'ר במהירות

החלפת צמיג מצריכה דיוק רב ובקיאות טכנית בכלל מאפייני הרכב. אז במקום לנסות לטפל בבעיה בעצמכם, אנו ממליצים לכם פשוט להגיע לאחד ממוסכי הצמיגים האטרקטיביים שקיבצנו עבורכם בכתבה הבאה

פורסם בתאריך: 26.8.19 11:59

"צמיגי המושבה" – תשאירו את העבודה למקצוענים

כל רכב תקין עומד על ארבעה גלגלים יציבים. בזכותם, מתאפשרת תנועה יציבה של המכונית למרחקים. כל גלגל מצופה בצמיג אלסטי, והוא למעשה הפריט היחידי של הרכב שבא במגע עם הכביש. כמו כן, הצמיגים הם אלה שלמעשה מחזיקים את כל המשקל של הרכב. מפאת כל הסיבות הללו, ניתן להסיק באופן חד משמעי כי רכב בטוח לנסיעה חייב להיות בעל צמיגים תקינים.

צמיגים תקינים הם צמיגים חזקים העמידים מפני משתנים שונים. כל אחד מהם זקוקה לתחזוקה ולביקורת מתמדת, הן בלחץ האוויר והן בשלמות הצמיג על כלל רכיביו, על מנת שיתפקד בצורה אופטימאלית. וכיצד ניתן לוודא זאת? התשובה לכך פשוטה וברורה: ניעזר בכישוריו של צמיגאי מקצועי ובעל וותק של שנים רבות בתחום הרכבים.

צמיגאי מקצועי איננו בקיא אך ורק בעולם הצמיגים, אלא גם מכיר את הרכב ומודע לקשר הישיר שקיים בין כלל מרכיביו. הוא יודע כיצד לבצע החלפה או תיקון נכון של הצמיג, כך שלא ייגרם נזק לאף רכיב במכונה המורכבת הזו. ב"צמיגי המושבה", ניתן למצוא בעלי מקצוע המשתייכים בדיוק לאותו הסוג.

המקום מכיל כ-600 סוגי צמיגים, המוחלפים בכל רכב במלאכת יד עדינה ומדויקת. אולם, אין צורך להחליף כל צמיג בעייתי. הצמיגאים המוכשרים של המקום יודעים לזהות מקרים כאלו ולבצע תיקון מקצועי לצמיג. התיקון מצריך שימוש במגוון עזרים וכלים, אשר מופקדים בידיהם של אנשים בעלי כישורים טכניים גבוהים.

במקרה של תקלה בצמיג, התפקיד היחיד שלכם הוא להגיע אל המקום. בזמן שהצמיגאים של "צמיגי המושבה" יבצעו את עבודתם על הצד הטוב ביותר, אתם תוכלו לשבת בנחת בחדר ההמתנה הממוזג שקיים במקום. בחדר תוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי חופשי, לנוח בכורסאות נוחות ורחבות, לשתות אספרסו או תה ולמעשה להעביר את הזמן בנעימים.

במידה והצמיגים נמצאים במצב בעייתי במיוחד (כמו פנצ'ר) ואין באפשרותכם להגיע אל המקום באופן עצמאי, תוכלו להתקשר ל"צמיגי המושבה" והם כבר ישלחו עד אליכם צמיגאי שיעזור לכם. השירות הנלווה הזה, כמו כל שאר השירותים שמספקת חנות "צמיגי המושבה", מוצע במחיר אטרקטיבי הנחשב לזול בהרבה מהמחיר הממוצע בשוק.

המקום פועל על פי הוראותיו המדויקות של משרד התחבורה. הכללים הללו נועדו לתת מענה לכל מקרה לגופו, כך שהסיכון לפגיעה בצמיג או בגלגל יהיה מינימאלי. עובדי העסק לוקחים בחשבון את גיל הצמיג, שלמותו והיובש שלו, ומעניקים שירותי תיקון צמיג, החלפת צמיג או איזון גלגלים בהתאם לצורך הרלוונטי. אין ספק כי משימה מורכבת שכזו חייבת להתבצע ע"י מקצוענים, ממש כמו אלה שעובדים ב"צמיגי המושבה".

"צמיגי המושבה"
כתובת: בר כוכבא 70
שעות פעילות: ימים א'- ה': 7:00-19:00
טלפונים: 052-5606460, 03-9644487
קישור לפייסבוק

צמיגי המושבה בפתח תקוה. צילום עצמי

צמיגי המושבה בפתח תקוה. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר