טיפול פילינג בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: YURII MASLAK
טיפול פילינג בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: YURII MASLAK

טיפול פילינג עמוק בפתח תקוה: הכירו את הקוסמטיקאית הפרא-רפואית קרן ליאן

חולמת על עור פנים צעיר ורענן? סובלת מנזקי שמש, פיגמנטציה וכתמי גיל? האקנה מסרב להיעלם? מכשיר חדשני עם תוצאות מוכחות מביא לשיפור ניכר באיכות ומרקם העור

פורסם בתאריך: 26.8.19 15:01

קרן ליאן -קוסמטיקאית פרא־רפואית 

הטיקסל: חוד החנית של הטיפולים לחידוש העור כובש את פתח תקווה

נשים רבות כבר גילו שקמטים וצלקות בפנים אינם גזירת גורל. הודות לקרן ליאן קוסמטיקאית פרא־רפואית ותיקה ומומחית בתחומה שהביאה את בשורת ה"טיקסל" לפתח תקווה יותר ויותר נשים זוכות לקבל מחמאות מכל עבר על עור פנים צעיר ובריא. "לקוחות שלי מדווחות על תוצאות כבר בתוך שבועיים מרגע הטיפול, המייקאפ נמרח מדהים, העור אחיד ובריא", מסבירה קרן ליאן, מחוללת המהפכה בעיר. "אחד מיתרונותיו הבולטים של המכשיר זהו זמן ההחלמה הקצר והאפשרות להתנהל כרגיל לאחר הטיפול, בשונה מהחלופות הקיימות היום בשוק שמגבילות את צעדיהן של המטופלות ומפרות את השגרה. הודות לטכנולוגיה החדשנית המבוססת על אנרגיית חום טבעי ללא קרינה נוצרים מיקרו נקבים בעור וזאת מבלי לפגוע באפידרמיס, במהלך הטיפול ניתן להחדיר לעור הפנים ויטמינים, חומצות אמינו וחומצה היאלורונית. הקולגן והאלסטין שנוצר בעקבות הטיפול מחולל פלאים – העור מתחדש, נראה מתוח וזוהר יותר".

מסכת פילינג זהב. צילום: אלכס לוי

מסכת פילינג זהב. צילום: אלכס לוי

ליין המוצרים של קרן ליאן. צילום:אלכס לוי

ליין המוצרים של קרן ליאן. צילום: אלכס לוי

למי מיועד טיפול פילינג עמוק באמצעות טיקסל?

"מטרת הטיפול היא קילוף שכבות העור החיצוניות על מנת לעודד ייצור מחודש של שכבות עור טריות ורעננות. הטיפול נמצא יעיל לסובלנות מצלקות פוסט אקנה, כתמי פיגמנטציה, נזקי שמש, קמטוטים, נקבוביות והקמטים המוכרים לכולנו – במצח, בזווית הפה, קמטי זעף והקפלים באזור הצוואר. לאחר הטיפול ייחשף העור הבריא שלא ניזוק מתנאי הסביבה והגיל".

כיצד נתן לשמר את תוצאות הטיפול לאורך זמן?

"שילוב של מינון חשיפה לשמש עם שילוב של קרמים אפקטיביים. בדיוק בשביל לתת מענה לצורך הזה פיתחתי יחד עם חברת תרופות ישראלית ליין מוצרים שמוגנים בפטנט – הקטנו את כמות החומצה היאלורונית על מנת שתחדור לעור גם בשימוש ביתי והוספנו אנטי אוקסידנטים, פפטידים וויטמינים שהוכחו כיעילים. יחד עם שגרת טיפוח יום יומית, התוצאות ישמרו לאורך זמן".

הוותק והמוניטין של בוטיק היופי "קרן ליאן" מתבסס על 15 שנות הצלחה, שעוברת מפה לפה באמצעות המלצות חמות להגיע לקוסמטיקאית המבטיחה שעברה לאחרונה לקניון הגדול במתחם הולמס פלייס. במכון תוכלו ליהנות ממגוון טיפולים קוסמטיים חדשניים, טיפולי פנים, טיפולי גוף וטיפולים משלימים.

התרחבות המכון הובילה לפתיחת מגוון רחב של טיפולים נוספים כגון: טיפול להצרת הקפים הרזייה וצלוליט, הרחקת שיער באמצעות לייזר SHR , טיפול באקנה, יעוץ רפואי בנושא ניתוחים פלסטיים והזרקות, וטיפולים משלימים. כגון: איפור קבוע, פדיקור, מניקור, שעווה ועוד. כל הטיפולים מבוצעים על ידי צוות מקצועי ובתוך שימוש בחומרים היוקרתיים והאיכותיים ביותר.

לפינוק מקסימלי והודות לשיתוף פעולה עם מלון פרימה ניתנת אפשרות למנוחה וריענון בבית המלון היוקרתי במחיר משתלם במיוחד.
רוצה גם להרגיש זוהרת? בא לך להתפנק ולדעת שאת בידיים טובות?

טלפון: 03-9191457 / 050-576-3097
כתובת: ז'בוטינסקי 72, פתח תקווה
קניון הגדול, קומה 1-, בתוך מתחם הולמס פלייס
קישור לאתר

קוסמטיקאית מומלצת -קרן ליאן איפור: יאנה אלנקרי מאפרת בסטודיו - איפור כלה וערב . צילום:אלכס לוי

קוסמטיקאית מומלצת- קרן ליאן. איפור: יאנה אלנקרי מאפרת בסטודיו – איפור כלה וערב. צילום: אלכס לוי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר