ספא בתל אביב. (Shutterstock) צילום: Kzenon
ספא בתל אביב. (Shutterstock) צילום: Kzenon

ספא בתל אביב: הכירו את המקומות המפנקים ביותר בעיר

מי מאיתנו לא אוהב לקבל מסאג' טוב? תסכימו שאין פינוק מושלם מזה בייחוד בעולם המלחיץ של היום. אספנו עבורכם את מכוני הספא השווים בתל אביב, שיאפשרו לכם רגע של עונג ובריאות עם האדם הכי חשוב בעולם - אתם

פורסם בתאריך: 26.8.19 15:34

מד ספא – פנינה מרגשת בטיילת תל אביב

הכירו את מד ספא, המקום חדש, אך בעל המקום, ליאור דראל, מחזיק בוותק מכובד ובמוניטין בתחום. כמוהו גם הצוות שנבחר בקפידה וכולל צוות קוסמטיקאיות רופאים ומעסים מהטובים שבענף, זאת כחלק מסטנדרט האיכות הבלתי מתפשר שמאפיין את המקום החדשני.

מד ספא הממוקם בטיילת תל אביב הוא כל מה שרציתם ולא ידעתם שאפשר לקבל תחת קורת גג אחת, אם תרצו טיפול 10,000 לגוף ולנפש. החיוך והברק בעיניים של הלקוחות השבים מעיד אלף מונים על חוויה מפנקת במיוחד. מד ספא מאופיין בעיצוב מדויק שתוכנן בקפידה ואווירה אורבנית כיאה לספא הממוקם בעיר ללא הפסקה.

במקום תמצאו 4 חדרי טיפולים – פרטיים, זוגיים או אפילו חדרי טריו שגם בהם הצוות מקצועי יעניק לכם יחס אישי. גולת הכותרת של המקום היא סל שירותים נרחב. אתם מפנים שעתיים מהלו"ז הצפוף שלכם נכנסים אל תוך חלוק לבן ומתמסרים לטובי המוחות, או במקרה זה טובי הידיים שידאגו להחזיר לכם את החיוניות והרעננות לעור הפנים, את המרגוע לנפש וזרימת הדם בגוף.

על אף שבארה"ב בכל עיר או מחוז כל אישה מקומית תדע לכוון אתכם למד ספא הקרוב, הלהיט שכבש את אמריקה הגיע רק כעת לארץ המובטחת. למעשה מד ספא הוא הסנונית הראשונה בארץ של קליניקה רפואית אשר מאפשרת חוויה כוללת של טיפולים קוסמטיים ורפואיים לצד עיסויים מפנקים.

בין אם מדובר בקמט סורר, עיניים עייפות או פגעי פיגמנטציה במד ספא תוכלו לקבל מענה עם מגוון רחב של טיפולים לחידוש וטיפוח עור הפנים המבוצעים ע”י צוות הרופאים ואסתטיקניות של המקום בהתאמה אישית לכל לקוחה בהתאם לאבחון העור וצרכיו תוך שימוש במכשור המתקדם בתחום ובפרוטוקולים רפואיים.

עוד במסגרת הטיפולים שמוצעים במד ספא – טיפול לחיטוב הגוף ולמיצוקו, הצרת היקפים, טיפול פילינג גוף, המסת שומנים והספורטאים שבינינו יזכו לקבל טיפול ייעודי. במקום שהשכיל להבין כי גוף ונפש חד הם תוכלו ליהנות גם מעיסויים מפנקים בשילוב חמאת שיאה או אבנים חמות. לרגע תשכחו את האוטו (ואיך מצאתם חנייה בקלות, ועוד בלב תל אביב!) ואת היופי של חוף הים הסמוך ותפליגו למקומות רחוקים. החוויה שכולה בריאות והתחדשות של הגוף והנפש באווירה קסומה ונעימה המשלבת ריחות, מנגינות ובעיקר ידיים טובות תיתן מזור לגופכם העייף.
בין שאתם מחפשים כיצד לפנק את עצמכם ביום הכיף הזוגי שהבטחתם לעצמכם או שהחלטתם שהגיע העת שגם מילוי הבוטוקס הרבעוני יעשה באווירה נעימה – כעת מסתמנת הזדמנות לעשות זאת בכיף, מבלי להתפשר על איכות.

צוות קוסמטיקאיות רופאים ומעסים מהטובים שבענף. צילום: ליאור דראל

צוות קוסמטיקאיות רופאים ומעסים מהטובים שבענף. צילום: ליאור דראל

הסנונית הראשונה של הלהיט מארה"ב. צילום: ליאור דראל

הסנונית הראשונה של הלהיט מארה"ב. צילום: ליאור דראל

חבילות טיפולים Medspa – הספא הרפואי הראשון בישראל:
עיסוי מדספא גולד סטנדרט (Medspa Gold Standard) – עיסוי הדגל של מדספא כולל עיסוי גוף מפנק למשך 60 דקות לבחירה מתוך מגוון סוגי עיסוי: שוודי, ארומטי, שיאצו, משולב ורקמות עמוק. לבחירתכם תוספת חמאת שיאה או אבנים חמות ללא תוספת עלות.
טיפול מדספא סיגנטור (Medspa Signature) – טיפול הדגל של מדספא כולל טיפול פנים מלא של 60 דקות ועיסוי גוף מפנק למשך 60 דקות לבחירה מתוך מגוון סוגי עיסוי: שוודי, ארומטי, שיאצו, משולב ורקמות עמוק.
לבחירתכם תוספת חמאת שיאה או אבנים חמות ללא תוספת עלות.

"יום במדספא" (A day at Medspa)
חוויה ייחודית של הספא הרפואי הראשון בישראל מקנה לכם טיפול של שלוש שעות מלאות הכוללות טיפול פנים מלא בשילוב מכשור של 90 דקות, עיסוי גוף מפנק למשך 90 דקות בשילוב מכשור (30 דקות מתוך משך העיסוי) לבחירה מתוך מגוון סוגי עיסוי: שוודי, ארומטי, שיאצו, משולב ורקמות עמוק. לבחירתכם תוספת חמאת שיאה או אבנים חמות ללא תוספת עלות.
טיפולי פנים: מגוון טיפולי פנים,טיפול בצלקות,טיפול באקנה פעיל, טיפול פיגמנטציה
טיפולי גוף: ידיים, קו חזייה, בטן, מותניים, ישבן, ירכיים הסרת שיער בלייזר , לפי אזור או כל הגוף
הזרקות: חומצה היאלורונית, הזרקת חומצה היאלורונית, בוטוקס, חוטים נספגים.
עיסויים: עיסוי יחיד, עיסוי זוגי, טיפולי ספורטאים, טיפול כירופרקט.

כתובת: קויפמן 2, טיילת תל-אביב
טלפון: 03-516-2252
מייל: [email protected]
שעות פעילות:
ראשון עד חמישי: 10:00-18:00, שישי 09:00-17:00

טיפולים קוסמטיים ורפואיים לצד עיסויים מפנקים. צילום: ליאור דראל

טיפולים קוסמטיים ורפואיים לצד עיסויים מפנקים. צילום: ליאור דראל


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר