ציוד למספרות. (Shutterstock) צילום: 279photo Studio
ציוד למספרות. (Shutterstock) צילום: 279photo Studio

ציוד למספרות בפתח תקוה: הכירו את בית הספר זערור את כהן

בין אם אתם בעלי מספרה ובין אם אתם לקוחות פרטיים המשקיעים במראה השיער שלהם, בבית הספר זערור את כהן בפתח תקוה תוכלו למצוא את כל הקשור בציוד מספרות, ממספריים מקצועיות ועד כיור מותאם לחפיפות

פורסם בתאריך: 27.8.19 14:46

בית הספר זערור את כהן – כל הציוד הנחוץ למספרות במקום אחד

בית הספר זערור את כהן היא חנות ותיקה ואייקונית עם מוניטין של כ-30 שנה. מאז שהוקמה על ידי שתי המשפחות זערור וכהן, חנות בית הספר זערור את כהן משמשת כבית לציוד מספרות ומוצרי שיער איכותיים, ומעניקה שירות אדיב ומקצועי לכל באי המקום: "בית הספר הוא כמו בית בשבילנו", מספר יעקב זוהר, אחד המנהלים. "אנחנו שלושה אחים וגיס, זה העסק המשפחתי שהקמנו ביחד".

האווירה המשפחתית שחולקים בני המשפחה ביניהם מקרינה גם כלפי חוץ והלקוחות נהנים מיחס אדיב, מקצועי ומדויק: "אנחנו מגיעים מבית חם וחשוב לנו להעביר את התחושה הנעימה הלאה אל הלקוחות שלנו".
העסק המשפחתי הוקם על ידי ניסים כהן ושלושת האחים למשפחת זערור. כיום החנות מנוהלת על ידי אהרון זערור. בחנות יש הקפדה על רמה גבוהה של ציוד למספרות, מוצרי שיער ובשנים האחרונות התחילה להציע גם מוצרים לטובת טיפולי פדיקור ומניקור, והכל במחירים נוחים ללקוח.

ייבוא מגרמניה ויפן. צילום עצמי

ייבוא מגרמניה ויפן. צילום עצמי

בית הספר זהרור את כהן. צילום עצמי

בית הספר זהרור את כהן. צילום עצמי

את הציוד והמוצרים מייבאת החברה מגרמניה ויפן כדי להבטיח את האיכות הגבוהה ביותר: "בכל הקשור לטיפוח בכלל ולטיפוח השיער בפרט, מומלץ להשקיע בחברות מקצועיות, לכן אנחנו לא מתפשרים", מציין זוהר. "המספריים הטובות ביותר למשל מיוצרות ביפן ומכונות התספורת הטובות ביותר מיוצרות בגרמניה", כך מסביר זוהר שמחזיק בניסיון עשיר של סוכן ציוד מספרות ב-24 השנים האחרונות.

בשש השנים האחרונות הוא מנהל את חנות בית הספר זערור את כהן ומעניק בין השאר ייעוץ מקצועי ללקוחות המתלבטים לגבי הציוד המתאים למספרה שלהם. החנות מציעה את כל סוגי הציוד, לכל גודל מספרה ולכל צורך, כך שהלקוחות לא נאלצים להתפשר על מוצר שלא מתאים להם.

בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב של ציוד כמו כיורי חפיפה, כסאות מספרה, עמדות תספורת ומראות, מספרי ספרים ייחודיות, מכשירי פן למיניהם, מכונות תספורת ועוד.

בית הספר זערור את כהן
טלפון: 03-9315858
כתובת: מוהליבר שמואל 6, פתח תקוה
שעות פעילות: ימי א', ב', ד', ה' בין השעות 09:00-19:00
ימי ג', ו' בין השעות 09:00-14:00

לציוד מספרות ומוצרי שיער איכותיים. צילום עצמי

לציוד מספרות ומוצרי שיער איכותיים. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר