משלוחים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Andrew Angelov
משלוחים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Andrew Angelov

משלוחים בפתח תקוה: בוחרים מסעדה מהרשימה ומזמינים בקליק

מחפשים שירות משלוחים זמין בפתח תקוה ששליחיו יגיעו עד לפתח ביתכם במהרה עם ההזמנה הרלוונטית? הגעתם למקום הנכון. אספנו עבורכם מספר מקומות עם שירות משלוחים שאתם חייבים להכיר - בתאבון

פורסם בתאריך: 28.8.19 11:43

עדכון אחרון: 7.7.20 19:07

שירות המשלוחים של "פלאפל חתוכה המקורי" – ליהנות מהטעם המוכר גם בבית

הכנת פלאפל זו אמנות, ועל כך אין וויכוח. כל פלאפליה מצליחה עברה דרך ארוכה עד שהגיעה למתכון המושלם. למרות שמדובר באתגר לא פשוט, התוצאה שווה את כלל המאמצים ועל כך יוכלו להעיד רוב מנהלי הפלאפליות הנחשבות ביותר בארץ. ומהי התוצאה של פלאפל מוצלח? הצלחה מסחררת, ולא פחות.

לפלאפל מושלם באמת, אי אפשר שלא להתמכר ועל כן כל מסעדת פלאפל שכזו צוברת לעצמה אינספור לקוחות קבועים שהתרגלו לטעם ספציפי מאוד. זוהי גם הסיבה שמוסדות הפלאפל הידועים בארץ פועלים במשך שנים רבות ללא הפסקה ונהנים מעבודה קבועה ומתגמלת לאורך כל ימות השבוע.

"פלאפל חתוכה המקורי" הינו דוגמה למוסד ישראלי כשר למהדרין שצבר וותק של עשרות שנים בתחום ומארח אינספור לקוחות קבועים מידי יום. לאור ההצלחה, נפתחו עוד שלושה סניפים של "פלאפל חתוכה" ברחבי הארץ (רעננה, בת ים וראש העין), אשר זוכים גם הם לביקוש רב הודות להקפדה יתרה על הכנת פלאפל איכותי ללא גלוטן בהתאם למתכון הסודי.

פלפאל חתוכה כשר למהדרין. צילום: אבי דואק

פלפאל חתוכה כשר למהדרין. צילום: אבי דואק

מקום 2 בארץ בתחרות הפלאפל הארצי. צילום: אבי דואק

מקום 2 בארץ בתחרות הפלאפל הארצי. צילום: אבי דואק

אייל חתוכה, מנהל "פלאפל חתוכה" (הכשר למהדרין), מספר לנו כיצד הכול התחיל: "אבי היה מוכר פלאפל בבוטקה בשנות ה-60. רבים נהנו מהפלאפל האיכותי והטרי, שאת המתכון לו בנה אבי בקפידה. לאחר שהסניף צבר לעצמו קהל לקוחות רחב, הוא פתח את הסניף הרשמי של "פלאפל חתוכה" בשנת 1971. מדובר בדמות מפתח עבור המסעדה ועל כן החלטנו להעניק לו כבוד ולשלב תמונה שלו בלוגו המקום".

"פלאפל חתוכה" הפך לשם דבר בפתח תקוה, הודות לשלושה מרכיבים עיקריים. אייל מפרט: "ראשית כל, הירקות שלנו טריים. שנית, השמן שלנו מוחלף מידי יום. שלישית, אנו מייצרים את כל הרטבים שלנו באופן עצמאי, וכמו הפלאפל, גם המתכונים שלהם עברו מדור לדור. אצלנו, ניתן למצוא סחוג טרי, עמבה משובחת וטחינה שאין כמוה באף מקום אחר בארץ".

המרכיב השלישי והאחרון הוא כמובן הפלאפל האיכותי, הנימוח והקריספי שהגיע למקומות גבוהים בתחרויות פלאפל ארציות. אייל מספר לנו על אחת מהתחרויות המשמעותיות ביותר שתרמה להצלחת מותג "חתוכה": "זכינו במקום השני בארץ ובמקום הראשון בכל גוש דן בתחרות הפלאפל הארצית של ערוץ 2. זו הייתה תחרות משמעותית עבורנו".

כיום, אם אתם רוצים ליהנות מהפלאפל הנפלא של "פלאפל חתוכה", לא תצטרכו לזוז אפילו מילימטר מהכורסא. הודות לשירות המשלוחים המהיר של סניף "חתוכה" בפתח תקוה, תוכלו ליהנות מפלאפל איכותי במחירי רצפה. כל מנת פלאפל עולה 17 שקלים, כאשר מינימום הזמנה הוא 80 שקלים. אז אם אתם נמצאים בשיאו של יום עמוס וחולמים על מנת פלאפל טובה, כל שעליכם לעשות הוא להתקשר ל"חתוכה" ולבצע הזמנה.

"פלאפל חתוכה המקורי"
*דמי משלוח- 12 ₪.
טלפון למשלוחים באזור פתח תקווה: 03-9308283
כתובת: ההסתדרות 4, פתח תקווה.
שעות פעילות: ימים א'-ה' 8:00-21:00, יום ו' 8:00-14:00
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

הסוד שעובר מדור לדור. צילום: אבי דואק

הסוד שעובר מדור לדור. צילום: אבי דואק


חדר האוכל בפתח תקוה: כשארוחת הצהריים הופכת לחוויה קולינרית

מסעדת "חדר האוכל" בפתח תקווה התחילה בכלל כחומוסייה אשר הגישה מנות חומוס ולא סתם חומוס אלא חומוס גלילי אמיתי המבוסס בעיקר על גרגירי החומוס ופחות על הטחינה.

החלל, אשר לו מקומות ישיבה בפנים ובחוץ, התחיל להתמלא מיום ליום באנשים רעבים, העובדים במתחמים הסמוכים (כמו אזור התעשייה קריית אריה ואזור התעשייה סגולה) ובעלי המקום הבינו שיש פה צורך לקחת את ארוחת הצהריים צעד אחד קדימה וכך יצרו תפריט עשיר, מעניין וכמובן טעים, כאשר החומוס עודנו עומד במרכז.
כך תמצאו בתפריט המסעדה בעלת המטבח הישראלי, מנות חומוס משודרגות כמו: חומוס בשר וחומוס קבב ומנת חמשוקה המשלבת את החומוס הגלילי האיכותי ושקשוקה, חריפה יותר או פחות – החלטה שלכם .במקום אווירה נעימה, כייפית וחברית, מוזיקה נשמעת ברקע ולוחות שש-בש נמצאים על השולחנות, כדי שתוכלו ליהנות מאוכל טוב וגם אחד מהשני.

ב-"חדר האוכל" שמים דגש ולא מתפשרים על חומרי גלם איכותיים, לכן כל מרכיב נבחר בקפידה. משה, מבעלי המקום, בעל ניסיון של כארבע עשרה שנים בתחום האוכל והמוטו שלו הוא אוכל איכותי וברמה גבוהה תוך שמירה על מחירים שווים לכל כיס; "החוכמה היא להגיש את הטופ של חומרי הגלם ועדיין לשמור על מחירים שפויים", הוא אומר.

התפריט של "חדר האוכל" משלב גם מנות בשר כמו עראייס; קציצות מבשר איכותי מתכרבלות בתוך פיתה והכל נצרב על הגריל, קריספי מבחוץ ונימוך מבפנים עם כוס לימונדה קרה, זה בדיוק מה שאתם צריכים לארוחת צהריים שתקפיץ את האנרגיות להמשך היום.

החומוס הנדיר. צילום עצמי

החומוס הנדיר. צילום עצמי

כדורי הפלאפל החמים בחדר האוכל. צילום עצמי

כדורי הפלאפל החמים בחדר האוכל. צילום עצמי

לאלו אשר מעדיפים משהו קליל בפיתה יש את מנת הסביח הייחודי למקום, גם במנה הזו תוכלו למצוא את החומוס הגלילי שהוא סימן ההיכר של "חדר האוכל".

למתאמנים השומרים על שגרת תזונה יש את "מנת הספורטאים" – מנה המשלבת את כל אבות המזון ומורכבת ממנת חומוס גלילי, סלט ירקות טחינה וביצה קשה.

בזמן שתחכו למנות שבחרתם, תתפנקו על כדורי הפלאפל בצבע ירוק עז (המעיד על כמות הירק התוכו) המוגשים מרוחב הלב של בעלי ועובדי המקום. היחס נעים ואישי ותמיד מלווה בחיוך, מה שכבר פותח את הארוחה בטוב.

כמובן שלמקום שירות משלוחים הפועל החל מהשעה 12:00 ועד השעה 15:00 וערוך למשלוחים גדולים כקטנים כאחד. תוכלו להזמין לכם ולעוד חבר או שניים או להרים ארוחה מפנקת לחצי המשרד. ניתן גם להזמין מקום לקבוצות ולבוא ביחד להתפנק מהאווירה הכייפית והאוכל הנהדר.

קצת מחירים:

חומוס: 32 שקלים.
חמשוקה: 35 שקלים.
חומוס בשר או עראייס: 38 שקלים.
עסקית תעלה לכם 45-49 שקלים הכוללת מנת חומוס או מנות המשלבות בשר, סלט וכוס לימונדה צוננת.

קיימת תעודת כשרות ומכבדים סיבוס ותן-ביס

טלפון למשלוחים: 037705246
קישור לפייסבוק
קישור לאינטסגרם

כתובת: אלכסנדר ינאי 14, א"ת סגולה, פתח-תקווה
שעות פתיחה:
א'-ה': 8:30-16:00
ו': 8:30-14:00

תענוג לצהריים. צילום עצמי

תענוג לצהריים. צילום עצמי


ממפיס: ככה עושים המבורגר מושלם

ההמבורגר המודרני כפי שאנחנו מכירים אותו הפך לפופולארי לפני בערך 100 שנים, כשיחד עם המהפכה התעשייתית, גם תעשיית המזון עברה שינוי ואימצה גישה של אוכל מהיר או באנגלית fast food. זה לא שעד אז אף אחד לא אכל המבורגר, פשוט עד אז לא היה שום יתרון בהזמנת המבורגר. כל זה השתנה כאשר ההמבורגר התחיל להיות מיוצר במעין ״פס ייצור של מזון״, בו במקום לחכות עשרות דקות עד שהמנה שמזמינים תהיה מוכנה, צריך לחכות רק מספר דקות בודדות והאוכל יוצא חם וטעים.

במשך שנים התפיסה על ההמבורגר ועל כך שהוא נחשב למזון מהיר, מנעו ממנו מלפרוץ באמת והשאירו אותו איפשהו למטה עם שאר המזונות שנחשבים לאוכל שעוזר לנו ״לסגור פינה״. אך בשנים האחרונות אנחנו רואים מגמה של המבורגריות שהפכו את טיגון הקציצה הוורדרדה לאומנות בפני עצמה – אחד המקומות האלה נקרא ״ממפיס״.

טעים להכיר – מסעדת ממפיס

המסעדה המוצלחת היא הגביע הקדוש של חובבי ההמבורגרים באשר הם. ההמבורגרים שבמקום הם המבורגרים פרמיום כשרים למהדרין ומוכנים משילוב של 4 נתחי בקר הנטחנים במקום, כשכל שמוסיפים להמבורגר בעת הבישול הוא רק קצת מלח ופלפל – בחורה יפה לא צריכה איפור, המבורגר טוב לא צריך יותר ממלח ופלפל.

קלאסי זה קלאסי

חופש אמיתי הוא אף פעם לא ביכולת הבחירה, אלא בחוסר הצורך לבצע אותה – במובן הזה מעניקה המסעדה לסועדיה חופש אמיתי. המבורגר אחד, זה כל מה שאתם צריכים וזה כל מה שאתם תמצאו במקום, בלי יותר מדי הכלאות מוזרות של המבורגר מנתחי בשר משונים או בתיבולים ססגוניים. המסעדה מגישה המבורגר פרמיום, המוכן מהנתחים הטובים ביותר, כשהקסם שלו הוא בפשטות שהוא מביא ובטעם שפשוט מרגיש נכון.

על ההמבורגר תוכלו להוסיף כמובן תוספות מגרות כמו ביצת עין, אסאדו, פרוסות אנטריקוט דקות דקות, ולאלה שרוצים להרגיש בחופשה בקאריביים, גם אננס חריף. לצד הארוחה שלכם תוכלו גם לבחור תוספת כשההמלצה שלנו היא ללכת על הצ'יפס בטטה המטריף של המקום – מבטיחים שלא אכלתם אף פעם כזה צ'יפס טעים.

אם ההמבורגר קורץ לכם אבל ״נתקעתם״ עם חברים שפחות מתחברים לז'נאר, אל תדאגו, המקום מציע עוד מגוון מנות טעימות כמו כריך אנטריקוט בג'בטה מצוין, סלט עוף עם עם בצל מקורמל ועוד.

תהיו בטוחים שזה ההמבורגר הכי טוב שתטעמו. צילום: אסף קרלה

תהיו בטוחים שזה ההמבורגר הכי טוב שתטעמו. צילום: אסף קרלה

הידיים שמכינות לכם את המנה

מי שרואה קצת טלוויזיה בערבים מכיר טוב טוב את התוכנית שעושה לכולנו תיאבון – M.K.R. בתוכנית, שמארחת שפים מכל המדינה, השתתף גם המקים והבעלים של ״ממפיס״, אורי מלמד, כשאחת המנות שלו: וופל בלגי ברוטב חמאות בוטנים וג'ינג'ר, שעליו עוף מטוגן ורוטב מייפל ופלפל חריף, זכתה לציון 9 ומחמאה אדירה מאחת השופטות, רותי בורדו, שסיפרה שאפילו היא לא מצליחה להגיע לרמה כזו במסעדות שלה.

״עד 2016 העברתי קרוב לעשור כמבקר מסעדות, מתוך התקופה הזו 3 שנים הייתי בפריז, למדתי על אוכל משפים, שיפרתי את טכניקת הבישול, וחייתי את עולם הקולינריה על כל צבעיו, ריחותיו וטעמיו. באותן שנים גם חזרתי בתשובה ורציתי לתת לציבור שומר הכשרות אוכל כשר ברמה הכי גבוהה שיש, ומה יותר טוב מהמבורגר?״, משתף אורי עם חיוך.

״במשך חודשים עבדתי עם שף וקצב כדי להרכיב המבורגר מושלם והתוצאה שיצאה היא פשוט ״ואוו״. זה המבורגר נקודה. כשר, לא כשר, עבור מי שאוכל אותו זה כבר לא משנה, אני רואה את האנשים שמגיעים לכאן, הם פשוט נהנים מכל ביס כאילו זו הייתה הסעודה האחרונה שלהם. כראייה לכך גם עיתון ״הארץ״ שמדרג את ההמבורגריות הטובות ביותר בישראל, דירג אותנו באופן קבוע כל שנה מחדש מאז 2016 בין ההמבורגריות הטובות ביותר״.

משלוח עד הבית

מי שאוהב לצאת החוצה ולנשום קצת אוויר צח וניחוחות מטבח יכול להגיע למקום, לתפוס שולחן ולהתחיל לחגוג כאילו זה 1985. עבור מי שתקוע במשרד וקצת מרגיש בעונש, או עבור אלה שרוצים ערב שקט בבית, תוכלו להזמין את ההמבורגר במשלוח עד למפתן הבית כשהוא חם ועסיסי ורק מחכה שתתנו בו ביס.

ענף ההמבורגרים התפתח בשנים האחרונות למיליון כיוונים שונים, אבל את הבסיס האמיתי של קציצה איכותית בלחמנייה אוורירית שום דבר לא יוכל לנצח. תשכחו מהגימיקים המטורפים שבמקומות אחרים וממנות משוגעות שרק נראות טוב, המבורגר אמיתי יש רק דרך אחת להכין, וזו הדרך של ממפיס.

 

ממפיס

כתובת: פתח תקווה, רחוב תוצרת הארץ 17, מתחם shoptime

טלפון: *2904

שעות פעילות:

א-ד: 24:00-12:00

ה: 12:00 עד אחרון הלקוחות

מוצ״ש: שעה אחרי עד צאת שבת ועד אחרון הלקוחות

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

יש דברים שקשה לעמוד בפניהם. ויש את ההמבורגר של ממפיס. צילום: אסף קרלה

יש דברים שקשה לעמוד בפניהם. ויש את ההמבורגר של ממפיס. צילום: אסף קרלה


פאפא פוג

אם שבעתם – תרתי משמע – ממסעדות בעלות קו קולינרי אחיד, ובא לכם להתנסות במסעדה מסוג חדש המציעה מגוון סגנונות ומאכלים מכל העולם, ״פאפא פוג״ היא המקום בשבילכם. המסעדה שנפתחה לאחרונה נבנתה על קונספט אמיץ שמשליך הצידה את כל המוסכמות ויוצר סביבה חדשה, מרתקת ויצירתית של חוויה קולינרית מהסוג החדש.

את המסעדה הקימו יגאל קנת ושותפו טל שיינר, שביקשו להביא לפתח תקווה את כל מה שבעצם אין בפתח תקווה. הכיוון הכללי שאיתו יצאו השניים לדרך היה פתיחה של מסעדה על טהרת האוכל האירופאי שאפשר למצוא בדוכני רחוב לכל אורך הישבת. עם הזמן נוספו מאכלים נוספים ממקומות נוספים בעולם, ולאט לאט נוצרה לה מסעדה מהסוג החדש המציעה fast food במבחר אקלקטי שלא נצמד לחוקים קודמים ויוצר לעצמו את החוקים.

פאפא פוג דואגים לחוויה קולינרית אמיתית. צילום עצמי

פאפא פוג דואגים לחוויה קולינרית אמיתית. צילום עצמי

להביא את המנה

הרעיון פשוט. ישנן מנות מעולות שמגיעות מכל מיני מקומות באירופה ובעולם, אך מכיוון שמדובר במנה יחידה, אף אחד לא טורח להכין אותה. היום טבחים, שפים ויזמים המגיעים מענף המסעדנות טורחים לפתוח מסעדה רק אם אפשר למלא אותה במגוון רחב של מאכלים המגיעים מאותו מטבח. כך קרה עם המטבח האיטלקי שהביא לנו מנות אייקוניות רבות, עם המטבח היפני שהביא לנו סושים למיניהם, ואפילו עם המטבח האמריקאי שהביא לנו מנות מושחתות בדיינרים מזדקנים.

עבור מנות העומדות בפני עצמן, כמו למשל נקניקיית הרחוב האגדית של ברלין – הקארי וורסט, האתגר למצוא בית חם שיקבל אותן היה גדול יותר כי לא הייתה שום מסעדה שהסכימה לאמץ אותה, זאת כמובן עד שהגיעה ״פאפא פוג״. המסעדה המשובחת מביאה את הטוב ביותר מכל העולמות, את קומץ מאכלי הרחוב האירופאים שכולנו כל כך אוהבים, אך לא מצליחים למצוא ברגע שאנחנו חוזרים ארצה.

בית חם למנות מיוחדות

״הקונספט שליווה אותנו הוא באמת להביא את הטוב ביותר שאפשר למצוא מכל מקום. אמנם ויתרנו על קו קולינרי אחיד, אבל בדרך הצלחנו לספק לאנשים חוויה מורכבת ומעניינת יותר שנשענת על ההפתעה שהם מקבלים ממגוון המנות פורצות הדרך שאפשר למצוא כאן״, משתף יגאל.

״יש אצלנו מלא מנות וגימיקים משוגעים כמו נקנייקית הקארי וורסט המפורסמת של ברלין, המבורגר עם לחמניות צבעוניות או לחמניית באן רכה, נקניקיות שמוגשות בסגנון salt bae, שום קונפי בהכנה ביתית, צ'ימיצ'ורי ארגנטינאי אמיתי, ריבת בצל בסגנון צרפתי, מגוון גדול של בירות מעולות, וביום שלישי אנחנו מביאים לכאן מקלובה מיוחדת שמושכת לכאן חצי מהעיר״.

לא בכוח, אפשר משלוח

המסעדה המעוצבת תשמח לקבל אתכם במהלך רוב שעות היום עם מנות מפתיעות וטעימות שיוצאות מהר ומשאירות לכם מספיק זמן לאכול, לשתות, לשבת, להירגע ולחזור לעומס של שעות העבודה. לצד הישיבה במקום תוכלו גם להזמין משלוח לכל אזור פתח תקווה שישמח להגיע ולהגיש לכם מנה חמה וטעימה, כזאת שתגרום לכם ללקק את השפתיים ולהתענג על כל ביס.

אם הזיכרונות הנוסטלגיים מהטיולים ומהמאכלים של אירופה שוב מציפים אתכם והקורונה לא נותנת לכם לטוס לחו״ל שוב, ״פאפא פוג״ תשמח לקחת על עצמה את המשימה הקולינרית. עם מבחר מנות מעולות, מגוון של טעמים והרבה הפתעות בדרך, ״פאפא פוג״ היא המקום המושלם לכל מי שרוצה לשבור שגרה ולאכול משהו טעים שאי אפשר למצוא בכל מקום.

 

פאפא פוג

כתובת: פינסקר 2, פתח תקווה

טלפון: 03-5103060

שעות פעילות: 

א-ה: 23:00-11:00

למעבר לאתר

אוכל רחוב איכותי בניחוח חו"ל. צילום עצמי

אוכל רחוב איכותי בניחוח חו"ל. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר