מוצרי שיער בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: Studio KIWI
מוצרי שיער בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: Studio KIWI

מוצרי שיער בפתח תקוה: כל מה שחשוב לשיער במקומות הבאים

מוצרי שיער שייכים לתחום רגיש שדורש דיוק בניואנסים הקטנים ביותר. מספיק רכיב בודד בתכשיר לשיער שלא מתאים לסוג השיער שלכם, ואתם עלולים לקום מחר בבוקר עם "עיצוב" לא רצוי על הראש בלשון המעטה. אז אם אתם מחפשים תכשיר מעולה לשיער מטופח ויפה - כדאי שתכירו את זהרור את כהן בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 28.8.19 17:30

בית הספר זערור את כהן – הבית שלכם למוצרי השיער האיכותיים ביותר

במרכז העיר פתח תקוה שוכנת לה חנות מקצועית למוצרי שיער, שמציעה מגוון רחב של מוצרים ותכשירים לכל סוגי השיער וברמה הגבוהה ביותר – בית הספר זערור את כהן. בחנות תוכלו למצוא מוצרי שיער לכל מטרה, משמפו ללא מלחים ועד מסיכת שיקום יוקרתית בתוספת קרטין.

בית הספר זערור את כהן הוקמה לפני כשלושים שנה בעיר פתח תקוה והפכה לשם דבר בכל הקשור למוצרי ותכשירי שיער, ציוד למספרות ואפילו ציוד לטיפולי פדיקור ומניקור. את החנות הקימו שתי המשפחות זערור וכהן וניתן לחוש באווירה המשפחתית כבר בכניסה לחנות.

מעבר ליחס החם המוענק על ידי בעלי ומנהלי המקום, תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי לגבי מוצרי השיער המתאימים לכם, בין אם אתם בעלי מספרה המחפשים מוצרים חדשים ואיכותיים ללקוחות שלכם, ובין אם אתם לקוחות פרטיים המחפשים מוצר מסוים שיוכל לשפר את מראה שיערכם.
את הייעוץ תקבלו באדיבות ממנהל החנות יעקב זוהר, שב-24 השנים האחרונות עסק כסוכן ציוד מספרות והעניק ייעוץ מקצועי למספרות רבות. בשש השנים האחרונות הוא מנהל את החנות ועוזר ללקוחות בהתלבטויות השונות: "יש נשים שרוצות לצבוע את השיער שלהן, אך לא לוקחות בחשבון את הצבע הנוכחי שלהן ואת השלבים שהשיער שלהן צריך לעבור בדרך. לנשים בעלות שיער כהה למשל שרוצות להגיע לגוון בהיר, מומלץ לשלב בתקופת הצביעה ואחריה מוצרי שיקום והזנה בעלי ויטמינים רבים שיחזירו לשיער את הברק והחיוניות שאבדו לו במהלך הצביעה", מסביר זוהר.

מבחר מוצרי שיער של החברות המצליחות. צילום עצמי

מבחר מוצרי שיער של החברות המצליחות. צילום עצמי

איכות בלתי מתפשרת של המוצרים הטובים בשוק

בית הספר זערור את כהן היו מהיבואנים הראשונים בארץ של חברת מוצרי השיער "Kadus" הגרמנית. החברה ידועה בעולם כבעלת תכשירי שיער, צבעי שיער ומוצרי טיפוח ייחודיים ואיכותיים ביותר. בנוסף למוצרים של חברת "Kadus", תוכלו למצוא בחנות מגוון רחב של מוצרי שיער מכל החברות המובילות בארץ במחירים נוחים.

טיפים מהמקצוענים

"שיער שעבר תהליך כימי כמו צביעה או הבהרה צריך לעבור תהליך שיקום. מסיכות המכילות קרטין או טיפות קרטין מומלצות למטרה זו ומשאירות את השיער רך ונעים למגע.

"אל תקנו מוצר שהאריזה שלו קורצת לכם. חשוב מאוד לבדוק מהי מטרת השמפו, המרכך או המסיכה. לכל סוג שיער מתאימים תכשירים מסוימים, אנחנו כאן כדי לייעץ ולסייע לכם לבחור את המוצר המתאים ביותר עבורכם".

בית הספר זערור את כהן
טלפון: 03-9315858
כתובת: מוהליבר שמואל 6, פתח תקוה
שעות פעילות: ימי א', ב', ד', ה' בין השעות 09:00-19:00
ימי ג', ו' בין השעות 09:00-14:00

צבעי שיער מכל הסוגים. צילום עצמי

צבעי שיער מכל הסוגים. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אושרת

    אוהבת לקנות בחנות הזו ממש מסבירי פנים
    ונחמדים לכל מי שנכנס נותנים צומת לב והסבר מפורט
    תודה על השרות
    ממליצה להגיע אליהם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר