תיקון צמיגים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: inerva Studio
תיקון צמיגים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: inerva Studio

תיקון צמיגים בפתח תקוה: ליהנות גם בזמן הסידורים ב"צמיגי המושבה"

נתקלתם בבעיה בצמיג ואתם ישר רצים להחליף אותו? עצרו הכל. הכנו עבורכם רשימה של צמיגאים מוכשרים, אשר יעניקו לכל צמיג בעייתי את המענה המתאים לו

פורסם בתאריך: 29.8.19 12:30

"צמיגי המושבה" – אפשר ליהנות גם בזמן הסידורים

בסופו של יום מאתגר ועמוס או בזמן הפוגה כלשהי, כל מה שאני רוצה לעשות זה לשתות קפה עם קרוביי. אך לפעמים גם כשהעבודה נגמרת, נשארות עוד המון מטלות. כך נוצר מצב שבו הזמן הפנוי מוקדש פעמים רבות לסגירת פינות. עבור רבים, תחזוקת הרכב והטיפול השוטף בו תופסים מקום נכבד בלו"ז הסידורים.|

הרכב הוא זה שמאפשר לנו להתנייד ממקום למקום בקלות ובמהירות. לאור חשיבותו העצומה בחיינו היומיומיים, לא ניתן ברוב הפעמים לא לדחות את התיקון במשך יותר מידי זמן ולכן מומלץ ואף רצוי לגשת מיידית למוסך מקצועי ולפתור את התקלה. ומה לגבי הישיבה הרגועה עם החברים לצד קפה? ובכן, היא כבר תמתין למועד אחר.

ליהנות גם בזמן הסידורים. צילום עצמי

ליהנות גם בזמן הסידורים. צילום עצמי

אלירן, הבעלים של מכון "צמיגי המושבה" המספק שירותי תיקון והחלפת צמיגים, זיהה כבר אינספור בעיות בצמיגים וטיפל בהן, אך למרבה ההפתעה הבעיה המשמעותית ביותר שמצא לה פיתרון כלל לא קשורה לתחום הצמיגים. הוא זיהה את ההתנגשות בין הצורך של אנשים בהפוגה לבין החובה לטפל ברכב, והחליט להקים עסק שישלב בין השניים.

היוזמה של אלירן התחלקה למעשה לשני חלקים, כאשר הראשון מבניהם הוא יצירת אווירה כיפית ומבדרת במקום. לשם כך, צמיגאי המקום לא רק מקפידים על הענקת שירות מקצועי ברמה גבוהה, אלא גם על מתן יחס אישי, מהרגע שהלקוח נכנס לחנות ועד לסיום הטיפול. עובדי "צמיגי המושבה" צוחקים ומטפטפים עם כלל הלקוחות, כאילו מדובר בחברים שלהם משכבר הימים.

החלק השני בתוכנית של אלירן היה הקמת חדר המתנה ממוזג ורחב, וזהו למעשה היתרון הבולט של המקום. לא מדובר בעוד מקום קטן לשבת בו בחוסר מעש, אלא באזור שנראה ממש כמו בית קפה אינטימי לכל דבר ועניין. החדר מציע כורסאות נוחות, משקאות מרעננים כמו תה ואספרסו ומיזוג אוויר הפועל לאורך כל שעות פעילות המקום.

אז אחרי שתיהנו ותירגעו ב"צמיגי המושבה" ורכבכם יחזור אליכם תקין ונטול תקלות, הגיע שלב התשלום. גם כאן, שאף אלירן לגרום לכלל לקוחותיו להעלות חיוך על פניהם. המחירים ב"צמיגי המושבה" הם זולים מאוד ביחס לעסקי רכבים אחרים, הן אם תגיעו למקום באופן עצמאי והן אם תזמינו חילוץ דרך אשר יגיע אליכם תוך זמן קצר מאוד.

הפתרונות היצירתיים של אלירן ללא ספק הביאו תוצאות מעולות- רוב הלקוחות של "צמיגי המושבה" משבחים את השירות היעיל והמקצועי, המחירים הזולים וכמובן האווירה הרגועה והנינוחה שקיימת במקום. ואם כל זה לא מספיק לכם, תשמחו לדעת כי לא רק שרכבכם יחזור תקין לחלוטין, אלא ככל הנראה אף לא יזדקק לשום תיקון בעתיד הנראה לעין.

"צמיגי המושבה"
כתובת: בר כוכבא 70
שעות פעילות: ימים א'- ה' 7:00-19:00
טלפונים: 052-5606460, 03-9644487
קישור לפייסבוק

מספר אחת בשירות. צילום עצמי

מספר אחת בשירות. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר