מוצרי פדיקור ומניקור בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: Anton Starikov
מוצרי פדיקור ומניקור בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: Anton Starikov

מוצרי פדיקור ומניקור בפתח תקוה: כל הציוד הנחוץ במקום אחד

מחפשים ציוד מניקור ופדיקור, ציוד קוסמטי או מוצרים לטיפול בשיער? אם אתם בעלי מספרות או בעלי עסק בתחום היופי, כדאי שתכירו את המקומות הבאים שהוקמו במיוחד עבורכם

פורסם בתאריך: 29.8.19 16:00

בית הספר זערור את כהן – כל הציוד הנחוץ לטיפולי פדיקור ומניקור מפנקים

תחום המניקור והפדיקור תפס תאוצה בשנים האחרונות. כל מי שעוסק בתחום רוצה להעניק את הטיפול האיכותי ביותר ללקוחותיו, והלקוחות הפרטיים מעוניינים להגיע למקומות שיעניקו להם טיפול מקצועי ומפנק. לפני שבודקים כמובן את רמת המקצועיות של המומחים בתחום, חשוב גם לוודא שהציוד והמוצרים שהם משתמשים בהם אכן עשויים מחומרי גלם איכותיים, שישנה הקפדה על חיטוי יסודי של הציוד הרב פעמי ושהניקיון במקום תופס חלק מרכזי בניהולו.

בבית הספר זערור את כהן תוכלו למצוא את כל הציוד הדרוש לכם לטיפולי הפדיקור, המניקור והסרת השיער. החנות הוקמה לפני כ-30 שנה בפתח תקוה על ידי משפחת זערור ומשפחת כהן, ומאז החנות נחשבת כשם דבר בכל הקשור לציוד למספרות, מוצרי שיער, פדיקור, מניקור ומוצרים להסרת שיער: "אנחנו מספקים סחורה גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים כמו בעלי מספרות וקוסמטיקאיות. אפשר למצוא הכל בחנות שלנו, מצבטיות לציפורניים ועד כסאות נוחים לפדיקור", מציין יעקב זוהר בחיוך. זוהר, בן למשפחת זערור עסק כסוכן ציוד למספרות במשך 24 שנים ובשש השנים האחרונות מנהל את החנות ומייעץ במקצועיות רבה ללקוחות הרבים הפוקדים אותה.

מוצרי שיער, פדיקור ומניקור. צילום עצמי

מוצרי שיער, פדיקור ומניקור. צילום עצמי

בין הציוד המגוון שבחנות תוכלו למצוא מבחר עשיר של סוגי שעוות לגוף ולפנים, מכשירי חימום ייחודיים להסרת שיער גוף בליווי רולרים עדינים המחליפים את המריחה הגסה באמצעות הסכין, מגוון מספריים לשימושים שונים, צבטיות לציפורניים ולעור, משייפים, מבחר לקים וביניהם גם לק ג'ל, צבע לצביעת גבות, כובעי אלבד חד פעמיים, סדינים חד פעמיים למיטה, מיטות, כסאות לפדיקור, מסיר עור יבש, פצירות, מחממי שעווה, מחטאים חשמליים ועוד. כל המוצרים מאושרים על ידי משרד הבריאות.

בפעם הבאה שאתם מחפשים מוצר טיפוח ומתלבטים היכן למצוא אותו, תהיו בטוחים שבבית הספר זערור את כהן תקבלו מענה לצרכיכם, תוך קבלת שירות אדיב, מקצועי ויעיל.

בית הספר זערור את כהן
טלפון: 03-9315858
כתובת: מוהליבר שמואל 6, פתח תקוה
שעות פעילות: ימי א', ב', ד', ה' בין השעות 09:00-19:00
ימי ג', ו' בין השעות 09:00-14:00

כל המוצרים במקום אחד. צילום עצמי

כל המוצרים במקום אחד. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר