(Shutterstock) צילום: photopia
(Shutterstock) צילום: photopia

חנות תכשיטים בפתח תקוה: הכירו את אופיר פז – תכשיטי יהלומים וטבעות אירוסין

תכשיטים היו כאן משחר ההיסטוריה. הם מיועדים לקישוט הגוף וכיום לשמחתנו, האופציות נרחבות ומתאימות לכל סגנון וטעם. יצאנו להכיר את חנות התכשיטים "אופיר פז", כדי לשמוע קצת על הטרנדים החזקים, הדילים השווים ומה חשוב לבדוק לפני רכישת תכשיט מכל סוג שהוא

פורסם בתאריך: 3.9.19 16:25

אופיר פז תכשיטים: תכשיטי זהב ויהלומים לדור הצעיר

בשורה מרגשת לחובבות וחובבי תכשיטי היהלומים: תכשיטי יהלומים קטנים ועדינים עכשיו גם בישראל והחל מ 990₪ בלבד. אחד הטרנדים החזקים שידע עולם התכשיטים בשנים האחרונות הוא תכשיטי זהב המשובצים ביהלומים קטנים ועדינים. אם בעבר, ההעדפה היתה ליהלום מרכזי ובודד בטבעת, הרי שכיום יותר ויותר נשים ברחבי העולם בוחרות בתכשיטים שזורים יהלומים קטנים ועדינים, הן בשל הייחודיות ואפשרויות העיצוב, שילובי הצבעים שהטכניקה הזו מאפשרת, ניקיון ובוהק היהלומים ובעיקר – העלויות.

זיו, מנהל השיווק והפרסום של חנויות "אופיר פז" תכשיטים בפתח תקווה, אומר: "המגמה של היהלומים הקטנים נכנסה יותר ויותר חזק בשנתיים האחרונות, בעיקר מתוך הצורך של בני הדור הצעיר, דור המילניום, לתכשיטי זהב ויהלומים במחירים נוחים. היהלומים הקטנים המשובצים בתכשיט הם באיכות גבוהה בדיוק כמו היהלומים הגדולים אך במחירים אטרקטיביים".

את תכשיטי הזהב והיהלומים הקטנים, החלו לשווק בחנות "אופיר פז" לפני מספר חודשים, באותה החנות שפונה לצעירים אשר משמשת בין היתר חנות יבואן מורשה למותג PANDORA בפתח תקווה. על הכנסת קונספט תכשיטי הזהב והיהלומים הקטנים בשילוב המותג PANDORA, לבני דור המילניום, אומר זיו: "גילינו שיש דור שלם שרוצה להתפנק בזהב ויהלומים אבל אינו מעוניין להשקיע עשרות אלפי שקלים בתכשיטי זהב משובצים ביהלומים גדולים, ובדיוק בשביל הצורך הזה – שכל אחד יוכל לרכוש תכשיטי זהב ויהלומים כגון טבעות אירוסין, הכנסנו את הקונספט של תכשיטי יהלומים קטנים ועדינים לחנות".

רשת תכשיטי "אופיר פז" מונה שתי חנויות בפתח תקווה באותו הרחוב במרחק של שש חנויות בלבד זו מזו, חנות הדגל הוותיקה, הקיימת מזה 30 שנה ופונה לקהל לקוחות קבוע אליו מצטרפים לקוחות חדשים כל הזמן וכוללת מבחר עצום של תכשיטי זהב המשובצים ביהלומים וזירקונים, מיובאים מאיטליה ברובם, תכשיטי נשים וגברים, נערות וילדות. החנות השניה פונה לקהל צעיר יותר, ומתמקדת בהתאם לכך בקונספט היהלומים העדינים הקטנים.

באדיבות "אלון פז"

באדיבות "אופיר פז"

באדיבות "אלון פז"

באדיבות "אופיר פז"

יהלום באותו משקל, במחירים מופחתים

"חשוב לציין, כי תכשיטי היהלומים הקטנים יכולים להכיל יהלומים באותו משקל (קראט) של תכשיט המשובץ ביהלום מרכזי גדול. החלוקה ליהלומים קטנים המשובצים בתכשיט, על אף שהמשקל זהה, היא זו המאפשרת את העלויות הנוחות". אומר זיו. "הרעיון הוא, שבמקום שתהיה טבעת יהלום אחד מרכזי (חצי קראט לדוגמה) יקרה מאוד, לוקחים את אותו משקל (קראט) יהלום ומפזרים אותו בצורה יוקרתית ומרשימה לאורך הטבעת כדי להוזיל את המחיר. עצם זה שמפזרים את המשקל (קראט) ליהלומים קטנים יותר הוא זה שמוזיל את המחיר, אפילו לחצי מהסכום".

כיצד זה מתאפשר?

"תחשיב היהלום מבוצע בעיקרו לפי משקל (קראט) האבן, אך גם על פי אלמנטים נוספים כגון מידת הניקיון שלו, הצבע ואלמנטים נוספים. ביהלומים קטנים יותר, הניקיון של כל אבן, הצלילות והבוהק שלה אינם מורגשים באותה רמה כפי שמורגשים ביהלום מרכזי אחד, ולכן המחירים יורדים בהתאם. כמובן שחשוב לציין שמדובר באותה רמת צבע וניקיון כמו ביהלום אחד גדול יותר. דבר נוסף שחשוב להדגיש – היהלומים שאנו מוכרים טבעיים ואמיתיים לחלוטין ואינם מיוצרים במעבדה. כל טבעת, שרשרת וצמיד יהלום נמכרים אצלנו עם תעודה של אופיר פז המפרטת את נתוני התכשיט והאחריות שלו".

מי קהל היעד העיקרי של תכשיטי היהלומים הקטנים?

"בעיקר צעירים וצעירות, גם כטבעת אירוסין אנשים פונים לנישה הזו, ונשים צעירות שרוצות להשקיע ביהלומים בפחות כסף. אך אנו מבחינים כי הטרנד הזה תופס תאוצה יותר ויותר חזק בכל העולם וגם בישראל, גם נשים מבוגרות יותר ובעלות אמצעים בוחרות ביהלומים אלו בשל אפשרויות העיצוב והצבעים המגוונים".

מדוע אנשים בוחרים לקנות תכשיטי זהב ויהלומים ב'אופיר פז'?

"אנשים שלא מגיעים מעולם התכשיטנות, זקוקים לחנות וותיקה, מוכרת ואיכותית, שניתן לסמוך עליה. יש הרבה 'עבודה בעיניים' בתחום הזה, ואנשים שמשקיעים כסף בתכשיטים רוצים להבטיח שקיבלו תמורה ראויה והולמת. אנו ידועים במידת האמון והביטחון שאנו משרים אצל לקוחותינו, הם יודעים שיש להם בית לכל בקשה ועניין. לקוחות אשר רוכשים אצלנו תכשיטי זהב ויהלומים מקבלים אחריות לכל החיים עבור התכשיט.

"יש לנו צורף אמן ומשבץ בחנות הראשית שמבצע תיקונים ויצירת תכשיטים בעבודת יד על פי הצורך, ושירות לקוחות מקסימלי תוך יחס אישי בגובה העיניים. אנו שמים דגש עיקרי על איכות ואמינות, ולכן אנו זוכים ללקוחות חוזרים באופן קבוע מזה 30 שנה".

חנויות 'אופיר פז' תכשיטים, הוקמו על ידי אבי אופיר, בעברו שימש כסמנכ"ל בכיר בבורסה לתכשיטים ובעל ניסיון של עשרות שנים בענף התכשיטנות והיהלומים ואחותו אסתר הרפז אשר עבדה במשרה בכירה בבנק לאומי עשרות שנים.

כתובת החנויות: מוהליבר 7 פתח תקווה
קישור לאתר  
טלפונים: 03-9314918, 03-9139144
קישור לפייסבוק

טבעת זהב משובצת יהלומים. באדיבות "אלון פז"

טבעת זהב משובצת יהלומים. באדיבות "אופיר פז"

עגילי זהב משובצות יהלומים. באדיבות "אלון פז"

עגילי זהב משובצות יהלומים. באדיבות "אופיר פז"


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר