שיניים תותבות ושיקום הפה (Shutterstock) צילום: AXL
שיניים תותבות ושיקום הפה (Shutterstock) צילום: AXL

שיניים תותבות ושיקום פה: לא רק לגיל השלישי

ככל שאנחנו מתבגרים חשוב עוד יותר לשים לב לשיניים שלנו, ואם כבר הגענו למצב שמחייב אותנו בתותבות כדאי לבחור במומחה שיידע לתת את המקצועיות ואת השירות שלא תמצאו במקום אחר. כזה הוא ד"ר רון גולן

פורסם בתאריך: 5.9.19 14:54

נוחות ונראות ברמה הגבוהה ביותר: שיקום עם שיניים תותבות

חלק נכבד מהאוכלוסייה בגיל השלישי סובל מאיבוד שיניים, או מחסר שיניים חלקי או מלא, ונדרש לשיקום עם תותבות. וכשהפה שלך מגיע למצב כזה ככל שאתם עולים בגיל, כדאי לכם שהוא יהיה בידיים מקצועיות ואיכותיות כמו אלה של ד"ר רון גולן, הבעלים של מרפאת שיניים בפתח תקווה.
ד"ר גולן שירת כקצין רפואת שיניים בצה"ל, שם פיקד וניהל מרפאה ניידת לביצוע טיפולי שיניים בחיילים בבסיסים שונים. הוא גם עומד מאחורי הקמתו של מיזם רפואי נייד לטיפולי שיניים לגיל השלישי, אתו הגיע לבתי המבוגרים לרבות אלה המתגוררים בדיור מוגן.

"רבים מהאנשים נדרשים לשיקום עם תותבות", מסביר ד"ר גולן. "כיום תותבות יכולות לשבת בחלל הפה על שתלים או ללא שתלים. העיקרון בתותבות על שתלים שהן יציבות יותר ומאפשרות איכות חיים טובה יותר בשתי הלסתות. בלסת העליונה התותבת תהיה קטנה יותר ותכסה שטח קטן יותר, בלסת התחתונה היציבות על שתלים טובה משמעותית ולכן גם הנוחות רבה יותר. אך גם תותבות ללא שתלים טובות ועוזרות מאוד".
הייחוד במרפאה של ד"ר גולן הוא בעבודה הצמודה שלו, כרופא מטפל, עם טכנאי שמספק בזמן אמת את כל הפתרונות ונותן את הדגשים למציאת הרמה האסתטית הגבוהה ביותר וליצירת הנראות והנוחות הטובות ביותר.

ד"ר גולן מדגיש שמדובר בטכנאי "אומן" שעובד שנים רבות בתחום התותבות, ולכן האיכות הגבוהה יותר שהמרפאה שלו יודעת לייצר בהשוואה למרפאות אחרות.

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן

מה התהליך הרפואי שעובר מטופל בדרך לקבלת שיניים תותבות?

"ראשית כל המטופל עובר בדיקה ואבחון של מצב השיניים והתותבות. ישנה התייחסות רבה למצב הרפואי, במיוחד בגיל השלישי שמלווה ביותר תרופות ומחלות. לאחר מכן מקבלים את המטופל ומבצעים תוכנית טיפול עם כל האפשרויות, שמלווה בהסבר מפורט וביחס אישי. אחר כך מתחיל התהליך הטיפולי המלווה בטכנאי עד לרמת הגימור הגבוהה ביותר".

"כמובן במקרים שבהם ניתן לבצע שתלים ללא תותבות אנו נותנים את האפשרות למטופל", מבהיר ד"ר גולן. "התותבות מגיעות במקרים שאי אפשר לבצע שתלים מכל מיני סיבות או שהמטופל חושש ולא מעוניין בשתלים. ייתכן גם שמטופל סובל מחרדות מהטיפול הכירורגי. למרות הכל התותבות הן טיפול טוב שנותן מענה ויכולת להחזיר את האסתטיקה ואת מערכת הלעיסה לתפקוד. מדובר בפתרון זמין ואיכותי".
תוחלת החיים הארוכה מותירה יותר ויותר אנשים עם חסר שיניים מושלם או חלקי. הפתרון הזמין והטוב עבורם הוא התותבות.

עד כמה הרופא הוא גם פסיכולוג בעת טיפול לתותבות?

"ברור שיש ליווי צמוד וטיפול בחרדה דנטלית ובפחדים. אנחנו עוזרים להרגיע. חשוב מאוד לציין שגם אם יש צורך בטיפול כירורגי מקדים או בעקירות או בהשתלות, זה מבוצע אצלנו במרפאה עם הרבה ניסיון בתחום הכירורגי".

מהם הכללים בבחירה של רופא שיניים שיטפל בך?

"חשוב להסתכל על המקצועיות, על היחס האישי ועל היחס החם למטופל כדי שירגיש בנוח וטוב במרפאה. אני עבדתי שנים עם הגיל השלישי במרפאה ניידת שהגיעה עד הבית. יש לי ניסיון רב בתחום. השילוב שלי עם טכנאי מקצועי מעניק למרפאה שלי יתרון אדיר שאין להרבה אחרות".
אז אם אתם מחפשים מרפאה נגישה, שיודעת איך לטפל בכם מבחינה מקצועית ורגשית ומאחוריה שנים של ניסיון בתחום רפואת השיניים בכלל והטיפול בתותבות בפרט באוכלוסייה מבוגרת, בואו למרפאה של ד"ר גולן. אנחנו בטוחים שתצאו עם חיוך שחלמתם עליו.

ד"ר רון גולן, רופא שיניים (המרפאה נגישה לנכים)
שמואל סלנט 25, פתח תקווה
טלפון: 058-7332538
קישור לאתר

ד"ר גולן. צילום: זאב שטרן

ד"ר גולן. צילום: זאב שטרן


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר