מספרה לכלבים בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: guruXOX
מספרה לכלבים בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: guruXOX

מספרות כלבים בפתח תקוה ששווה לכם להכיר

מחפשים מספרה טובה בפתח תקוה לכלב המתוק שלכם? אספנו עבורכם את מספרות הכלבים בפתח תקוה שיגמרו לחברים הכי טובים שלכם לנבוח ולקשקש בזנב מרוב התרגשות - לגזור ולשמור

פורסם בתאריך: 5.9.19 17:43

לידוג לכלב שלך

הכלב יצא מהמספרה בחוויה טובה? התספורת היא לגמרי בונוס

על לידור מוגמי, בעלת המספרה "לידוג לכלב שלך", שום כלב לא מאיים או גורם לה לוותר על שעת טיפוח. גם לא המקרים הקשים והמורכבים ביותר.

היא נזכרת בפעם ההיא שהכלב "סוף" הגיע אליה לתספורת, כלב שעבר טראומה כואבת במיוחד וחושמל על ידי שוקר חשמלי. הרעש של מכונת התספורת שמזכיר לכלב את רעש השוקר, גורם לו להגיב בהתאם ולא לאפשר לאף אדם לספר אותו. אבל אצל לידור, הכל אפשרי. עם המון אהבה, סבלנות, הרגעה והקשבה לצרכיו של סוף, אחרי 3 שעות הוא יצא מהמספרה חדש ונקי.

רובנו היינו מוותרים כבר מזמן, אבל זה מה שהופך את מספרת "לידוג לכלב שלך" בפתח תקוה לכל כך מיוחדת. הגישה המדהימה לכלבים והסבלנות הרבה גורמים ללידור להצליח כל כך בתחומה. היא מקבלת את כל סוגי הכלבים, מהקטן ביותר לגדול ביותר, ומאמינה שאם הכלב יוצא מהמספרה שלה בחוויה טובה, התספורת היא לגמרי בונוס.

אחרי תספורת. צילום עצמי

אחרי תספורת. צילום עצמי

דואגים לכלב שלך. צילום עצמי

דואגים לכלב שלך. צילום עצמי

למה החלטת לפתוח מספרה לכלבים?

"זה היה החלום שלי. אני אוהבת כלבים מאוד, מגיל קטן. החלטתי לעשות סטופ בחיים, לעזוב את תחום המכירות, ולהגשים את החלומות שלי.  לפני כשנתיים סוף סוף עשיתי את הצעד הגדול בדרך להגשמת היעד, למדתי את התחום באופן מקצועי ופתחתי מספרה בפתח תקווה. מאז המקום רק הולך ופורח, ומגיעים אליו גם מפורסמים. רק לפני מספר חודשים הביאה מגי אזרזר את קולה סבג, הכלב שלה, לשעת טיפוח".

אז כמה באמת לידור אוהבת כלבים?

לפני 7 שנים לידור אימצה את שלי, פקינזית מהממת שהייתה בזמנו כבת 5, שימשה כמכונת המלטה ועברה חיים לא פשוטים כלל (אוהבת אתגרים, כבר אמרנו?). לפני כשנה החליטה לצרף לשלי חבר חדש, ואימצה פקינז נוסף, לו קראה אנג'לינו. לידור כל כך מחוברת לשניהם, שקעקעה את פרצופם על הרגל. מאז, האהבה שלה לכלבים רק התגברה, וזה בהחלט תרם להחלטה שלה להתחיל לעסוק בתחום באופן רשמי. לידור טוענת שקודם כל צריך לאהוב את המקצוע, הרבה לפני שמתחילים לעבוד בו, וכנראה ששם טמון סוד ההצלחה שלה בטיפול בכלבים.

אילו שירותים מציעה המספרה?

אז כמובן שתספורות גזעיות, מקלחת ובישום, גזיזת ציפורניים וניקוי אוזניים. בנוסף, המספרה מציעה שירות של מריטת שיער מהאוזניים על מנת למנוע דלקות עתידיות, ריקון בלוטות אנאליות במידת הצורך וטיפול בפרעושים וקרציות. כל כלב יוצא מהמספרה מטופח ביותר, אבל לא לפני שקיבל מתנה קטנה למזכרת (פפיון או מטפחת צבעונית).

דבר נוסף שמיוחד במספרת "לידוג לכלב שלך", הוא שניתן להגיע עבור שירות ספציפי אחד כמו מקלחת, גזיזת ציפורניים או אפילו סירוק. לא תמיד יש צורך בכל החבילה. כמובן שזה משתנה מכלב לכלב, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהדאגה, היחס וההקשבה לכלבים, הם בהחלט במקום הראשון במספרה.

ומה לגבי ציוד נלווה?

במספרה ניתן לרכוש חטיפים טעימים לכלבים, מגוון בגדים, קולרים ומוצרי טיפוח ויופי כמו שמפו, מרכך, בישום, מברשות וסרומים מיוחדים להתרת קשרים. מי אמר שרק אנחנו בני האדם זקוקים לכל אלו?

כתובת: המכבים 3, פתח תקווה
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם 
טלפון:  054-6106171

לידוג לכלב שלך - לוגו

לידוג לכלב שלך – לוגו


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר