תיקון פנצ'ר בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Bobex-73
תיקון פנצ'ר בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Bobex-73

תיקון פנצ'ר בפתח תקוה: המקום שיחזיר אתכם לכביש במהירות

כמעט תמיד זה תופס אתכם לא מוכנים וברגע שאתם הכי לחוצים: חוסר האוויר בגלגלים והמחשבה שהנה תצטרכו לבקש עזרה בהחלפת גלגל. אז דעו שאם אתם בפתח תקוה והסביבה יש מקום שיעשה עבורכם את העבודה במהירות וביעילות – על צמיגי המושבה שמעתם?

פורסם בתאריך: 9.9.19 12:31

כשהאוויר יוצא לכם מהמפרשים: הכירו את צמיגי המושבה

אתם קמים בבוקר, מתארגנים במהירות, מורידים את הילדים במסגרות החינוכיות, מגיעים למכונית ופתאום הפתעה: אתם מזהים פנצ'ר באחד הגלגלים. כנראה שאין דרך מדכאת יותר לפתוח את הבוקר, אבל אל ייאוש. יש אנשים שיוכלו לפתור לכם את הבעיה במהירות כמו אלירן קקולי מצמיגי המושבה בפתח תקוה.

אחרי ששירת בצה"ל כפנצ'ר מאכר בסדנת רכב בבסיס צריפין יצא לאזרחות והשלים עוד שנים בעבודות שונות בתחום. בתום לימודים וקורסים שעבר קיבל את תעודות ההסמכה ופתח לפני שלוש שנים את צמיגי המושבה ברחוב בר כוכבא 70.
היום המקום שבבעלותו כולל עוד שני עובדים פרט אליו שמספקים תיקון פנצ'רים, החלפת צמיגים, איזון גלגלים, חילוצי דרך, מכירת אביזרים, טסות, ג'נטים מגנזיום ועוד. "אנחנו מאמינים בלתת שירות, זה הדבר החשוב ביותר מבחינתנו", מסביר קקולי. "יש לנו מאות המלצות מלקוחות מרוצים ברשתות החברתיות שהבינו שאצלנו השירות הוא מעל הכול".
בצמיגי המושבה מחזיקים בלמעלה מ-600 סוגי צמיגים שיכולים להתאים לכל סוגי הרכבים והם עובדים על פי הוראות משרד התחבורה. למה הכוונה? שם יגידו לכם בדיוק האם יוכלו לתקן את הצמיג שלכם ומה מצבו, ולא ינסו לשלוח אתכם הביתה לא מרוצים.

תיקון פנצ'ר- רק בצמיגי המושבה. צילום עצמי

תיקון פנצ'ר- רק עם צמיגי המושבה. צילום עצמי

"יש הוראות ברורות מתי לתקן צמיג ומתי לא", מבהיר קקולי. "יש הרבה שיקול דעת לבעל ההסמכה המתאימה במקום, שבמקרה הזה הוא אני, אם אדם למשל מגיע כשיש פנצ'ר שנגרם כתוצאה מבורג או מסמר. אם החור בדופן הצמיג אז אי אפשר לתקן. אם החור במקומות אחרים אז אפשר. בגדול לא מומלץ לנסות להחליף צמיג לבד ויש לבדוק מדדים נוספים לאיכות שלו: האם עברו שש שנים מתאריך הייצור שלו, האם הצמיג יבש, עם סדקים ואולי הוא בלוי".

אז אם אתם בשיאו של המשבר ומזהים שעוד רגע לא תוכלו עוד לנסוע על הצמיג הבלוי, או שכבר הפנצ'ר תפס אתכם ואתם רוצים לחזור במהירות לשגרת היום שלכם, בואו לצמיגי המושבה בפתח תקווה. המהירות והמקצועיות יחזירו אתכם בלי שתשימו לב לכביש לנסיעה בטוחה הרבה יותר.

"צמיגי המושבה"
כתובת: בר כוכבא 70
שעות פעילות: ימים א'- ה' 7:00-19:00
טלפונים: 052-5606460, 03-9644487
קישור לפייסבוק

כל סוגי הצמיגים. צילום עצמי

כל סוגי הצמיגים בצמיגי המושבה. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר