איזון גלגלים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Parilov
איזון גלגלים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Parilov

איזון גלגלים בפתח תקוה: לחזור לכביש בבטחון עם צמיגי המושבה

החלפתם צמיגים או שעליתם על בור ופתאום התחלתם להרגיש רעידות תוך כדי נהיגה? כנראה שהמכונית שלכם צריכה בסך הכל טיפול מהיר של איזון גלגלים. כך או כך כנסו למקום המקצועי הראשון שתמצאו ואם אתם בפתח תקווה והסביבה אז בואו לצמיגי המושבה

פורסם בתאריך: 9.9.19 12:43

לא לסטות מהדרך: הכירו את צמיגי המושבה

אתם באמצע נסיעה ופתאום המכונית מתחילה לרעוד. אוויר בגלגלים מילאתם, לוח המחוונים לא מאותת על בעיה חריגה, אתם מחפשים אחר נורות אזהרה ולא מבינים מה קרה. ההמלצה במצב שכזה היא להגיע בכל מקרה למקום מוסמך שיידע לטפל לכם בבעיה, כי כנראה שכל שיידרש לכם הוא איזון גלגלים. ואם אתם בפתח תקווה והסביבה בואו לצמיגי המושבה.
אלירן קקולי שירת בצה"ל כפנצ'ר מאכר בסדנת רכב בבסיס צריפין. אחרי שיצא לאזרחות השלים עוד שנים בעבודות שונות בתחום. בתום לימודים וקורסים שעבר קיבל את תעודות ההסמכה ופתח לפני שלוש שנים את צמיגי המושבה ברחוב בר כוכבא 70.

היום המקום שבבעלותו כולל עוד שני עובדים פרט אליו שמספקים תיקון פנצ'רים, החלפת צמיגים, איזון גלגלים, חילוצי דרך, מכירת אביזרים, טסות, ג'נטים מגנזיום ועוד. "אנחנו מאמינים בלתת שירות, זה הדבר החשוב ביותר מבחינתנו", מסביר קקולי. "יש לנו מאות המלצות מלקוחות מרוצים ברשתות החברתיות שהבינו שאצלנו השירות הוא מעל הכול".
ואם הגעתם עם בעיה של איזון גלגלים אז דעו לכם שהרעידות שהרגשתם יכולות להיגרם ממכה או מהחלפה של גלגל, אולי אפילו מאיזה בור שלא הבחנתם בו. בכל מקרה כדאי לבדוק את הנושא לעומק ולדעת שהגעתם למקום הנכון.

ישנן שתי שיטות לאיזון גלגלים: דינאמי, כשהגלגלים מפורקים, או סטטי כשכל הגלגלים נותרים מחוברים למכונית. כך או כך ההמלצה היא לבצע איזון גלגלים אחרי כל תחושה של רעידה או אחרי החלפות צמיגים.
בצמיגי המושבה מחזיקים בלמעלה מ-600 סוגי צמיגים שיכולים להתאים לכל סוגי הרכבים והם עובדים על פי הוראות משרד התחבורה. למה הכוונה? שם יגידו לכם בדיוק האם יוכלו לתקן את הצמיג שלכם ומה מצבו, ולא ינסו לשלוח אתכם הביתה לא מרוצים.

"יש הוראות ברורות מתי לתקן צמיג ומתי לא", מבהיר קקולי. "יש הרבה שיקול דעת לבעל ההסמכה המתאימה במקום, שבמקרה הזה הוא אני, אם אדם למשל מגיע כשיש פנצ'ר שנגרם כתוצאה מבורג או מסמר. אם החור בדופן הצמיג אז אי אפשר לתקן. אם החור במקומות אחרים אז אפשר. בגדול לא מומלץ לנסות להחליף צמיג לבד ויש לבדוק מדדים נוספים לאיכות שלו: האם עברו שש שנים מתאריך הייצור שלו, האם הצמיג יבש, עם סדקים ואולי הוא בלוי".

אז אם אתם רוצים לחזור לנהוג עם תחושה של ביטחון, ולא לחוות עוד רעידות מטרידות, בואו לצמיגי המושבה בפתח תקווה. המקצועיות והידע הרב של העובדים יחזירו אתכם במהירות, אבל בעיקר בבטיחות, לכביש.

"צמיגי המושבה"
כתובת: בר כוכבא 70
שעות פעילות: ימים א'- ה' 7:00-19:00
טלפונים: 052-5606460, 03-9644487
קישור לפייסבוק

כל סוגי הצמיגים. צילום עצמי

כל סוגי הצמיגים. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר