כרמית קזז. צילום: אלעד מוסייב קזז
כרמית קזז. צילום: אלעד מוסייב קזז

סטייליסטית אישית: הכירו את כרמית קזז

אם בא לך להתחיל להתלבש בסטייל ולא לאבד את האישיות שלך תוך כדי, כדאי שתכירי את הסטיילסטית האישית כרמית קזז. יצאנו לראיין אותה על הדרך המקצועית והאישית וקיבלנו גם כמה טיפים טובים במיוחד בשבילך

פורסם בתאריך: 11.9.19 16:27

כרמית קזז (38) היא סטייליסטית אישית כבר מעל לשבע שנים. היא מספרת, שכמו רבות הנשים שמגיעות אליה, גם לה לא היה חוש סטייל עד לא מזמן: "רוב חיי לא היה לי חוש סטייל ולא ידעתי להתלבש. האמנתי שכדי להראות טוב בבגדים אני חייבת לרדת במשקל או להיות עשירה עם המון זמן פנוי. הייתי מאוד מתוסכלת מזה". את השינוי האישי שלה, היא עברה לאחר שנחשפה לעולם הסטיילינג.

כרמית קזז מספרת, כי במרבית חייה לא אהבה את איך שהיא נראית ולא ידעה איך להתלבש נכון, חשה תסכול רב ממשקלה ומהמראה החיצוני שלה והביטחון העצמי שלה היה נמוך. תהליך הסטיילינג שעברה, הוביל אותה להתאהב במראה שלה מחדש ולאהוב גם את מי שהיא מבפנים.

"מה שהוביל אותי להתחיל לאהוב איך שאני מתלבש ונראית" מספרת כרמית קזז, "היה הרגע בו הסכמתי להודות בפני עצמי על אמת מאוד לא נעימה: "סבלתי. סבלתי בכל בוקר שנעמדתי מול הארון, סבלתי שהייתי מסתכלת במראה ופשוט לא אוהבת איך שאני נראית, סבלתי כשיצאתי מהבית עם תחושות לא טובות, סבלתי כשראיתי אחרות והבנתי שלי פשוט אין את זה, סבלתי שחלמתי על גוף אחר.

"כשהודיתי בכך, העזתי להבין שאני רוצה אחרת, אני רוצה שינוי.

"החיים שלי התחילו להשתנות כשהעזתי לשאול את השאלות הבאות:

האם אני הגרסה הכי טובה של עצמי?

האם יש דרך לשדרג את המראה שלי מבלי להחליף גוף?

האם זה בכלל אפשרי לאהוב את איך שאני נראית?

מתוך רצון למצוא תשובות לשאלות אלו, יצאתי לתהליך סטיילינג אישי. בתהליך זה "נפל לי אסימון" חשוב: היכולת להתלבש בסטייל היא נרכשת".

"גיליתי, שאפשר לקום בבוקר ולאהוב איך שאני מתלבשת ונראית. למדתי מה מחמיא לי והצלחתי להגדיר מה אני אוהבת. התחלתי לקנות פחות ולהרגיש שיש לי הרבה יותר. דימוי הגוף שלי עלה וכך גם הביטחון העצמי, התחלתי לחייך הרבה יותר ולאהוב את מי שאני" מספרת כרמית.

"אז החלטתי לשנות את הייעוד שלי. עזבתי את עבודתי בחברה גדולה, למדתי את חוקי הסטיילינג והפכתי לסטייליסטית, במטרה לסייע לאחרות לעבור את אותו התהליך.

"מאז, הדרכתי אלפי נשים בקורסים, הרצאות וסדנאות, וליוויתי מאות נשים בתהליכים אישיים.

"עבורי, מדובר בהגשת חלום של ממש, אני מאוד אוהבת את הייעוד שלי ומתרגשת ממש מכל אחת שבוחרת גם כן לעשות את השינוי. אני מאמינה שכל אישה יכולה להרגיש טוב עם עצמה ואין סיבה שנשים תתפשר על פחות מזה". כרמית מציינת.

להיראות טוב זו בחירה

"אני יודעת שזה נשמע אבסורד" אומרת כרמית, "הרי יש לנו תבניות ברורות מאוד ל'מי נראית טוב ומי לא', 'כדי להיראות טוב צריך להיות רזה, גבוה, צעירה…..

"עצמי לרגע את עינייך ונסי להיזכר בנשים שאמרת עליהן: 'הן תמיד נראות טוב' מניסיון אני יכולה לספר, שהן לא נראות טוב כיוון הן רזות או גבוהות,

שהמכנה המשותף שלהן הוא שהן לא מוותרות על הגרסה היפה ביותר של עצמן, והם בוחרות לעשות את זה, בכל בוקר מחדש".

הגרסה היפה ביותר שלך

"אותן נשים, לא שומרות את הבגדים היפים שלהן רק לאירועים, שבכל הן לובשות את מה שהן אוהבות מדי יום. הן מתהדרות בפריטים המחמיאים להן, אלו שמדגישים את היתרונות שלהן. הן לא רק 'מטשטשות' את החסרונות.

"הן נהנות להתלבש, 'עפות על עצמן' ומבינות שלבוש ואופנה, יכולים בקלות לשדרג את מצב רוחן.

"אלו נשים שהבינו שהן יכולות להתלבש טוב ולהיראות טוב ללא שום קשר למידה או לגיל, אותן הנשים לוקחות את הנתונים הטבעיים ומוציאות מעצמן את הגרסה היפה ביותר. שלהן.

"לבגדים ולנראות החיצונית שלנו יש השפעה גדולה מאוד על האנרגיות שלנו ועל מה שאנו משדרות", אומרת כרמית ומסבירה: "דימוי הגוף והביטחון העצמי מושפעים, בין היתר, מהדרך בה אנו תופשות את המראה שלנו.

"אנשים שלבושים יפה, נראים טוב ומסתובבים עם אנרגיות חיוביות, מושכים תשומת לב חיובית מהסביבה, מקבלים יותר הזדמנויות, וזוכים לאמון גבוה יותר מאחרים".

פשוט להתלבש בסטייל: עבודה שהיא גם שליחות

מתוך ניסיונה האישי והתהליך שעברה בעצמה, החליטה קזז לאפשר לנשים שמגיעות אליה לסדנאות להציץ דרך שער חדש המציג בפניהן את עולם הסטייל ודימוי הגוף באופן שונה: "הרבה נשים לא יודעות להגיד מה הן באמת אוהבות בגוף שלהן", היא משתפת. "עבורי הסדנאות והתהליכים שאני מעבירה הם בגדר שליחות – מטרת העל שלי היא שכל אישה תאהב להתלבש, תעשה זו בקלות והנאה ותתחבר לעצמה ולגופה".

מה היו התובנות שלך מהחשיפה שלך לעולם הסטיילינג?

"ההבנה המשמעותית ביותר הייתה שאין קשר בין סטייל לבין משקל, כסף או זמן. יש מגוון כלים, שיטות וטכניקות שכשהתחלתי ליישמם על הארון הפרטי שלי, התחלתי לייצר שינויים בחיים. אגב, אני בחורה די רזה ועדיין הרגשתי לא טוב עם הגוף שלי לפני שהכרתי את עולם הסטיילינג. זה נבע מכך שלא התלבשתי נכון ולכן כל הזמן התעסקתי במשקל.

"למשל הבנתי מה כדאי לי להכניס לארון ומה לא, איך לבחור את הבגדים הנכונים לי ולמבנה הגוף שלי, כיצד לייצר שילובים מדויקים ואיך לעשות קניות בצורה חכמה. הבנתי שהסודות לא מורכבים וכל אחת יכולה ליישם אותם וזה רק עניין של רצון והתמדה".

מי הן הנשים שמגיעות אלייך לסדנאות ולמפגשים?

"בניגוד לדעה הרווחת, לא מגיעות אליי נשים מהעשירון העליון. מגיעות נשים מכל הקשת שמעוניינות להרגיש טוב יותר עם גופן וכאלה שנמאס להן מהפריטים שהן שיש להן בארון. הן מגיעות עם בקשה להפסיק ללבוש את אותם האאוטפיטים מדי יום, ועם בקשה לקבל כלים שיאפשרו להן לבצע קניות בצורה נבונה"

מה קורה לנשים שמגיעות לסדנאות ולייעוצי הסטיילינג?

"במסגרת המפגשים נשים יוצאות בטוחות ומחוברות יותר לגופן ולסגנונן האישי. הן ידעו לשלב לוקים בצורה נכונה, לשדרג את מיומנות הסטייל, ילמדו שיטות להתלבש כפי שהן רוצות, ידעו מהן הגזרות המתאימות להן וידעו לקנות את מה שהן באמת צריכות ולא את מה ש'דוחפים' להן במבצעים השונים בקניונים.

"נשים שמגיעות למפגשי הסטיילינג באות עם דעות קדומות על מה אסור או מותר להן ללבוש, הן לא מרשות לעצמן לגוון עם השילובים שהן עושות בטענה כי 'זה יפה על אחרות ולא עליהן'.

"אסביר – אין אישה שלא נאמרו לה משפטים במהלך החיים כמו 'את שמנה מדי בשביל ללבוש את הג'ינס הזה' או 'את נמוכה אסור לך ללבוש את זה' או כל אמירה דומה. המשפטים האלו ישפיעו מאוד על דימוי הגוף ובחירת הבגדים העתידית. מטרת המפגשים היא לתת לנשים כלים ושיטות ליצור שילובים שיחמיאו להן ויגרמו להן להתלבש כמו שהן באמת רוצות".

צילום: מאי פרי

צילום: מאי פרי

תני 3 טיפים להתחיל להתלבש בסטייל

1. "את תוכלי להתחיל להתלבש בסטייל רק כשתפסיקי להשוות את עצמך לאחרות – ברגע שתפסיקי לחלום על גוף אחר, זה יהיה היום בו תתחילי להרגיש שלמה יותר, תוכלי להעז יותר ולהרשות לעצמך להתלבש בסטייל".

2. "תפסיקי לפחד ממה שאחרים יגידו – הפחד ממה יגידו הוא פחד טבעי בכל תחום בו אנחנו עושים שינוי. אם אנחנו רוצות לעשות שינוי סטייל אמיתי, מומלץ להשתיק את הפחד למען המטרה. זכרי – גם אם תהיה תגובה פחות מקבלת מהסביבה בפעם הראשונה, עם הזמן תהפכי למודל השראה לסובבים".

3. "תפסיקי לשמור בגדים שהם לא במידה שלך – אנחנו לובשות 20 אחוז מארון הבגדים שלנו. ההמלצה שלי היא לזרוק את כל מה שכבר לא מתאים ולפנות מקום אך ורק לבגדים חדשים ומתאימים".

מה המוטו שלך?

"את הגנטיקה לא ניתן לשנות, אבל היכולת להתלבש בסטייל היא יכולת נרכשת".

כל הדרכים ליצירת קשר עם כרמית:

מעבר לאתר של כרמית קזז

רישום למדריך טיפים במייל בחינם 
סדנאות סטיילינג בכל רחבי הארץ 
מפגשי ייעוץ סטיילינג אישי
שופינג חוויתי עם כרמית
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם 
מייל: [email protected]

סדנאות הסטיילינג של כרמית. צילום: עדי לם

סדנאות הסטיילינג של כרמית. צילום: עדי לם

צילום: אלעד מוסייב

צילום: אלעד מוסייב קזז

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר