צילום: שיר נחמיאס
צילום: שיר נחמיאס

חנות למוצרי יודאיקה בפתח תקוה: 4 סטים ייחודיים שאתם חייבים בסלון שלכם

תשכחו מהיודיאיקה המיושנת והשמרנית שמסתכמת בפמוטי כסף מעוטרים בעלי גפן. אז נכון, יודאיקה בהכרח מחברת אותנו למסורת, אבל דווקא עכשיו היא חוזרת כאחד הטרנדים הכי מרעננים בעיצוב החדשני

פורסם בתאריך: 15.9.19 16:19

 ליקדו – חנות מוצרי יודאיקה בפתח תקוה

אזהרת טרנד: היודאיקה חוזרת היישר לסלון שלכם

אם בעבר כשסבתא הייתה רודפת אחרינו עם הפמוטים כשרצתה להעביר מדור לדור היינו ממלמלים תירוץ ובורחים – דווקא עכשיו היודאיקה חוזרת ובגדול במגוון עיצובים חדשניים או נוסטלגיים שאתם חייבים שיעטרו לכם את הסלון. לרגל חזרתה, הלכנו בעקבות הטרנד לחנות המטריפה "ליקדו" (מוהליבר 2 פתח תקווה) ואספנו לכם ארבעה סטים של יודאיקה שיעזרו לכם להתאים את הסלון שלכם לצו האופנה.

הסט היוקרתי – סט הקריסטל: באווירה החגיגית שמגיעה עם החגים, הסט הזה הוא בדיוק מה שחסר כדי להשלים את האווירה הגלאמית. הוא מתאים לסגנון העיצובי הבוטיקי ומכניס אוירה נוצצת שתשדרג כל חלל.

צילום: שיר נחמיאס

הסט היוקרתי. צילום: שיר נחמיאס

הסט מורכב מברכת הדלקת נרות קריסטל בשילוב מראה ושברי קריסטל גם לעמידה גם לתליה (59 ₪). שני גביעי קידוש עם תחתית מקריסטל (החל מ-69 ₪). מלחיה לשולחן שבת מקריסטל (החל מ-39.90 ₪). זוג פמוטים מקריסטל בשילוב ניקל ושברי קריסטל (139 ₪).

הסט המסורתי – סט הזכוכית והזהב: הסט הזה מגיע היישר בהמשך ישיר לטרנד ה"כלה מאיסטנבול" והוא בדיוק מה שאסמה סולטאן הייתה רוצה לקבל לחג. הוא מתאים לסגנון הוינטג' והגלאם ויוצר אוירה של רטרו-שיק (שהוא טרנד בפני עצמו).

צילום: שיר נחמיאס

הסט המסורתי. צילום: שיר נחמיאס

הסט מורכב ממגש לחלות קריסטל מצופה זהב עם רגל (189 ₪) גביע לקידוש עם תחתית מפליגרם מצופה כסף וזהב בעבודת חריטה (189ש"ח). מלחיה לשולחן שבת מצופה זהב וכסף (89 ₪). ברכונים או מפיוני קריסטל מצופה זהב (99 ₪).

הסט הקלאסי – סט הכסף: כשמו כן הוא, קלאסי. מדובר בסט אותנטי כמו שזכור לנו מהבית של סבתא וזה גם בדיוק הסט שיהיה ניתן להעביר הלאה לדור הבא ביום מן הימים. מתאים לסגנון הנקי והאפרפר, מוסיף אלמנט יוקרתי ונותן לבית עומק עיצובי.

הסט הקלאסי - סט כסף. צילום: שיר נחמיאס

הסט הקלאסי – סט כסף. צילום: שיר נחמיאס

הסט מורכב ממחלק יין 8 כוסיות בתוספת כוס לקידוש בציפוי כסף (229 ₪). סט הבדלה כולל מגש בציפוי (189 ₪). גביע לקידוש עם רגל ותחתית בציפוי כסף (99 שח). זוג פמוטים בציפוי כסף (189 ₪).

הסט המודרני – סט הבז': אז נכון ש"יודאיקה" נשמעת כמו משהו רחוק מעיצוב מודרני, אבל דווקא עכשיו מדובר בטרנד לוהט במיוחד, שמתאים לחללים מודרניים ואומנותיים הנוטפים משיק.

הסט הומדרני - סט בז'. צילום: שיר נחמיאס

הסט הומדרני – סט בז'. צילום: שיר נחמיאס

הסט מורכב ממחלק יין 8 כוסיות בתוספת כוס לקידוש, עשוי מאלומיניום בציפוי אמייל ומגיע בחמישה צבעים (249 ₪ ). גביע לקידוש אלומיניום בציפוי אמייל (89 ש"ח ). כלי לסוכר עשוי אלומיניום בציפוי אמייל (69 ₪).

כתובת: מוהליבר 2 פתח תקווה
טלפון:03-510-3616
קישור לפייסבוק
ק
ישור לאינסטגרם


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר