עיצוב פינות אוכל בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Interior Design
עיצוב פינות אוכל בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Interior Design

פינות אוכל בפתח תקוה: ב-indoor תוכלו לעצב את פינת האוכל לגמרי בעצמכם

כבר החלטתם להתחדש בפינת אוכל, אז למה שלא תהיה בעיצוב אישי וייחודי רק לכם? בזכות חנות הרהיטים "Indoor" שממוקמת בסגולה פתח תקוה, כל דמיון שלכם יכול להפוך למציאות. והמציאות, הרבה יותר יפה ממה שאתם יכולים לדמיין. נו טוב, לפחות בעולם הרהיטים

פורסם בתאריך: 22.9.19 17:20

את פינת האוכל הבאה שלכם – אתם הולכים לעצב לגמרי בעצמכם

באולם התצוגה העצום שנפרש על פני כ-1000 מטרים רבועים, תוכלו להתרשם ממגוון סוגים ודגמים ייחודיים של פינות אוכל וריהוט לכל הבית. אבל מה שבאמת מיוחד בחנות, הוא שכל פריט ופריט מיוצר בהזמנה אישית. אם ראיתם פינת אוכל שמצאה חן בעיניכם במיוחד, תוכלו לשנות ולהוסיף לה את הטאץ' האישי שלכם, או לעצב פינת אוכל חדשה לחלוטין, בעזרתה של המעצבת קרן בכר.

קרן תסייע לכם להתאים את פינת האוכל לסגנון העיצובי של ביתכם, הנוכחי או המתוכנן, ותיצור עבורכם הדמיה שתאפשר לכם לראות בזמן אמת את התוצר הסופי שיעצבו עבורכם במפעל. אז לאלו מכם שחוששים שהדמיון שלהם לא מספיק מפותח, בהחלט אין מה לדאוג. כמובן שקרן לא לבד בחנות. יניב בכר, בעלה, מגיע מענף הריהוט והקמעונאות, ועוסק בו למעלה מ-20 שנים. יחד הם הגשימו חלום והקימו את החנות המשותפת אליה מגיעים אדריכלים רבים, מעצבי פנים ולקוחות פרטיים.

אילו סגנונות תמצאו בחנות?

את הסגנונות הרבים שהחנות מציעה, קשה למנות על יד אחת. החל מקלאסי, מודרני, צעיר ועכשווי, ועד לסגנון עתיק, כפרי, רטרו וצבעוני. בסגנון המודרני למשל תוכלו למצוא שולחנות אקריליים בצבעים דמויי שיש, ושולחנות בשילוב בטון ורגלי ברזל, שזה אחד הטרנדיים החמים שקיימים היום בעולם הריהוט. אם אתם יותר בקטע של סגנון כפרי, כזה שמזכיר צימר, שולחנות מעץ בשילוב של טקסטורות מיוחדות יתאימו לכם מאוד.

בסיס כל השולחנות הוא שבבי עץ דחוס (MDF), שמוכר בעיקר בשם "סיבית". הסיבית עמידה בפני מים, לא נשרטת, וניתנת לניוד ממקום למקום בשל משקלה הקל. כל אלו הופכים אותה בשנים האחרונות לכל כך נפוצה, שימושית ואהובה, בעיקר בענף המטבחים.

פינת אוכל מעוצבת. צילום עצמי

פינת אוכל מעוצבת. צילום עצמי

פינות אוכל בעיצוב אישי. צילום עצמי

פינות אוכל בעיצוב אישי. צילום עצמי

ואיך אפשר כמובן בלי כיסאות תואמים?

גם כאן תוכלו ליהנות ממגוון רחב של סגנונות ודגמים, שידברו באותה השפה של השולחן שתבחרו. אם אלו כיסאות מבד, עור, דמוי עור, קטיפה ואפילו בדים רחיצים נגד כתמים. את רגלי הכיסאות רצוי להתאים לרגלי השולחן, ולא לברוח לסגנון אחר, על מנת שתהיה התאמה מושלמת.

יניב, מי מייצר את הדגמים השונים?

"השותף שלי הוא יצרן גדול כבר 30 שנים. יש לו מפעל ענק שנמצא בפארק קדומים בבראון. אדריכלים יכולים להגיע ישירות למפעל, לראות את חומרי הגלם ולשבת עם השותף בליווי תוכניות ותמונות על מנת שייצר עבורם בדיוק את מה שהם רוצים עבור הלקוחות. היתרון הגדול הוא שהכל נעשה במקום אחד. במפעל יש נגרייה, רפדיה, מסגריה, ו-20 עובדי ייצור שעובדים קשה בשביל האיכות והתוצאה".

מבצעים שאסור לפספס

"Indoor" מציעה ממש בימים אלו מבצעים שווים של פינות אוכל. יש את "שולחן אדיר", שולחן עגול נפתח שעשוי מפלטת MDF מצופה בפורניר, ומגיע יחד עם 4 כיסאות לפי בחירה, בעלות של 3800 ₪. אם אתם מעדיפים שולחן מלבני ומתחברים לסגנון המודרני והנקי, "שולחן ברלין" שעשוי מבטון ורגלי ברזל, יתאים לכם הרבה יותר. השולחן מגיע יחד עם 6 כיסאות בעיצוב לבחירתכם – בד, דמוי עור או אפילו שילוב של שניהם יחד, ויעלה לכם 4990 ₪. בואו לבקר אותנו!

כתובת: בן ציון גלי 30, א.ת. סגולה, פתח תקווה
טלפון: 074-7368438
שעות פתיחה: ראשון-חמישי: 10:00-21:00
שישי :09:30-14:00
מוצ"ש עד 23:00

קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם 
קישור לאתר

פינת אוכל בהתאמה אישית. צילום עצמי

פינת אוכל בהתאמה אישית. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר