קורס שחיה בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: Kekyalyaynen
קורס שחיה בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: Kekyalyaynen

חותרים למגע: קורס שחייה בספורטן פתח תקוה

הקיץ מאחורינו ודווקא עכשיו זה הזמן לקחת את הילד או את הילדה וללמד אותם לשלוט בענף הספורטיבי החשוב הזה. למה? התשובות בכתבה שלפניכם

פורסם בתאריך: 23.9.19 13:53

החורף עוד רגע כאן ואיתו נפתחת עונת חוגי הילדים במסגרות השונות. הורים רבים מתחבטים בשאלה האם לשמר את משחקי הכדור תחת כיפת השמיים, לרשום לחוג באולם סגור ונח, או שבכלל לבחור באפשרות של חוג במים כפי שמציע חוג השחייה בספורטן פתח תקווה.

"אנחנו בספורטן מאמינים ששחייה אפשר וכדאי ללמוד גם בחורף", אומרת קרן שלייפשטיין, מנהלת ספורטן פתח תקווה שהינו חלק מרשת מועדוני קאנטרי קלאב הכוללת סניפים בחיפה ובהוד השרון.

"הקורסים שלנו מתקיימים לאורך 12 מפגשים, בקבוצות קטנות המאפשרות יחס אישי לכל ילד. הקורסים מיועדים לילדים שאינם שוחים או שמבקשים לשפר את השחייה שלהם. הילדים לומדים סגנון חזה או חתירה, יכולים להמשיך לחוג השחייה ולשחות בו במהלך השנה, ובסופו של דבר הם מגיעים מוכנים לעונת הקיץ עם ביטחון רב במים", מסבירה שלייפשטיין.

למה כדאי להורה לקחת את הילד שלו לקורס לימוד שחייה ולאו דווקא לכדורסל או לכדורגל?

"השחייה נותנת לילד ביטחון במים, משפרת את הכושר הגופני שלו ומחזקת את מערכת החיסון. למרות הדעה הרווחת שלא כדאי ללמוד שחייה בחורף כי הילד עלול להתקרר ולחלות, היום כבר ידוע ומוכח שילדים ששוחים בחורף חולים פחות ומחזקים את המערכת החיסונית. המטרה שלנו היא להגיע עם הילד לעונת הקיץ בשל יותר, ולהביא את ההורים בטוחים ורגועים יותר. לא לחכות לרגע האחרון.

"העובדה שהפעילות מתקיימת בקבוצה קטנה, מאפשרת לילד להביא לידי ביטוי את היכולות שלו גם ברמה האישית וגם ברמה קבוצתית שמעודדת תחרות ושאיפה להצלחה", ממשיכה שלייפשטיין. "המים מעניקים לילד יתרון עצום, בשחייה אנו עובדים על כל שרירי הגוף בו זמנית. זהו ענף ספורט עם מינימום פציעות, ומי שהשכיל להבין שהוא רוכש נכס לחיים ייהנה מהפעילות הזו עד 120.

"יתרון נוסף, ואלי הגדול ביותר, אין ילד שלא אוהב לבוא לבריכה. עבור הילד זה לא רק חוג אלא חוויה מהנה וסוג של בילוי".

אז איך בנוי הקורס? כל אימון אורך 45 דקות והוא כולל חימום יבש ואחריו נכנסים למים. במים מבצעים הילדים תרגילים שונים תחילה באזור הרדודים ולאחר מכן שוחים עם אביזרי לימוד שחייה כמו קרש או נודל. השיעור משלב גם פעילות חווייתית בשילוב משחקים להנאה של הילד. "המאמנים שלנו, בוגרי מכון וינגייט, מאפשרים סביבה תומכת והופכים את השיעור לכל כך חוויתי עבור הילדים, כך שהם תמיד מבקשים להמשיך ולהישאר בחוג. ממש מחכים לפעם הבאה", מודה שלייפשטיין.

"המחיר של קורס שחייה בחורף מאוד אטרקטיבי ומגיע לכמעט 50 אחוזים פחות ממחירו בקיץ. ילד שמסיים אצלנו את הקורס ורוצה להמשיך בשחייה יכול להשתלב בחוגי השחייה השנתיים שלנו במסגרת המנוי למועדון".

אז אם אתם משפחות עם ילדים בגיל 6 ומעלה המחפשות מסגרת מקצועית, מהנה וספורטיבית עבורם, תשקלו ברצינות ללבוש את בגדי הים ולקפוץ לבריכה בספורטן פתח תקווה.

לימוד שחייה בספורטן פתח תקווה
טלפון לבירורים:6669*
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

קורס שחיה בספורטן פתח תקוה. צילום עצמי

קורס שחיה בספורטן פתח תקוה. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה אפטר.גימלאי משטרה.

    מדוע לא מעבירים שיעורי שחיה גם למבוגרים, יש עוד מבוגרים שהיו מעונינים ללמוד לשחות תודה על ההקשבה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר