מובילים מומלצים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Africa Studio
מובילים מומלצים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Africa Studio

מובילים מומלצים בפתח תקוה: האנשים שיעבירו את הדירה בבטחה

אם אתם רוצים לעבור דירה או להעביר משרד, כדאי שתכירו את השמות הבאים של ההובלות המתמחות בתחום. עם ניסיון של עשרות שנים, המלצות מקיר לקיר ושירות אמין - כל כאב הראש שלכם יישאר מאחור והמעבר יהיה חלק יותר ממה שחלמתם

פורסם בתאריך: 25.9.19 13:09

מובילים בטוח: מובילי שמשון

החופש הגדול מאחורינו, הילדים חזרו למסגרות וזה הזמן לשלב מחדש בלוח הזמנים שלכם משימות שאולי השארתם מאחור. אחת מהן יכולה להיות, למשל, להתחיל להתעסק במעבר הדירה הזה שחלמתם עליו תקופה ארוכה או בהעברת הציוד מהעסק שלכם. ואם כבר החלטתם לחפש אחר חברת הובלות אתם יכולים להפסיק כי הכתבה הזו תביא לכם את הפתרון – מובילי שמשון.

הדבר הראשון שמחפשים בדרך כלל בתחום ההובלות הן המלצות מצד לקוחות, וכאלה יש למובילי שמשון בלי סוף. רק תבקשו. כחברה שפעילה בענף כבר 30 שנה היא יודעת לבצע כל עבודת הובלה במקצועיות הגבוהה ביותר וגם לתת מחיר הוגן בתמורה לעבודה.
היום המטה המרכזי של החברה יושב בפתח תקווה והעבודה מתרכזת ברובה באזור המרכז. אבל אם אתם תושבי ערים אחרות זה בסדר, כי המובילים של עמית יוסף יגיעו גם אליכם.

יוסף, הבעלים של החברה, נכנס לעסק המשפחתי לפני שבע שנים מיד אחרי שחרורו מהצבא. "יש לנו כמה צוותים שפועלים במקביל כל הזמן עם כמה משאיות. אנחנו מעבירים דירות, משרדים, מפעלים. הכל", מסביר יוסף. "יש לנו גם שירותי אריזה אם לקוח צריך. אנחנו מבצעים גם פירוק והרכבה של רהיטים עם נגר שמצטרף לכל צוות הובלה. אנחנו יודעים לתת את כל השירות ללקוח. רק צריך לתאם הכל מראש, לסגור תאריך והמשאית תגיע בבוקר של ההובלה. ככה אנחנו עובדים כבר שנים".

יש משהו שהלקוח צריך לעשות בעצמו לפני שאתם מגיעים או שאתם עושים את כל העבודה?

"אם הוא רוצה הוא יכול לקבל מאיתנו הכל. אם לא הוא אורז את הדברים ואנחנו מסבירים לו איך. רוב האנשים לוקחים מאיתנו את השירות בלי האריזה ומכינים בעצמם את כל הבית".

צפו במובילי שמשון בתכנית "שווה בדיקה" עם מנחם הורוביץ:

איך עובד התהליך מהרגע שמתקשרים אליך בנוגע לעבודה?

"אני שואל מה כוללת הדירה. אם המקום קרוב אז אני גם ניגש לראות בעצמי. היום, בעידן הוואטספ, שולחים לי תמונות ואני עושה הערכה מדויקת. אני שואל אם יש צורך בפירוק ובהרכבה של ארונות, מיטות, מה המוצרים שמועברים, כמה קרטונים. לאיזו קומה עולים, האם יש מעלית ומה נכנס לתוכה. שואל אם יש גישה למנוף. אחרי זה מסתכלים ביומן ורואים מה התאריך הפנוי. אם זה מתאים לשני הצדדים סוגרים את העסקה".

על מה צריך להסתכל בבחירה של חברת הובלות?

"צריך לבדוק את ההמלצות. היום אדם יכול לבוא ללקוח ולספר לו הרבה סיפורים. חשוב לראות שלא מדובר בחאפר שבא עם טנדר וקובע סתם מחיר ובסוף מקפיץ אותו מעל למה שסוכם. הרבה נופלים עם אנשים כאלה ומתפתים בגלל המחיר. מדובר במקצוע שקל להיכנס אליו. קונים מכונית, אוספים שני פועלים וזהו. אנשים לא מבינים ולא מסתכלים על זה נכון. צריך לבחון גם מה החברה מציעה בהצעה שלה. אנחנו עובדים בעיקר עם המלצות של לקוחות".

אז אם אתם לקראת מעבר דירה בפתח תקווה או בעיר אחרת במרכז, ולא בא לכם להתעסק עם כאב הראש שכרוך בצעד הזה, תתקשרו למובילי שמשון. השם המחייב והניסיון הרב יעניקו לכם חווית שירות שלא תקבלו במקום אחר.

מובילי שמשון
טלפון: 052-5100064, 054-7896536
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

מובילי שמשון - להעביר את הבית בבטחה. צילום עצמי

מובילי שמשון – להעביר את הבית בבטחה. צילום עצמי


הובלות המושבניקים

לעבור לדירה חדשה זה תמיד דבר כיף, ההתרגשות באוויר והמחשבות על המקום החדש אליו נעבור לא מפסיקים להציף אותנו ברגשות חיוביים וככל שמועד המעבר מתקרב ההתרגשות רק מתגברת. הדבר היחיד שפוגם בחוויה ובהתרגשות הוא הצורך לארוז את כל תכולת הדירה ולהעבירה אל הבית החדש – מטלה לוגיסטית שיכולה להוציא משלווה גם את האנשים הרגועים ביותר.

מי שמחפש פתרון פשוט ומשתלם למטלה, יכול לוותר כבר מראש על אריזה עצמאית של הדירה ועל הובלת התכולה שבה, ולהזמין חברת הובלה שתעשה בשבילו את ״העבודה השחורה״. ״הובלות המושבניקים״ היא מאותן החברות שיבטיחו שלא תצטרכו לשבור את הגב לפני שאתם עוברים למקום החדש. החברה קיימת כבר למעלה מ-25 שנה ומתמחה במעברי דירה, משרדים, ובגדול בכל סוג של רילוקיישן שתרצו לבצע.

מקצועיות לפני הכל. צילום עצמי

מקצועיות לפני הכל. צילום עצמי

״מעבר דירה הוא כמו שרשרת המורכבת ממספר שלבים. תחילה צריך לארוז את החפצים והרהיטים, לעטוף אותם ולדאוג שהם עטופים בצורה איכותית כך שלא יישברו, יישרטו או יינזקו. אחר כך יש לסדר את הכל במשאית ולוודא ששום דבר לא זז בזמן הנסיעה, כי כל תנועה קטנה עלולה לעשות נזק. בסוף, כשהכל הגיע בשלום צריך להתחיל לפרוק ו״להעתיק״ את תכולת הדירה הקודמת לדירה החדשה״, משתף אלי מדניק, מנהל החברה.

״אנחנו עוברים ביחד עם הלקוח את כל שלבי מעבר הדירה ודואגים לעשות את הכל בזהירות ובעדינות רבה, זאת כדי להבטיח שהדברים יכנסו לבית החדש בדיוק באותו מצב בו הם יצאו מהבית הישן. אנחנו עובדים עם אישורים ועם פוליסת ביטוח סחורה בהעברה, כך שכל לקוחותינו יכולים להיות רגועים בידיעה שהם בידיים טובות״.

איתכם לאורך כל הדרך

כמו בכל פעם שבה אתם בוחרים נותן שירות, גם בעת בחירת חברת הובלות יש לעשות בדיקה ולבחון קודם את השירותים שהחברה מציעה. במקרה של ״הובלות המושבניקים״ מציעה החברה מעטפת שירותים שלמה החל מאריזת תכולת הדירה ועד הפריקה שלה והתקנה מחדש של אביזרים בבית.

צוות מיומן לאריזה. צילום עצמי

צוות מיומן לאריזה. צילום עצמי

כל שתצטרכו לעשות הוא להרים טלפון לנציגות החברה שתתאם עבורכם איש מקצוע שיגיע וייתן לכם הצעת מחיר. הצעת המחיר משתנה בהתאם לפרמטרים שונים: קומת הדירה בה אתם נמצאים, האם ישנו צורך במנוף, האם הרהיטים עוברים דרך הדלת או שיש להוציאם מהחלון, האם ישנה מעלית ועוד. לאחר שקיבלתם את הצעת המחיר מהחברה תוכלו לתאם איתה מועד הגעה ביום בו אתם מתכננים לעבור.

אורזים בשבילכם

אם אתם רוצים לארוז את תכולת הדירה בעצמכם תוכלו לקנות קרטונים וציוד אריזה מהחברה ולהזמין את צוות ההובלה לבוא ולאסוף את הציוד ביום המעבר. לעומת זאת, אם אתם מעדיפים לא להתמודד לבד עם אתגר האריזה, תוכלו להזמין את צוות האורזות של החברה שיגיע יום לפני המעבר ויארוז את כל תכולת הדירה ויכינה לאיסוף למחרת הבוקר. לצד צוות האריזה תוכלו גם לבקש שישלחו אליכם אנשי מקצוע כמו נגרים מוסמכים ובעלי תעודה שיפרקו עבורכם רהיטים שונים ויתקינו אותם ברגע שתגיעו לדירה החדשה, או חשמלאים שיעזרו לכם לפרק נברשות וציוד חשמל נוסף.
עוד בטרם הגיע צוות הפריקה לבית החדש שלכם, תוכלו גם לבקש שיערכו בו ניקיון ויכינו אותו לכניסה שלכם, כך שברגע שהגעתם תוכלו כבר להתמקם בבית נקי מבלי להצטרך לנקות ולצחצח אותו בעצמכם. נוסף על כך, אם אתם מתכוונים להעמיד את הבית הישן למכירה, תוכלו להזמין את צוות הצביעה של החברה שיחדש לגמרי את הבית וייתן לו מראה חדש ויפה שישפר את הסיכויים שלכם למכירה.

חשיבה עד הפרט הקטן ביותר. צילום עצמי

חשיבה עד הפרט הקטן ביותר. צילום עצמי

גם עבור משרדים

מעבר של משרדים כרוך בדרך כלל בשינוע של ציוד רגיש כמו מחשבים, שרתים, מדפסות ומכשור משרדי נוסף. כדי להבטיח כי זרימת העבודה לא תיפגע, וכי עובדי המשרד יוכלו להמשיך את עבודתם בהקדם האפשרי, דואג צוות ״הובלות המושבניקים״ להעביר את כל ציוד המשרד בזהירות רבה ולמקם אותו בהתאם לסידור המשרד החדש. במקום לבזבז זמן יקר על סידור של המשרד החדש, תוכלו כבר באותו היום להכין את התשתית לעבודת צוות המשרד ולחזור לעבודה מבלי לפספס שעות עבודה קריטיות.

אם אתם מתכננים מעבר דירה ומחפשים חברה אמינה שתעבור איתכם את כל התהליך מההתחלה ועד הסוף ותטפל בחפצים שלכם בכפפות של משי, תוכלו לדבר עוד היום עם צוות ההובלה של ״הובלות המושבניקים״ שישמחו לתת יד ולהבטיח שכל הציוד שלכם יגיע בשלום ליעד החדש שלכם.

הובלות המושבניקים

שעות פעילות: 

א-ה: 18:00-08:00

ו: 14:30-08:00

טלפון: 072-3927755

לינק לאתר

למעבר שקט, יעיל ונקי - הובלות המושבניקים. צילום עצמי

למעבר שקט, יעיל ונקי – הובלות המושבניקים. צילום עצמי


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר