יינות ישראליים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: susanna cesareo
יינות ישראליים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: susanna cesareo

יינות ישראליים בפתח תקוה: הכירו את יין בעיר

יצאנו להכיר את חנות "יין בעיר" בפתח תקוה בה נמכרים שלל יינות מיקבי בוטיק ישראלים וקיבלנו גם טיפ לבחירת יין מושלם - במיוחד לחג

פורסם בתאריך: 26.9.19 13:19

תקופת החגים היא אחת התקופות העמוסות ביותר עבור הישראלים. הריצות ממקום למקום, החלטה על מי יארח בחג, קניית מצרכים, בישולים לכמה ימי חג רצופים, וכמובן, איך לא, קניית מתנות למארחים ולמשפחה. אין ספק שבקבוק יין איכותי במארז מהודר הוא מתנה מרשימה וקלאסית, ולרוב גם פרקטית, כאשר היא נפתחת בשולחן החג, אבל בני משפחת יגודה, הבעלים של חנות הבוטיק הקסומה "יין בעיר" הנמצאת במרכז שופ טיים בפתח תקווה, לוקחים את המתנה הקלאסית למקום קצת אחר.

יקבי בוטיק ישראליים

"אצלנו בחנות", מספרת נופר יגודה, מנהלת החנות, "לצד מגוון רחב של בירות ובקבוקי אלכוהול שונים, יש אך ורק יינות ישראלים תוצרת הארץ. לצד החברות הגדולות שאנחנו מחזיקים כמו יקבי טפרברג, ברקן, כרמל, תבור, יקבי רמת הגולן ועוד, אנחנו מביאים יינות רבים של יקבי בוטיק קטנים מרחבי ישראל ואנחנו מאמינים באיכות שלהם, שלא נופלת מאיכותו של אף בקבוק יין מיובא. אנחנו רוצים לעזור ולמנף את היקבים הישראליים הקטנים יותר. יין ישראלי הוא יין איכותי, ואם אנחנו יכולים לעזור ולקדם מכירות של יקבים בארץ, אז למה לא?"

"מלבד זאת, אנחנו ציונים", מוסיף עופר, אביה של נופר. "אנחנו דוגלים במוצרי כחול לבן, עד הסוף, לכן מביאים גם מגוון רחב של בירות ישראליות לחנות, שהלקוחות מאד אוהבים". בהתאם לרוח הישראלית מדגישים משפחת יגודה שהחנות כשרה, על כל מוצריה, מה שמבדל אותם מחנויות אלכוהול רבות אחרות, והם כמובן לא פתוחים בשבתות או בחגים.

יינות איכותיים ב"יין בעיר". צילום עצמי

יינות איכותיים ב"יין בעיר". צילום עצמי

איך בוחרים את היין המושלם?

למרות שמשפחת יגודה אוהבת מאד את כל המוצרים הנמצאים בחנות, לכל אחד מהם יש את בקבוק היין או החברה שהם בעצמם הכי אוהבים לשתות וימליצו בשמחה ללקוחות הנכנסים לחנות ומבקשים עצה. עופר ממליץ במיוחד על סדרת 'נחל' של יקב מוני. יקב מוני הוא יקב משפחתי קטן ממטה יהודה, אשר הוקם לזכרו של בן המשפחה, מוני, שנפטר לפני 25 שנה. בסדרה מככבים ארבעה יינות מובחרים – גוורצטרמינר, פטי ורדו, קלרט וסוביניון בלאן, כולם כמובן כשרים.

עוד ממליץ עופר על ייקבי גוש עציון ובמיוחד על סדרת האלון הבודד, שמכילה שישה בקבוקים שונים – שלושה אדומים ושלושה לבנים, שסמלה הוא כמובן, האלון, סמלו של גוש עציון המתחדש

נופר מציגה זווית צעירה יותר וממליצה על סדרת היינות של יקב רמת נגב, יקב חדש יחסית, ועל גוורצטרמינר של יקבי בנימינה. כל אחד מהבקבוקים הללו, מספרים משפחת יגודה, יהווה מתנה נהדרת לשולחן החג, או לכל אירוע אחר.

רוצים גם אתם לתמוך ביקבים כחול לבן? הגיעו לביקור ב-"יין בעיר" ותצאו עם יין איכותי וטעים.

יין בעיר
טלפון בחנות: 03-750388
כתובת: תוצרת הארץ 4, פתח תקווה, מתחם שופ טיים
קישור לפייסבוק
ק
ישור לאינסטגרם

מגוון יינות תוצרת כחול לבן. צילום עצמי

מגוון יינות תוצרת כחול לבן. צילום עצמי


"אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות!"


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר