טיפול בדורבן ברגל.(Shutterstock) צילום:chingyunsong
טיפול בדורבן ברגל.(Shutterstock) צילום:chingyunsong

טיפול בדורבן: הכירו את קליניקת גלי ההלם של רויטל איל

אם כבר ניסיתם את כל סוגי הטיפולים האפשריים, והדורבן ברגל עדיין ממשיך להטריד, כדאי שתכירו את השיטה החדשה לטיפול בכאב - גלי הלם. יצאנו להכיר את הקליניקה של רויטל איל בפתח תקוה ולשמוע קצת יותר על השיטה

פורסם בתאריך: 2.10.19 12:07

גלי הלם – זה עובד

סובלים מכאבים בגב, בכתף, באגן או בכף הרגל? ניסיתם משככי כאבים, זריקות, דיקור סיני, מדרסים ושום טיפול לא עזר? אנו ממליצים לכם להכיר את שיטת "גלי הלם" של רויטל איל בפתח תקווה, שעוזרת לפתור את הבעיה ולתמיד.

מי שמתמחה בטיפול גלי הלם  הינה רויטל אייל, מהקליניקה לגלי הלם שנמצא בקניון שפיגל בפתח תקווה, שכבר עזרה למאות מטופליה לחזור לשגרה ללא כאבים. פגשנו לשיחה קצרה את רויטל, ושאלנו אותה לגבי שיטת הטיפול, התדירות וגם על מידת האפקטיביות בהעלמת הכאבים.

מהם גלי ההלם, וכיצד הם פועלים?

"גם אני הופתעתי ממידת ההצלחה של הטיפול בגלי הלם. בעבר השתמשו בגלי הלם לריסוק אבנים בכליות, ובשנים האחרונות נעשו מחקרים שבהם גילו כי שיטת טיפול זו עשויה לסייע גם בפירוק הסתיידויות ודלקות במפרקים. מדובר בטיפול חדשני ויעיל לטיפול בעיות אורטופדיות, כגון כתף קפואה, כאבים במרפק (טניס אלבו/מרפק גולף). כאבים בכף היד (תעלה קרפאלית), טיפול בפריצות דיסק- כאבי גב, מפרק הירך, כאבי ברכיים, דורבן וגיד אכילס (כאבים בכף הרגל).

"הטיפול מאפשר לגוף להתאושש ולהחלים מהדלקת ועוזר לזרימת דם טובה יותר ובכך גם מקל על הכאבים. ניתן לחזור לפעילות תקינה, תוך פרקי זמן קצרים יחסית, לעומת טיפולים אחרים. היתרון המרכזי הוא כי מדובר בטיפולים שמוגדרים כ-'מחליפי ניתוח', וגם מוכרים במסגרת ביטוחי בריאות".

איך זה נעשה בפועל?

"אחרי קביעת מועד לתור, אני שואלת את המטופל/ת, שאלות רקע רפואיות כמו לדוגמה: האם הוא וסבל ממחלות רקע כגון סכרת, לחץ דם וכדומה. הטיפול עצמו נעשה באמצעות מכונה ששולחת פולסים חשמליים לאזור הכואב, ואף מאבחנת את רמת הדלקת וההסתיידות. הטיפול נמשך כעשרים דקות ועד חצי שעה .הפולסים שנשמעים כמו נקישות, בעצם גורמים לפירוק הדלקת וההסתיידויות מסביבה. אחרי כל טיפול, יש הטבה ולאחר חמישה טיפולי רצופים, המטופל יחוש הקלה משמעותית. נדרשים לפחות 10 טיפולים ויש מטופלים שירגישו הקלה אחרי שלושה טיפולים בלבד. לכל אדם – זה אינדיבידואלי".

אתם מוזמנים לקליניקה לגלי הלם בפתח תקווה, לקבלת ייעוץ ואבחון.

כתובת: שפיגל זוסה 3, פתח- תקווה, קניון שפיגל בקומה ראשונה. חנייה נוחה בבניין הקניון. 
טלפון: 0543115882
שעות קבלה: 9:00-19:00

הקלניקה לגלי הלם של רויטל איל. צילום עצמי

הקלניקה לגלי הלם של רויטל איל. צילום עצמי

 


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא 



כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר