חנות אלכוהול בפתח תקוה (Shutterstock) צילום:ZRyzner
חנות אלכוהול בפתח תקוה (Shutterstock) צילום:ZRyzner

חנות אלכוהול בפתח תקוה: הכירו את יין בעיר

מחפשים חנות אלכוהול הכוללת את מיטב המותגים המובילים בשוק? מצאנו אחת כזאת ממש קרובה לבית. יצאנו להכיר את "יין בעיר" בפתח תקוה, וקיבלנו גם מתכון שווה לקוקטייל מגניב

פורסם בתאריך: 3.10.19 13:42

בלב פתח תקוה, במתחם שופ-טיים שוכנת חנות אלכוהול בוטיק חדשה שמציעה ללקוחות שלה חווית קנייה אמיתית. החנות, בבעלות משפחתית של משפחת יגודה, תושבי העיר, שמה דגש מיוחד על שירות מעמיק ומלא ידע ללקוח, כדי שכל אחד שיוצא מן החנות, יצא בדיוק עם הבקבוק המתאים עבורו.

עופר יגודה, אב המשפחה, מספר: "פתח תקווה היא עיר שהולכת ומתפתחת כל הזמן, וצומחת הן באזורי המגורים שלה והן באזורי התעשייה. אנחנו נמצאים באזור התעשייה רמת סיב (קריית מטלון), ואנחנו צופים את ההתפתחות והצמיחה של האזור, במיוחד בשל המגדלים החדשים שנבנים כאן, ממש לידנו. לחתן שלי יש סניף 'יין בעיר' בהוד השרון, וכשחיפשנו לצמוח ולהקים סניף נוסף, מכל המקומות שבדקנו, פתח תקוה הייתה נראית העיר הכי מתאימה, בשל הצמיחה שהיא עוברת, למרות שכבר קיים בעיר סניף של הרשת. הייחוד שלנו הוא שאנחנו חנות כשרה לחלוטין, ונמצאים במתחם כשר בו כל העסקים, המסעדות והחנויות כשרות, אז לקוח שמגיע לכאן מקבל חווית קניה נוחה ונעימה, הן אצלנו בחנות והן במתחם כולו".

כל מה שתוכלו לדמיין ביין בעיר. צילום עצמי

כל מה שתוכלו לדמיין ביין בעיר. צילום עצמי

מותגי האלכוהול בחנות

לצד מבחר ענק של יין ובירות, בחנות תוכלו למצוא את מיטב מותגי האלכוהול הגדולים בעולם. בתחום הוודקה תיהנו מוודקה ייחודית שמייבאת רשת "יין בעיר" הנקראת Our" vodka", מבית פרנו ריכארד המיוצרת בגרמניה ומכילה 37 אחוזי אלכוהול, וכמובן את כל הוודקות המוכרות כגון Grey goose", "Stolichnaya", "Finlandia", "Absolute", "Russki standart", "Van gogh ועוד. בתחום הוויסקי תוכלו לבחור בין "Jack Daniels", "Bushmills", "Lauders", "Jim beam", "Chivas regal", "Johnnie walker" ועוד. כמו כן, בחנות תמצאו מגוון סוגי טקילה, רום, ג'ין, מרטיני, ערק ועוד.

כל המותגים המובילים. צילום עצמי

כל המותגים המובילים. צילום עצמי

מתפנקים בקוקטיילים

מנהלי החנות החדשה הם שני ילדיו של עופר, דור ונופר יגודה. דור, המגיע עם ניסיון וידע עשיר בתחום האלכוהול, שמח להעניק עצות והכוונה לכל לקוח שנכנס לחנות. "אנחנו מחזיקים בחנות את מיטב המותגים של רשת 'יין בעיר'" אומר דור, "ואנחנו שמים דגש על תחום האלכוהול לקוקטיילים. תחום הקוקטיילים הולך ותופס תאוצה, וכיף לשתות אותם, ואני תמיד שמח לעזור ללקוח שנכנס למצוא את הקוקטייל שמתאים לו. לקוח יכול לבקש ממני הכוונה למשהו מתוק, חמוץ, פירותי, ואני גם אתן לו מתכון מדויק להכנה, וגם אגיש לו בדיוק את הבקבוקים שהוא צריך בשביל הקוקטייל". בהמשך, מבטיחים צוות החנות, יהיו ימי טעימות קוקטיילים לקהל הרחב.

המלצת הצוות לקוקטייל מפנק לחגים: קוקטייל ישראלי אמיתי – ערק, רוזאטה, נענע, לימון ומלפפון. משקשקים בשייקר ומוזגים לכוס קוקטייל. לרוויה!

יין בעיר
טלפון: 03-750388
כתובת: תוצרת הארץ 4, פתח תקווה, מתחם שופ טיים
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

מבחר סוגי אלכוהול ביין בעיר. צילום עצמי

מבחר סוגי אלכוהול ביין בעיר. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית


אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות!

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר