תיקון סלולר בפתח תקוה (צילום: Vlad Teodor, Shutterstock)
תיקון סלולר בפתח תקוה (צילום: Vlad Teodor, Shutterstock)

תיקון סלולר בפתח תקוה: הלקוח לפני הכול

מחפשים מעבדת סלולר מקצועית ואמינה לתיקון המכשיר האהוב עליכם? כדאי שתכירו את מקצועני הטלפונים הסלולריים בפתח תקוה: הם יקבלו אתכם מעכשיו לעכשיו, יתקנו את התקלה לנגד עיניכם, ובמקרה הצורך גם יתנו לכם מכשיר חלופי

פורסם בתאריך: 7.10.19 13:35

"נקסטק": לנצל את פלאי הטכנולוגיה

הודות לפלאי הטכנולוגיה, שרק הולכת ומתפתחת עם הזמן, אנו יכולים כיום ליהנות ממגוון שירותים בלחיצת כפתור. הרבה אנשים תופסים את האינטרנט כמקום נוח, נגיש ומהיר בהרבה מהגעה פיזית לחנות. בו בזמן, ניתן למצוא גם אנשים שמעדיפים חווית רכישה פרונטאלית שבמסגרתה בוחנים את המוצרים פיזית ונהנים משירות אישי פנים מול פנים ובין שני צידי המתרס הללו, ישנם רבים שמעוניינים לקבל את שתי האופציות ולהחליט מביניהן בהתאם למצב הרוח וללוח הזמנים הנוכחי שלהם.

"נקסטק" היא המקום שבו אפשר ליהנות מכל העולמות. כיאה לחנות מולטימדיה המתמחה במתן שירותי תיקונים למכשירי סלולר ומחשוב ובמכירת שלל מכשירים מתקדמים ואביזרים נלווים, במקום כבר ניצלו את יתרונותיה המופלאים של הטכנולוגיה לטובת בניית חנות אינטרנטית נגישה ונוחה. אתר האינטרנט של "נקסטק" הוא הצלחה מוכחת היות ורוב ההזמנות של העסק מגיעות דרך החנות האינטרנטית שלו ולאור העובדה שהאתר מקבל כ-100 אלף כניסות בחודש. דרך החנות האינטרנטית, ניתן לבדוק את המחירים של שירותי המעבדה השונים ואף לרכוש מגוון מוצרים מתקדמים. המשלוחים יגיעו אליכם תוך שבעה ימי עסקים בדואר רשום ללא תוספת תשלום, או לחלופין יישלחו תוך זמן קצר יותר תמורת תשלום נוסף.

בנוסף, תוכלו ליהנות משירותיו של העסק גם בחנות הממוקמת בפתח תקווה. את מגוון הפריטים שמוצעים בחנות האינטרנטית תמצאו גם בחנות הפיזית, לצד שירותי מעבדה מקצועיים. כמו כן, שם גם תוכלו ליהנות פנים מול פנים מיחס אישי, מקצועי וחם מצד עובדי המקום – בחנות נמצאים עובדי מכירות שישמחו לייעץ ולעזור לכם וטכנאים המעניקים שירותי מעבדה למגוון סוגי מכשירים.

"נקסטק": לנצל את פלאי הטכנולוגיה (צילום עצמי)

הסיפור של חנות המחשבים והסלולר "נקסטק" מתחיל לפני כשתיים עשרה שנים. שלומי, כיום מנהל החנות, החל את דרכו בתחום המולטימדיה מקורס קטן לייבוא אותו למד במכללה. לאחר שצבר ידע, החליט שלומי לייבא לארץ מוצרי סלולר אותם מכר למספר חנויות ובשנת 2013 החליט לפתוח עסק עצמאי לצד חנות אינטרנטית נוחה ונגישה, בהם ניתן למצוא שלל מוצרי מולטימדיה, סלולר ומחשוב.

הצלחת החנות האינטרנטית איננה רק מוכיחה את הנוחות הגלומה באתר, אלא גם מראה שבעסק ישנם אנשים שמבינים בטכנולוגיה. הדבר בא לידי ביטוי בשירותי המעבדה המקצועיים ששלומי ועובדיו מעניקים. כל לקוח שמגיע אל החנות מקבל את שירותיו של אחד מטכנאי העסק, אשר בוחן את המכשיר, מבצע בו בדיקות, מתקן אותו ולבסוף מעביר אותו ללקוח בחזרה. כמו כן, בין אם אתם מחליפים מכשיר ובין אם אתם מתקנים מכשיר קיים, עובדי החנות יעשו את מירב המאמצים על מנת שלא למחוק נתונים מהטלפון שלכם ויכוונו לכך שכל המידע החשוב לכם יישמר במלואו.

ההבנה של שלומי בטכנולוגיה איננה באה לידי ביטוי רק בשירותי המעבדה המקצועיים שהוא ועובדיו מעניקים, אלא גם במעקב אחר טרנדים מתקדמים. שלומי מנהל החנות דואג לייבא לעסק את המוצרים המתקדמים ביותר בשוק, ביניהם ניתן למצוא מוצרי מולטימדיה, חלקי חילוף מקוריים וחליפיים, מכשירי סלולר מתקדמים, טלוויזיות, מוצרי מחשוב, קורקינטים, אופניים חשמליות ואביזרים נלווים.

שלומי שואף למכור בחנותו מוצרים זולים ככל הניתן לטובת לקוחותיו. לדברי שלומי, אחת השאיפות המרכזיות שלו היא להיות הזול ביותר עבור כל מוצר, והוא מנסה ככל האפשר להיות המשתלם ביותר מבין שלל חנויות המולטימדיה בסביבה. לכן, הרבה פריטים המוצעים ב"נקסטק" נמכרים במחירים הוגנים ושווים לכל כיס. זאת אחת מהדרכים הרבות בעזרתן שלומי שואף לגרום ללקוחות להרגיש בנוח, לצד מגוון המוצרים הרחב, השירות האישי וכמובן החנות האינטרנטית המצליחה שלו.

"נקסטק"

כתובת: לוחמי הגטו 30, פתח תקווה

טלפון: 03-9099969

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור לאינסטגרם

שעות פעילות: א'- ה' 9:00-20:00 | ו' 9:00-14:00



סיטי מובייל – חנות ומעבדת תיקון בפתח תקוה

בעידן של היום, מכשיר הפלאפון הפך להיות מוצר חובה ולכולנו יש מכשיר מסוג כזה או אחר. כמעט בכל מקום תוכלו למצוא מעבדות סלולר, כאלה המציעות תיקונים וחלקי חילוף ומכשירים חדשים. אז איך נדע באיזו מעבדה נקבל מענה איכותי ומקצועי? אם אתם נמצאים באזור פתח תקווה והסביבה כנסו לסיטי מובייל.

המעבדה, הממוקמת בפתח תקווה, מתמחה בתיקוני כל המכשירים; החל מהחלפת מסך ועד תיקונים מורכבים. החנות נפתחה בשנת 2012 על ידי ואדים אשר מבצע את התיקונים בעצמו ובמקום, איתו תמצאו את מיכאל אשר לשניהם ניסיון רב בתחום הסלולאר והמובייל, ויחד הם מעניקים שירות אישי, נעים ומקצועי לכל לקוח.

סיטי מובייל – תיקוני סלולר (צילום עצמי)

סיטי מובייל – תיקוני סלולר (צילום עצמי)

זמינות 'מעכשיו לעכשיו' ומענה מהיר

תמיד זה מרגיש שהעולם חרב כאשר משהו קורה למכשיר הפלאפון שלנו, כשתיכנסו לסיטי מובייל תתקבלו בחיוך וישר תתפשט עליכם תחושה "שהכל יהיה בסדר". תחילה יבצעו בדיקות לאבחון הבעיה, בדיקות אלו נעשות ללא עלות, לאחר מכן תפקידו את מכשירכם בידיהם המקצועיות של ואדים ומיכאל ויום אחרי כבר תגיעו לקחת אותו. בסיטי מובייל דוגלים בזמנים קצרים, כך שתיקונים לא אורכים יותר מיום אחד. הכל מתבצע במקום ובמעבדה עצמה.

הלקוח קובע

במעבדה של ואדים משתמשים בחלקי חילוף מקוריים וגם בתחליפים, זאת כדי לאפשר ללקוחות להחליט ולבחור את טווח המחירים. הצעות מחיר משתנות בהתאם לבחירה (חלקים מקוריים או תחליפים), הכל מוצע באופן שקוף ללקוחות על מנת שיוכלו לעשות את הבחירה המדויקת עבורם. היבואנים הם יבואנים מורשים וגם מקבילים.
טווח המחירים משתנה בין חלקי חילוף מקוריים לתחליפים.

מכשירים חדשים

בסיטי מובייל תוכלו למצוא מכשירים חדשים במחירים אטרקטיביים ובאופן תשלום נוח. ישנם גם מכשירים "יד שנייה" שעברו תיקון מקיף ושדרוג במידת הצורך.

לקוחות ממליצים

בכל רגע נתון שתיכנסו לסיטי מובייל תמצאו לקוחות מחויכים ומרוצים מהשירות המקצועי, האמין והאיכותי ולא פחות- האדיב.

סיטי מובייל

כתובת: מונטיפיורי 17 פתח תקוה

טלפונים: 054-9940721 (מיכאל) | 052-6271887 | 03-7444559

שעות פעילות: א'-ה' 9:30-19:30 | ו' – 9:30-15:00



סים תקשורת: תיקונים בלי משחקים

כשהטלפון החכם שלכם מתקלקל, תמיד עולה החשש מה יעלה בגורלו ובעיקר מה יהיה על כל התמונות ואנשי הקשר השמורים עליו. אבל חשוב שתדעו: אם תיקחו את המכשיר למקום הנכון, קיים סיכוי גבוה שהכול יישאר אותו הדבר גם אחרי התיקון – בדיוק כמו שקורה בחנות 'סים תקשורת' הממוקמת במרכז המסחרי עמי בוטיק סנטר, ברחוב רפאל איתן 3 בפתח תקוה.

"תחום הסלולר חולש היום על הכול", אומר יוסי פלזנר, הבעלים של סים תקשורת, "ובשום מקום לא תמצא אדם בלי מכשיר טלפון". ואכן, הטלפון החכם שלנו הינו כבר חלק בלתי נפרד מחיי היום-יום. אנחנו הולכים איתו לכל מקום, לפעמים אפילו ישנים איתו בלילה, אבל מה עושים כשהוא סובל לפתע מתקלה? הפתרון הטוב ביותר הוא להביא אותו למקום מקצועי ואמין, שיידע לטפל בו במהירות וגם לספק לכם טלפון חלופי במקום. כאן נכנסת לתמונה החנות סים תקשורת.

סים תקשורת: תיקונים בלי משחקים (צילום: יוסי פלזנר)

סים תקשורת: תיקונים בלי משחקים (צילום: יוסי פלזנר)

פלזנר, הנדסאי אלקטרוניקה בהכשרתו שעבד בעבר בחברות מהמובילות במשק, לקח את עשר שנות הניסיון שלו בתחום הסלולר והצטרף לרשת סים תקשורת. עם השנים, הוא קוּדם שוב ושוב ומונה למנהל חנות, ואחר כך למנהל הרשת. לבסוף בחר ללכת בדרך עצמאית, ופתח חנות הנושאת את אותו השם אך אינה שייכת לרשת עצמה.

"לאורך שנות העבודה שלי למדתי מהם הדברים החשובים ללקוח", מבהיר פלזנר. "לכן, למשל, התיקונים מתבצעים במקום מול העיניים של הלקוח. המעבדה נמצאת פה וגם שולחן התיקון. רק את התיקונים המסובכים יותר אנחנו מבצעים במעבדה מאחור. הלקוח רואה איזה חלק יוצא מהטלפון הנייד שלו ואיזה נכנס אליו, והוא רואה מהי התקלה. אין אצלנו מצב שבורג נותר בחוץ. הלקוח רואה שהמכשיר יוצא כמו שהוא נכנס, וזה מוסיף מאוד לאמינות. אין אצלנו משחקים".

מהן התקלות הנפוצות שאתם מתמודדים איתן?

"מסכים שבורים, שקעי טעינה שלא מטעינים, קורוזיה. יש מצבים קיצוניים שבהם הצלחנו להציל את הטלפון, כמו במקרה של מישהי שכיבסה אותו בטעות במכונת הכביסה. מגיעים אלינו לא מעט אנשים שביקרו במעבדות אחרות, שבהן אמרו להם שאי אפשר להציל את המכשיר, ואנחנו הצלחנו להציל אותו. משחזור סיסמאות לפתיחת המכשיר או שחזור משחקים לילדים, ועד להוצאת נתונים – אנחנו יודעים לטפל בכל המצבים המורכבים".

כל לקוח של סים תקשורת יוצא עם כלל הנתונים על המכשיר החדש שלו, כולל הסבר מפורט עליו. במקרים שבהם ישנה תקלה שהטיפול בה אורך יום-יומיים והלקוח לא יכול להמתין, הוא יקבל מכשיר חלופי במקום.

יש לך כמה עצות לתת לקוראים איך לשמור על הטלפונים שלהם?

"קודם כול, לא לשים אותו בכיס האחורי. רוב התקלות מתרחשות כתוצאה מנפילה למים בגלל שהטלפון הוחזק בכיס האחורי, בזמן שהלקוח היה בשירותים. לפעמים גם מתיישבים עליו ומוצאים אותו בצורת בננה. אז עדיף להימנע מזה. עוד עצה: להשקיע במגיני טלפון טובים מסיליקון איכותי. יש כל מיני סוגים של הגנות. אצלנו מדפיסים מגן מותאם במדפסת, ולכן יש לנו יכולת לספק הגנה כמעט לכל המכשירים.

"דבר נוסף הוא להכניס את הטלפון לכיס כאשר המסך הוא לכיוון הגוף. לפעמים חוטפים מכה ואם המסך מופנה כלפי חוץ הוא עלול להישבר, ומדובר ברכיב הרגיש ביותר בטלפון. דבר אחרון שהייתי ממליץ, הוא להיכנס אחת לכמה זמן לחנות ולקבל ללא עלות, כמו אצלנו, ניקוי של שקע הטעינה ושל הרמקולים והמיקרופונים. יש אצלנו אחריות וכל אחד יכול להגיע ולנקות ללא עלות".

בנוסף לכל אלה, משמשת סים תקשורת כעמדת איסוף רשמית של 'המילטון' – היבואן הרשמי של 'שיאומי' בישראל.

אז אם יש לכם תקלה ואתם מחפשים כבר זמן מה את המקום המתאים עבורכם, בואו לסים תקשורת. כאן לא ייגבו מכם תשלום אם עדיין קיימת ברשותכם אחריות בתוקף – להיפך: הם ישלחו אתכם למקום שיעשה זאת ללא עלות. אבל אם נשארתם בחנות לתיקון, דעו שאתם בידיים טובות: המקצועיות של פלזנר ועובדיו תוציא אתכם במהירות חזרה הביתה – ועם חיוך לאוזן לאוזן.

סים תקשורת

סים תקשורת

כתובת: מרכז מסחרי עמי בוטיק סנטר, רחוב רפאל איתן 3, פתח תקוה

טלפון: 054-2515025

מעבר לאתר החנות

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסגטרם

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר