חנות מתנות בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: vgeny Karandaev
חנות מתנות בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: vgeny Karandaev

מתנות בפתח תקוה: את החנות הזו אתם חייבים להכיר

אם אתם מחפשים מתנה שתתפוס בכל מצב, כדאי שתכירו את החנות "יין בעיר" - חנות האלכוהול המובילה בפתח תקוה, שמציעה מגוון מארזים לחג, לימי הולדת ולאירועים מיוחדים

פורסם בתאריך: 10.10.19 14:26

אחד התסכולים הגדולים בעונת החגים זה להגיע אל ערב החג בלי מתנה מתאימה למארחים שלכם, או לחגוג יום הולדת לאדם קרוב מבלי שתוכלו להגיע אליו בידיים מלאות. בדיוק את הבעיה הזאת, מגיע הצוות של "יין בעיר" לפתור עבורכם, עם מגוון רחב של מתנות ומארזים המותאמים לכל אירוע, חג או מסיבהלבחור את המארז המושלם.

נופר יגודה, מנהלת החנות "יין בעיר" מספרת: "יש לנו מגוון רחב של מארזים ומתנות בחנות מכל תחום האלכוהול. חלק מן המארזים הם מארזים מובנים אותם יוצרים כפי שהם בחברות הגדולות או ביקבי הבוטיק ואנו רוכשים אותם מובנים, ויש לנו גם מארזים שאנחנו מייצרים בעצמנו בחנות ומרכיבים משלל פריטים שונים. למשל, לערב חג אני ממליצה על מארז של שני יינות אדומים עם שמן זית איכותי. אין מארח שלא ישמח לקבל דבר כזה. יש לנו מארזים של בקבוקי אלכוהול, מהמותגים הטובים והאיכותיים בארץ, המגיעים עם כוסות ממותגות, או מארז של בקבוק יין עם כוסות יין יפהפיות. עוד מתנה ממש מומלצת, היא מארז של שני בקבוקים שיוצרים יחדיו איזה קוקטייל טעים. לצד המארז, נוכל לעזור לרוכש עם מתכונים מדויקים לקוקטייל, כדי להגיש את המתנה המושלמת לאדם אהוב".

מתנות לאירועים וימי הולדת. באדיבות יין בעיר

מתנות לאירועים וימי הולדת. באדיבות יין בעיר

מתנות ומארזים לבחירתכם. באדיבות יין בעיר

מתנות ומארזים לבחירתכם. באדיבות יין בעיר

מועדון הלקוחות של "יין בעיר"

אחד הדברים המייחדים את החנות זה מועדון הלקוחות שנותן שלל הטבות ללקוחות החוזרים. אלו המעוניינים להצטרף למועדון הלקוחות ישלמו תשלום חד פעמי סמלי ויקבלו מגוון של הנחות, ביניהן חמישה אחוזי הנחה על כל בקבוקי האלכוהול, ושלל מבצעים משתנים שמתחדשים באופן קבוע. יתרון נוסף של אלו הבוחרים לרכוש כרטיס חבר מועדון, הוא שהכרטיס תקף בכל רשת "יין בעיר" ובכל הסניפים שלה.

חווית קנייה אמיתית

היתרון הגדול בבחירת מתנה בחנות "יין בעיר" הוא השירות האישי והמסור בחנות הבוטיק הנעימה. "אנחנו חנות אינטימית" אומרת נופר, "זה לא כמו חנויות האנגר הענקיות של הרשתות הגדולות. אנחנו נותנים שירות אישי ומסור, ויש כאן ממש חוויית קנייה מהנה, זו חנות מעוצבת ויפה, נעים להסתובב בה, לטעום יין איכותי באווירה נעימה, כמו לשבת במרתף יינות וליהנות מהאווירה".

יין בעיר
טלפון: 03-750388
כתובת: תוצרת הארץ 4, פתח תקווה, מתחם שופ טיים
קישור לפייסבוק
ק
ישור לאינסטגרם

מגוון מארזים. באדיבות יין בעיר

מגוון מארזים. באדיבות יין בעיר

 

 


כתבה שיווקית


"אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות!"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר