קרדיט: Standret/ Shutterstock.com
קרדיט: Standret/ Shutterstock.com

מוסך לרכבי פיאט בפתח תקוה: להיות איטלקי, להרגיש ישראלי

יש משהו דומה בין האופי של מכונית הפיאט לבין האופי של הצרכן הישראלי בפשטות וביעילות. ואם כבר אתה צרכן מקומי עם רכב איטלקי, כדאי שתמצא את המקום המתאים לטפל במותג שכזה ואין מתאים יותר ממוסך התלתן בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 13.10.19 12:47

יש אנשים שאוהבים את האוכל האיטלקי, אחרים לא יכולים בלי המוזיקה או הנופים ויש גם כאלה שפשוט אוהבים את האנשים המקומיים. אבל אוהבי איטליה מיוחדים במינם אוהבים את המכוניות האיטלקיות ורוכשים לעצמם למשל את אחד המותגים המוכרים ביותר, הפיאט. ואם כבר אתם מתנהלים עם המכונית הזו בכבישים כדאי כבר שתיקחו אותה למקום המתאים לתיקון במידת הצורך, כמו מוסך התלתן בפתח תקווה.

חברת פיאט נוסדה ב-1899 בידי קבוצת משקיעים, בהם ג'ובאני אניילי. השם פיאט באנגלית מורכב מראשי התיבות שמייצגות מפעל רכב איטלקי בטורינו. למעלה מ-100 שנה ייצרה החברה מנועי רכבת וקרונות, כלי רכב צבאיים, כלים חקלאיים ומנועי מטוסים.

המכונית הראשונה שנוצרה בידי החברה האיטלקית הונעה על ידי מנוע בוקסר דו בוכנתי בנפח 697 סמ"ק.

משנת 1910 ועד היום פיאט היא חברת הרכבת הגדולה ביותר באיטליה. עם השנים היא רכשה מותגים איטלקיים רבים והיום היא מחזיקה ברוב המניות של חברת קרייזלר.

ואם ניקח וננסה להתאים את אופי המכונית לקהל הישראלי אז אבי סחייק, הבעלים של מוסך התלתן, יגיד שיש  כאן הלימה. המחיר הזול של החלפים והפשטות של המכונית, בניגוד למשל למכוניות אלפא רומיאו.

וסחייק יודע להגיד דבר או שניים על התאמת האופי של בעלי רכבים למכוניות שלהם. כדור שני למכונאי רכב, שעבר שורה של הכשרות ואף עבד לא מעט בארה"ב, סחייק מחזיק בניסיון רב בטיפול במותגים איטלקיים.

למוסך שלו, שפעיל מ-2002, נכנסים כל סוגי הרכבים לאבחון ולטיפול מדויק ומקצועי אבל ההתמחות שלו היא במכוניות של ארץ המגף שהן בעלות מזג ים תיכוני כמו הבעלים שלהן.

אז אם אתם רוצים מישהו שמבין בפיאט שלכם בדיוק כמו שאתם מבינים בה, בואו למוסך התלתן. המקצועיות תחזיר לכם את המכונית כמו חדשה, כאילו הרגע קניתם אותה מהחברה באיטליה.

מוסך התלתן, היצירה 17 פתח תקוה

טלפון: 03-9246701

כתובת מייל: [email protected]

מעבר לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר