אילוסטרציה. קרדיט: Shutterstock - By Africa Studio
אילוסטרציה. קרדיט: Shutterstock - By Africa Studio

תיקון מנוע בפתח תקוה: הכירו את מוסך התלתן

הגילוי של תקלה מהסוג הזה עלולה להביא למצב מסכן חיים ולכן צריך לזהות את הסימנים ולעצור מיד בצד. ואם כבר עברתם משבר שכזה עדיף שתפנו לאיש המקצוע הנכון כדי לטפל בבעיה, כמו אבי סחייק ומוסך התלתן בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 13.10.19 12:54

אם אתם באמצע נהיגה ופתאום מזהים עשן לבן שיוצא מהחלק הקדמי של המכונית, או אדים שיוצאים מצינורות שונים ברכב שלכם, כדאי שתעצרו בצד ומיד. יש לכם, ככל הנראה, בעיה במנוע וכדאי לכם להגיע כמה שיותר מהר למוסך. ואם אתם באזור פתח תקווה כדאי שתגיעו למוסך התלתן.

אבי סחייק, הבעלים של מוסך התלתן, דור שני למכונאי רכב בארץ, מציע במקום שלו שפעיל מ-2002 מקצועיות חסרת פשרות שתוציא את האוטו שלכם במהירות חזרה לכביש.

"במקרה של תקלה במנוע אנחנו מבצעים אבחון ושיפוץ", מסביר סחייק. "היום הרבה אנשים מעדיפים להחליף מנועים אבל הם לא יודעים מה הם קונים מבחינת הסוג. לא יודעים כמה הוא עבר. מה המצב המכני שלו. היום שיפוץ מנוע זה דבר יקר שנעלם מהעולם, מדובר בענף שנכחד לאט לאט".

מה הסימנים שעלולים להעיד על בעיה במנוע?

"יש סימנים מקדימים כמו נזילות שמן חזקות, עשן לבן, בעיות במערכת הפליטה, אדים שיוצאים ממדיד השמן או מצינורות נשם המנוע. רעשים חריגים".

מה טווח המחירים לתיקון מנוע?

"תיקון מנוע עלול לעלות מ-3,000 שקלים ועד לעשרת אלפים שקלים. תלוי בסוג היצרן. יש שינויים ושיפורים שאפשר להוסיף במסגרת התיקון למערכות השונות: לבוכנות, לתלתלים, למערכת היניקה והפליטה. יש אפשרויות שונות לשדרוג יעילות המנוע ומערכות המחשוב של הרכב כשמגיעים עם צורך בתיקון מנוע".

סחייק מעסיק במוסך שלו אנשי מקצוע עם ניסיון של שנים רבות והתמחות בטיפול בשלל בעיות של סוגי רכב שונים. כך שאם יש בבעלותכם פיאט, אלפא רומיאו, לנציה או כל רכב אחר בואו למוסך התלתן. המכונית שלכם תודה לכם בסופו של דבר.

מוסך התלתן, היצירה 17 פתח תקוה

טלפון: 03-9246701

כתובת מייל: [email protected]

מעבר לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר