רכבי אספנות. קרדיט: By topseller Shutterstock
רכבי אספנות. קרדיט: By topseller Shutterstock

אפיק השקעה חדש: שיפוץ רכבי אספנות בפתח תקוה

ענף שיפוץ המכוניות הקלאסיות תופס תאוצה בשנים האחרונות בארץ ובעולם ורבים החליטו לפנות אליו כהשקעה, אפילו ליאונל מסי וכריסיטיאנו רונאלדו. גם בישראל הבינו שיש כאן אפשרות לרווח נאה והחליטו לחפש את אנשי המקצוע שיתחזק מכוניות שכאלה, ואין אחד שדומה במקצועיות שלו לאבי סחייק ממוסך התלתן בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 13.10.19 12:59

יש אנשים שאוספים בולים. אחרים בונים מטוסים מקרטון. אולי אתם מכירים אדם שהתחביב שלו זה דווקא לרוץ מרתונים, אבל אין ספק שאחד התחביבים החריגים שתמצאו, ולא לרעה, הוא איסוף רכבי אספנות. מי שאוסף כאלה צריך גם לדאוג לשיפוצם וכאן נכנס לתמונה מוסך התלתן בפתח תקוה.

"אני דור שני במכונאות רכב ולמדתי את מקצוע השיפוץ מהדור הישן, מהאולד סקול", מסביר אבי סחייק, הבעלים של מוסך התלתן. "פעם היה את הידע איך לתקן חלקים ולשפץ אותם, היום פשוט מחליפים לחדש. יש לנו הרבה ידע בשיפוץ של מכוניות ישנות אחרי ששיפצנו כמה מהיפות בארץ: יגואר, אלפא רומיאו, מרצדסים".

מה כולל התהליך של שיפוץ רכב אספנות?

"פירוק של הרכב עד לרמת הפח, שעובר תהליך של ניקוי חול וצביעה. החלפת כל חלקי הפח הרקובים בחדשים. שיפוץ של המכלולים המכניים, התקנת צמות חשמל חדשות ושאר דברים כדי שהרכב יגיע לרמה של תצוגה. הכל עניין של כמה חודשים, בהתאם לרמה הנדרשת של השיפוץ. אצלנו זו הרמה הכי גבוהה. מפשיטים את הרכב עד לשלדה".

עם איזה סוגי רכבים באים אליכם?

"בעיקר רכבים אירופאיים ופחות אמריקאיים. אבל שיפצתי גם רכבים תוצרת ארה"ב".

סחייק הוא בעצמו הבעלים הגאה של אלפא רומיאו מודל 1970 שנמצאת בתהליך שיפוץ, אבל הוא מדגיש שיש מצבים שאין כדאיות כלכלית לשיפוץ רכבים. "אם הלקוח רוצה אז משפצים הכל, אבל אם מחיר מכונית עשוי להגיע ל-100 אלף שקלים כשהשיפוץ יעלה 200 אלף אז אין פה כדאיות. יש הרבה אנשים עם ממון שמשפצים ומשאירים את הרכבים בצד כסוג של השקעה. מחירי מכוניות האספנות בעולם עלו בשנים האחרונות ב-300 אחוזים. אפילו למסי ולרונאלדו יש רכבי אספנות משלהם".

אז אם חשפנו בפניכם עכשיו אפיק נוסף להשקעה שלא חשבתם עליו ותרצו את הידיים הנכונות שישמרו לכם על הנכס, בואו למוסך התלתן. שם תמיד מקבלים חזרה את התמורה בעד ההשקעה.

מוסך התלתן, היצירה 17 פתח תקוה

טלפון: 03-9246701

כתובת מייל: [email protected]

מעבר לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר