קרדיט: By PongMoji Shutterstock
קרדיט: By PongMoji Shutterstock

טיפול בטעם איטלקי: מוסך לרכבי לנצ'יה בפתח תקוה

היא נחשבת מכונית לאניני טעם בזכות העיצוב וההנדסה האיטלקית. ואם כבר יש בבעלותכם רכב כזה כדאי שתביאו אותו לטיפול למקום שמבין הכי טוב איטלקית – מוסך התלתן בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 13.10.19 13:11

יש מותגים איטלקיים שהצליחו בהוצאה לאור של מותג אחד שתפס תאוצה בכל העולם והסתפקו בכך. יש מותגים איטלקיים שהוציאו לאור מותג מצליח אחד ולאחריו החליטו להוציא אחד נוסף. כאלה הם רכבי הלנצ'יה שמהווה מאז 1969 חטיבה בתוך תאגיד פיאט. ואם אתם הבעלים הגאה של מותג בסדר גודל כזה כדאי גם שתמצאו את המקום המתאים לטפל בו כמו מוסך התלתן בפתח תקווה.

חברת לנצ'יה הוקמה ב-1906 והמכוניות שלה הצטיינו מתחילת הדרך בחדשנות הנדסית ופאר ובביצועים שזכו להצלחות בעיקר בתחום הספורט המוטורי. החל משנות ה-90 של המאה שעברה מותגו דגמי החברה כדגמי יוקרה בחברת פיאט.

גם אבי סחייק, הבעלים של מוסך התלתן, מסביר שלרכבי הלנצ'יה יש מסורת לא פחות מלרכבי האלפא רומיאו. "מדובר באוטו לאניני טעם. העיצוב, ההנדסה האיטלקית. מדובר במכונית מאוד מיוחדת עם מסורת של מרוצים".

ואם ניקח וננסה להתאים את אופי המכונית לקהל הישראלי אז סחייק יגיד שאין כאן הלימה. יש אופי שונה לבעלי הלנצ'יה, שעצם האחזקה של מכונית מהסוג הזה היא מעין הצהרה, אבל אין הרבה כאלה.

סחייק יודע להגיד דבר או שניים על התאמת האופי של בעלי רכבים למכוניות שלהם. כדור שני למכונאי רכב, שעבר שורה של הכשרות ואף עבד לא מעט בארה"ב, סחייק מחזיק בניסיון רב בטיפול במותגים איטלקיים.

למוסך שלו, שפעיל מ-2002, נכנסים כל סוגי הרכבים לאבחון ולטיפול מדויק ומקצועי אבל ההתמחות שלו היא במכוניות של ארץ המגף שהן בעלות מזג ים תיכוני כמו הבעלים שלהן.

אז אם אתם רוצים מישהו שמבין בלנצ'יה שלכם בדיוק כמו שאתם מבינים בה, בואו למוסך התלתן. המקצועיות תחזיר לכם את המכונית כמו חדשה, כאילו הרגע קניתם אותה מהחברה באיטליה. מכאן תוכלו לקחת אותה ישר למסלול המרוצים כשההצלחה מובטחת.

מוסך התלתן, היצירה 17 פתח תקוה

טלפון: 03-9246701

כתובת מייל: [email protected]

מעבר לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר