סוכן ביטוח מומלץ. תמונה ממאגר Shutterstock By Monster Ztudio
סוכן ביטוח מומלץ. תמונה ממאגר Shutterstock By Monster Ztudio

סוכן ביטוח מומלץ: הכירו את האנשים שיעשו לכם סדר בבלאגן

נמצאים רגע לפני שלב מכריע בבחירת פוליסת הביטוח האידיאלית עבורכם? הכירו סוכני ביטוח מובילים שיציגו לכם בצורה יסודית את הזוויות השונות לכל פוליסה בטרם תקבלו החלטה מושכלת בנושא

פורסם בתאריך: 17.10.19 12:42

ישי ורמי דוד סוכנות לביטוח

כשמדובר בביטוח שמטרתו לסייע לנו במקרה של בעיה, אין ספק ביתרונות המסופקים מאנשי המקצוע בתחום, הסוכנים והברוקרים היודעים לספק מענה ביטוחי לכל אלמנט ועניין ועל פי התקציב.

'ישי ורמי דוד סוכנות לביטוח' היא אחת מסוכנויות הברוקרים המובילות והוותיקות שישנן. החברה קיימת מזה 27 שנה בעפולה, ומספקת שירותים בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום.

הברוקרים ישי ורמי דוד, מומחים בכל הקשור לעולם הביטוחי ולפוליסות המורכבות השונות, ומספקים את כלל שירותי הביטוח לפרטיים, חברות ועסקים, במקום אחד. הם עובדים עם כל חברות הביטוח הגדולות והקטנות ואמונים על כל סוגי הביטוחים: ביטוחי רכב, דירות, עסקים, אחריות מקצועית, ביטוחי חיים, בריאות, ביטוחי פנסיה ועוד. התמחות מיוחדת בסוכנות היא בביטוחי חו"ל, והם מספקים שירותים למשרדי הנסיעות הגדולים בישראל.

'ישי ורמי דוד סוכנות לביטוח' מייעדת מחלקות ייעודיות לכל נושא ביטוחי, כך שצוות המחלקה מנוסה, בקיא ובעל ניסיון מובהק בתחום הביטוח שלו. המחלקות כוללות: מחלקת רכבים, מחלקת עסקים, מחלקת דירות, מחלקת חו"ל, מחלקת חיים בריאות, מחלקת מנהלים ופנסיה, וכן מחלקת תביעות המנוהלת בידי רחל, שהיא ממייסדי החברה ומספקת את השירות הטוב ביותר הקיים בנושא תביעות הביטוח, עבור הלקוחות.

על היתרונות בסוכנות ברוקרים לביטוח, אומר רמי דוד: "הגישה שלנו היא של ברוקרים, כך שכשלקוח מבקש הצעת מחיר אנו עורכים בדיקה מול כל חברות הביטוח, ומקבלים את ההצעה הטובה והזולה ביותר בהתאמה אישית עבורו".

"היתרון של ברוקרים מקצועיים שעובדים בתחום זה העשור השלישי, מובהקים וברורים. לא מדובר במוקדן שמתאים ללקוח ביטוח בטלפון, אנו יושבים עם הלקוח לשיחה מעמיקה, מבררים היטב את צרכיו ורצונותיו, מכינים עבורו את הפוליסה הרצויה ומקבלים את הצעות המחיר הטובות והמשתלמות ביותר. כברוקרים מקצועיים, אנו יודעים כי טיב ואיכות הביטוח כפוף לעלותו, אנו משקללים את הכיסויים הביטוחיים והן את המחיר יחד, כדי לקבל את ההצעה הטובה ביותר מבלי לגרוע מהכיסויים הדרושים".

מהן ההתמחויות העיקריות שלכם?

"אנו מתמחים בין היתר, בביטוחים מורכבים, מצבים בהם חברות הביטוח לא ממהרות לתת מענה למבוטחים, ואנו מוצאים פתרונות בחו"ל. יש לנו קשר עם חברות ביטוח בארצות נוספות, כגון חברת לויד'ס בלונדון – אחת החברות המובילות בתחום באירופה, ומקבלים מהן מרכיבי ביטוח עבור לקוחותינו, שלא תמיד ניתן לקבל מחברות ביטוח ישראליות. ישנם מצבים בהם הלקוח לא יודע בדיוק מה הוא צריך ואילו ביטוחים חשוב שיהיו לו, ואנו בונים איתו את הביטוח המתאים ביותר לצרכיו".

ואתה משמש כמשווק מורשה של פספורט קארד לביטוחי חו"ל?

"בהחלט. בחרנו בחברת פספורטכארד בביטוחי נסיעות לחו"ל מכמה סיבות. ראשית, החברה נולדה מחברת דיוידשילד הגדולה והמוכרת. היא מבטחת ונותנת מענה נרחב ומקיף בביטוח רפואי בינלאומי לאנשים המבצעים רילוקיישן. לפרטיים, לחברות וארגונים.

פספורטכארד נותנת אמון מלא במבוטחיה ולכן מקצה לכל אחד מהם כרטיס אשראי לשימוש בחו"ל במקרים רפואיים ובאיחור בהגעת הכבודה. אם חלילה ישנו מקרה רפואי, בשיחת טלפון אחת (בוואטסאפ, בסקייפ, בשיחה למספרי חיוג חינם מטלפון נייח, בצ'אט בפייסבוק) לנציג החברה שזמין 24/7, הכרטיס נטען בסכום הדרוש והמבוטח יכול להשתמש בו לתשלום לרופא, למיון או לבית חולים.

"המבוטח יכול להשתמש בכרטיס מבלי להוציא כסף מהכיס, ללא בירוקרטיה וללא השתתפות עצמית ובכך נוסע בראש שקט. הדבר נכון לאנשים פרטיים וגם במגזר העסקי, לעובדי חברה, שטסים לחו"ל. סכום הכסף הנטען יכול לשמש גם לתרופות, טיפול חירום בשיניים בחו"ל.

פספורטכארד היא החברה היחידה שמתמחה בביטוח נסיעות לחו"ל בלבד, היא מפעילה מוקד חירום פנימי בחברה 24/7 ותמיד זמינה למבוטחיה. החברה מספקת שירות גם לנסיעות לסיני, לירדן ובבאלי ועובדת עם חיליק מגנוס למקרים חלילה בהם נדרש איתור וחילוץ"

*בכפוף לתנאי הפוליסה. חריגיה וסייגיה.

כיצד נבנית התכנית הביטוחית עבור לקוחותיכם?

"אנחנו נפגשים עם הלקוח ומנתחים את הצרכים שלו, תוך שאנו נגישים לכל הגורמים המתאימים והרלוונטיים לסוג הביטוח ובדרך הזו מציעים ללקוחות פתרון ביטוחי במחירים סבירים.

"צוות הסוכנות שלנו וותיק, מקצועי ואדיב, ואנו שמים את רצון וטובת לקוחותינו במרכז מתוך הבנה שהם לב וליבת העסק. אומנם ההיבט המקצועי זורם בעורקנו כבר שלושה עשורים, אך האלמנטים הרגשיים מהווים חלק בלתי נפרד מהעניין, ואנו מחבקים כל לקוח ורואים בכל אחד ואחד אדם עם צרכים ורצונות שונים, עם חששות ורצון במידע, ותמיד מקפידים על סבלנות ואמפתיה, מספקים את כל המידע הדרוש ואף מעודדים אותם לשאול שאלות ולקבל את התשובות המדויקות".

ישי ורמי דוד סוכנות לביטוח

כתובת: האתרוג 14, עפולה

מעבר לאתר 

טלפונים:  0547701383, 1-700-50-70-11 ישיר: 072-2451635

רמי דוד, סוכן ביטוח. צילום: גלעד וולפיין

רמי דוד, סוכן ביטוח. צילום: גלעד וולפיין


בועז נאור סוכן ביטוח

בטרם אתם רוכשים פוליסת ביטוח ומשקיעים כספים במטרה להיות מכוסים בכל מקרה של צרה, חשוב להיעזר בסוכן ביטוח מומחה שמכיר את התחום לעומקו. סוכני ביטוח פועלים להתאמת הכיסויים הביטוחיים האפקטיביים והמתאימים ביותר עבור לקוחותיהם, תוך בחינת המצב הנתון והצרכים העכשוויים והעתידיים, ומספקים להם את הפוליסות הטובות והמשתלמות ביותר עבורם בהתאמה אישית.

בועז נאור, סוכן ביטוח עצמאי מומחה פועל דרך סוכנות שחם, עוסק בתחום מזה כעשור. טרם לכן, עבד בעולם ההשקעות וצבר ניסיון מקיף ונצבר בעולמות הפיננסיים. לבועז נאור תואר ראשון ותואר שני בכלכלה מהאוניברסיטה העברית, את הכשרתו כסוכן ביטוח ביצע בסוכנות שחם והוא בעל רישיון לעסוק בביטוחי חיים ואלמנטריים.

אילו סוגי ביטוחים אתה מבטח?

"את כל סוגי הביטוחים הפרטיים: ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים, ביטוח תאונות אישיות, ביטוחי רכב ודירות, ביטוח משכנתא, ביטוח פנסיה, וכן ביטוחים לעסקים: ביטוח העסק עצמו, העובדים, הציוד כל ביטוח שהעסק צריך. ההתמקדות שלי היא בביטוחי הפרט – ביטוחים פרטיים לאנשים פרטיים, ביטוחים אלמנטריים לאנשים פרטיים ביטוחי רכב ודירות".

מדוע בחרת לעסוק בתחום ולבצע מעבר מעולם ההשקעות?

"בחרתי לעסוק בתחום כיוון שהוא משלב הבנה פיננסית שהיתי לי עוד קודם לצד הפן האנושי – לספק את הפתרון המתאים לסוגיות אנושיות. המפגש בין היכולת שלי בתחום הפיננסי והיכולות הבין אישיות מאפשר לי להצליח בהתאמת הפתרונות הטובים ביותר ללקוחותיי, תוך הבטחה שהם יזכו לכיסוי המתאים בעת הצורך, ובעלויות הטובות ביותר".

אילו קריטריונים חשוב לבחון כאשר מתאימים לאדם כלשהו ביטוח?

"הרעיון דומה לביקור אצל רופא שיניים. כאשר הולכים לרופא שיניים לראשונה, הרופא בוחן את מצבו של המטופל, את מצב הפה שלו והטיפולים שהוא צריך ומרכיב תכנית טיפול, כך גם בתחום הביטוח. כשאני פוגש לקוח חדש אני מברר את מצבו הבריאותי, את אורח החיים שלו, תכניותיו הקרובות והעתידיות וכמובן את מצבו הביטוחי: האם יש לו ביטוחים שעונים על הצרכים שלו? אני מברר את הצרכים שלו על פי המאפיינים החשובים: גילו, מצבו התעסוקתי, מצבו המשפחתי, רמת ההכנסה, והעדפות שלו בתחום הביטוחי. אני מתייחס מאוד לרצונות ולצרכי הלקוח ולראייה שלו של הנושא".

מה חשוב לקחת בחשבון כשאתה מכין הצעה לביטוח?

"החשוב ביותר עבורי, הוא להיטיב עם הלקוח ולשפר את מצבו. לעולם לא אנסה "לדחוף" לו ביטוחים שאינו צריך, וודאי שלא כפל ביטוחים. המקום שלי הוא לשפר את המצב, ולראות האם הוא זקוק לביטוחים מסוימים שאין ברשותו כיום, ובמידה וכן – להתאים את הפוליסות לצרכים המדויקים שלו.

"יתכן והמצב הביטוחי הנוכחי שלו מתאים למה שהוא מעוניין ואין מקום לעשות שינויים, במקרים אלו אני אבדוק רק אם ניתן להוזיל לו את הביטוחים הקיימים ואציע לו. אבדוק אם אין לו כפל ביטוחים שהוא משלם עליהם סתם ונוכל לעשות לו סדר, כדי שירוויח ויפיק את הטוב שאפשר".

מול אילו חברות ביטוח אתה עובד?

"אני עובד עם כל חברות הביטוח. אני משמש כמתווך בין הלקוח שלי ובין חברת הביטוח, כך שתמיד אני נמצא שם בשבילו לכל דבר ועניין, לכל שאלה או שינוי שהוא רוצה לבצע בביטוח. הלקוח אינו משלם לי דבר. חשוב לי לציין, כי העלות שהלקוח יקבל עבור הפוליסה היא העלות הסופית. הייעוץ שלי הוא חינם כך שאין מה להפסיד בלקבל ייעוץ, אני מקבל כסף רק מחברות הביטוח ורק במקרה שאוכל להציע ללקוח הצעה שתהיה רלוונטית אליו. מאחר וחברות הביטוח מתחרות על הלקוח, אני מצליח להשיג ללקוח את המחירים הטובים ביותר".

מדוע חשוב להיעזר בסוכן ביטוח מקצועי?

"ביטוח הוא תחום מורכב מכל מיני היבטים ובמיוחד בהיבט של מה הלקוח יכול לקבל בהתאם לתנאים הפוליסה. אני מפשט את התהליך עבור הלקוח, הוא נמצא  איתי בקשר, מתי ובאיזה אופן שהוא רוצה – בפגישות, בטלפון ובאמצעים דיגיטליים, הקשר שלי עם לקוחותיי הוא אישי לאורך כל התקופה, ובכל פעם שיש ללקוח בעיה עם הביטוח והוא רוצה לעשות שינוי או שהוא רוצה לבדוק אופציות נוספות, או לרכוש ביטוח חד פעמי כגון ביטוח נסיעות לחו"ל, גם אם אני לא הסוכן הפעיל שלו באותה פוליסה, אני אתן לו את כל תשומת הלב והמידע לו הוא זקוק – זו האחריות שלי. אם קורה מקרה ביטוחי הוא פונה אליי ואת כל הקשר עם חברת הביטוח אני מבצע כדי לשחרר את הכספים עבורו. אני חוסך לו את הבירוקרטיה בשחרור הכסף, ובזמן תביעה אני זה שמטפל עבורו בנושא מ- א עד ת'.

"באופן יזום, אני דואג למצוא את הפתרונות שמוזילים ללקוח את העלויות. למשל במקרה של ביטוחי חיים – המחיר שלהם עולה כל הזמן בניגוד לביטוחים אחרים, ושם קל יחסית להתקבל ולעשות החלפות של הביטוחים מחברה לחברה, אם יש תנאים טובים יותר.

"התארים שלי בכלכלה והניסיון הפיננסי שלי מאפשרים לי לראות את הדברים בראייה כלכלית כוללת יותר: לראות את ההוצאה על הכיסויים הביטוחיים כחלק מניהול התקציב  וככזו שתספק מענה מיטבי בהיבט הכלכלי. בכדי לחסוך זמן ללקוחותיי, אני לא שולח אותם לאתר אינפורציה באשר לביטוחיים הקיימים שלהם, אני מקבל את כל האינפורמציה באמצעות טופס שאני שולח ללקוח למלא: שם מלא, תעודת זהות ותאריך הפקה של תעודת זהות, אני אצור עם הלקוח קשר ואבדוק עבורו את הכל".

בועז נאור – סוכן ביטוח

מעבר לאתר 

קישור לקבלת מידע לגבי הביטוחים הקיימים

טלפון: 054-5353701

בועז נאור, סוכן ביטוח. צילום: עירית נאור

בועז נאור, סוכן ביטוח. צילום: עירית נאור


זאב רשף סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני בצפון

בשנים האחרונות, תחום הביטוחים נתפש יותר ויותר כגורם הכרחי ובעל חשיבות עליונה. דברים קורים, לעיתים ללא התראה, וכשיש לך כיסוי ביטוחי ייעודי לצרכיך ואתה מבוטח לכל דבר ועניין, במקרים לא צפויים אלו, תהיה מגובה ובטוח.

עם זאת, רכישת פוליסת ביטוח אינה דבר של מה בכך. בין אם אתה אדם פרטי או בעל חברה, הביטוחים צריכים להיות מותאמים באופן אישי וייעודי לצרכיך/לצרכי העסק שלך, ולשם כך נדרש סוכן ביטוח מקצועי ומנוסה שיידע להתאים לך את הכיסוי המיטבי, המתאים לצרכיך במדויק ובעלויות האידאליות.

זאב רשף, סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני בצפון, מציג גישת ייעוץ ביטוח חכמה ותשומת לב אישית יוצאת דופן. הוא מייצר ללקוחותיו פתרונות חכמים ויצירתיים בהתאמה אישית, בין אם מדובר בלקוח פרטי או עסקי. הגישה ההוליסטית שלו לראייה כוללת של מצב הלקוח וצרכיו, גובשה תוך עשרים שנות עבודה וניסיון נצבר ומוכח בעולם הביטוח ועדכון מתמיד בשינויים במדיניות ובחוק.

זאב רשף, טייס בחיל האוויר בעברו, בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול, בעל 20 שנות ניסיון כסוכן ביטוח.

פתרונות בהתאמה אישית ללקוחות פרטיים ועסקיים

בין אם מדובר בביטוח בריאות או חיים, ביטוח פנסיה להבטחת עתידך, ביטוח עסק, דירה, רכב או רכוש, סוכן הביטוח זאב רשף, יתכנן עבורכם אסטרטגיה ביטוחים בהתאמה אישית לאחר הבנת מצבך הנוכחי, העתידי, רצונותיך וצרכיך. התכנית הביטוחית שרשף יתאים עבורך היא בעלת מבנה ייחודי שיענה באופן ספציפי על צרכיך שלך. התכנית הביטוחית תועבר לקבלת הצעת מחיר מחברות הביטוח השונות, בכדי לוודא כי תקבל את המחיר הטוב ביותר עבור כל פוליסת ביטוח.

זאב רשף, עובד במסגרת סוכנות "שחם" אך באופן פרטי ועצמאי. סוכנות שחם מאגדת בתוכה 250 סוכני ביטוח בעלי תיק ביטוח עצמאי המקבלים משחם "שרותי מטריה" איכותיים ומגוונים, ביניהם: מקצועיות בלתי מתפשרת, טכנולוגיה מתקדמת, קשר עם כל חברות הביטוח, מערך הדרכה פעיל, מיומנות והרשאה לניהול הסדרים פנסיוניים בארגונים גדולים.

מדוע חשוב להיעזר בסוכן ביטוח מקצועי ומומחה כשרוכשים פוליסת ביטוח?

"חשוב שהסוכן יהיה מנוסה ובקיא בעולם הביטוחי מכמה סיבות. ראשית, עליו לדעת להבין את מצבו הנוכחי והעתידי של הלקוח בכדי להתאים לו את סוג הביטוח הנדרש. אם לדוגמה, מדובר בלקוח צעיר, חשוב מאוד שיהיה לו ביטוח חיים ובריאות לכל אורך שנותיו לכל מקרה חלילה שלא יבוא. אם מדובר בלקוח מבוגר לקראת גיל הפרישה, נתמקד בביטוח הפנסיה. לאדם שרוכש דירה, אציע את אפשרויות ביטוחי הדירה השונים במחירים אטרקטיביים, נוטלי משכנתא מחויבים לבצע ביטוח חיים למשכנתא, כך שאוכל לספק להם מחירים נוחים ביותר, וכן הלאה.

"סוכן ביטוח מקצועי שעובד לאורך שנים בתחום, מכיר את כל נושאי הביטוח לעומקם. הפוליסות נפרשות על פני עמודים ארוכים וחשוב תמיד לשים לב לאותיות הקטנות, מי שאינו מומחה בתחום הביטוחי, יתקשה לקרוא ולהבין את כל השורות והסתייגויות".

מה קורה במקרים שחברת ביטוח מסרבת לבטח אדם כלשהו, למשל ביטוח בריאות לאדם מאובחן במחלה קשה?

"במקרה זה, יש למצוא פתרונות חלופיים, לדוגמה חברות ביטוח שכן מבטחות במקרים אלו, או פוליסות הכוללות הסתייגויות מתאימות שתרצנה את חברת הביטוח ותשכנע אותה לבטח. זו דוגמה נוספת לחשיבות בסוכן ביטוח מנוסה ומקצועי שמכיר את הדברים הללו ויודע לספק פתרונות חלופיים.

"מציאת הפתרון הביטוחי הנכון, תלויה בנקודת מבט מקצועית ואחרת שרואה את התמונה הגדולה כמו גם את הפרטים הסבוכים. לשם אני נכנס ומספק את הייעוץ וההכוונה הנכונה המתאימה לכל מקרה לגופו ולכל לקוח באופן אישי, וכן עושה שימוש בטכנולוגיה ותוכנות מתקדמות לבחינת האפשרויות השונות".

מדוע חשוב להתעדכן בחוק בכל רגע נתון ובתקנות המשתנות?

"כסוכן ביטוח מקצועי, אני נדרש להתעדכן דרך קבע בחוקי הביטוח. התקנות משתנות באופן תדיר, לדוגמה: תקנה חדשה שעודכנה לאחרונה מאפשרת פדיון מוקדם של קופות גמל ללא חבות מס. בתחום הבריאות, עודכנה לאחרונה אלטרנטיבה לתכנית פיצוי חד פעמי למקרה של גילוי מחלה קשה, מדובר בסכומים גבוהים מאוד שיכולים לסייע למבוטח בעת צרה, וחשוב להתעדכן באפשרויות השונות כל הזמן, כדי לספק ללקוחות את האפשרויות הטובות ביותר בהתאם לצרכיהם".

"מעבר לעדכוני החוק, אני מספק כחלק מהשירות שלי ללקוחות, בחינת תכניות הביטוח שלהם מדי תקופה, כדי לשפר עבורם את התנאים. תכנית ביטוח חיים למשכנתא לדוגמה, מלווה אותנו תקופה ארוכה, בין 20-30 שנים, ולכן כדאי להתעדכן בתכנית מדי פעם ואם צריך לשנותה, כדי לקבל מחירים טובים יותר, כך גם בתכניות ביטוח אחרות. השירות שלי תמיד רואה את הלקוח במרכז, צרכיו ורצונותיו עומדים לנגד עיניי בכל עת ואני מחויב לאחריות מקצועית, תשומת לב ואמפתיה אישית ושותפות מלאה לדרך, אלו ערכים מוספים בלתי ניתנים לוויתור".

זאב רשף סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני בצפון

כתובת המשרד: סוכנות שחם, מרקוני 10, צ'ק פוסט חיפה. מגיע לבית הלקוח.

מעבר לאתר 

טלפון: 052-3455523

זאב רשף, סוכן ביטוח. צילום: אלון לויטה

זאב רשף, סוכן ביטוח. צילום: אלון לויטה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר