מאפיה כשרה בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock By Adao
מאפיה כשרה בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock By Adao

מאפיות כשרות בפתח תקוה: טריות, איכות ויחס אישי במקום אחד

מחפשים אחר מאפיה כשרה בפתח תקוה? הכירו את מרכז הפיתה עם מסורת של מעל ל-40 שנים בתחום ואת ניחוח הלחם שנפתחה רק לאחרונה, וכבר יצרה לעצמה קהל לקוחות קבוע

פורסם בתאריך: 18.10.19 10:44

הדרישה למוצרי מאפה כשרים וטעימים במיוחד, הובילה אותנו אל 'מרכז הפיתה' בפתח תקוה – מאפייה כשרה וותיקה המספקת פיתות ומאפים טריים, טעימים וכשרים לכל תושבי העיר והסביבה. המאפייה מייצרת באופן עקבי, מזה 40 שנה, מוצרים באיכות בלתי מתפשרת על פי סטנדרטים גבוהים ביותר של כשרות ואיכות.

אל מרכז הפיתה' תגיעו וודאי בעקבות ריחות האפייה הטריים הממלאים את האוויר בתאווה לפיתה המושלמת, ותישארו בגלל הטעם הפנטסטי, הנימוח, הממכר. מאפיית 'מרכז הפיתה' נוסדה בידי משפחת סילקו במתכונת של עסק משפחתי מצליח שגדל והתרחב לכל אזורי הארץ. ל'מרכז הפיתה' שני סניפים: הראשון חנות המפעל והשני המפעל עצמו.

מרכז הפיתה מתמחה בפיתות טריות ללא חומרים משמרים הנעשות במלאכת יד. לקוחות החנות מגיעים מכל רחבי הארץ, בשל הטריות והתוצר המשובח.

לדברי משפחת סילקו: "השירות לצד איכות המוצרים מקבלים את מלוא הדגש אצלנו. הלקוחות יודעים זאת ולכן נשארים נאמנים ונהנים מהמוצרים שלנו"

כלל המאפים נאפים בחנות מדי יום, והפיתות הטריות נעשות בעבודת יד וללא חומרים משמרים, ומסופקות בכל קצוות הארץ, לחנויות, סיטונאים, מסעדות, סופרמרקטים, מרכולים ומוסדות.

"המסורת שלנו במרכז הפיתה, היא לספק ללקוחותינו פיתות ומאפים באיכות גבוהה, טעימים וממכרים. עבורנו, הכנת המוצרים היא הרבה יותר מאפייה – זו אמנות. אנחנו אוהבים את מה שאנו עושים ומציינים בכך. בעתיד אנו שואפים להגדיל את פעילות המפעל ולשווק את הפיתות לבתי עסק רבים נוספים וללקוחות חדשים". בני משפחת סילקו, מציינים.

המוצרים במרכז הפיתה

בין המוצרים הטריים הנאפים מדי יום תוכלו למצוא: לחמי כוסמין ודגנים, פיתות ביס, לאפות, פיתות מחיטה מלאה, באגטים, עוגות שמרים, מוצרי חגים: כגון סופגניות, אוזני המן, עוגות גבינה ועוד.

בשבתות ובחגים הפיתות הם חלק בלתי נפרד מהשולחן ושיא הביקוש לפיתות, על פי משפחת סילקו, הוא ביום העצמאות, ל"ג בעומר, ואפילו לפני חג הפסח מכיוון שהפיתה לא מתפוררת כמו הלחמים. המוצרים בחנות כשרים בהשגחת הידור הכשרות רבנות פתח תקוה.

"לקוחותינו מגיעים מידי יום לרכוש מוצרים טריים ובוחרים בכל פעם מחדש באיכות. הם נהנים מהיחס החם של הצוות ובעיקר מהיחס האישי של שושנה, בעלת הבית". אומרים במשפחת סילקו.

 

מרכז הפיתה פתח תקוה

חנות המפעל: רח' חיים עוזר 16, פתח תקוה . טל: 03-9310040

ימי ושעות הפעילות: ראשון-חמישי: 06:00-20:00

שישי: 05:00 ועד שעתיים לפני כניסת שבת. בהשגחת הידור הכשרות רבנות פתח תקוה

מפעל: רח' גולדנהירש 21, פתח תקוה . בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

טל:  03-9346316 / פקס: 6042374 – 03  


מאפיית "ניחוח הלחם" – כשהחלום הופך למציאות

מאפיית "ניחוח הלחם" נפתחה לראשונה לפני כשבועיים וכבר הצליחה לצבור לעצמה מוניטין כמאפיה איכותית עם קהל לקוחות קבוע.

מאחורי המאפיה עומדים יניב אנדוס, בעל ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום המאפיות, ויוסי לוגסי, המחזיק בשתי מאפיות באיזור המרכז ובעל מפעל מצליח לייצור מאפים ולחמים.

הכריך הפופולרי במאפייה, צילום: טל אנדוס

הכריך הפופולרי במאפייה, צילום: טל אנדוס

"נכנסתי לתחום האפייה לראשונה כחייל משוחרר, בגיל 21", מספר יניב. "ומהר מאוד התאהבתי. לאורך השנים התמקצעתי באפייה והחלטתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים. כבר אז, בתור עובד זוטר במאפיה, חלמתי להקים מאפיה מצליחה, איכותית ומיוחדת. לכן 'ניחוח הלחם' היא הגשמת חלום", הוא משתף.

"ניחוח הלחם" מעניקה ללקוחותיה חוויה שונה וייחודית. הדבר מתבטא בעיצוב המוקפד של המאפיה, ברמת השירות והניקיון ובמגוון הרחב של המאפים שמציעה המאפיה ובאיכותם. למאפיה תעודת כשרות בד"צ בית יוסף. "אנחנו לא עוד מאפיה", אומר יניב, "רצינו להקים מאפיה שתעניק ללקוחות חוויה אחרת שהם לא מכירים".

מדי יום נאפה במקום מגוון גדול של מאפים ולחמים. התמחותה של המאפיה בלחמים האיכותיים שהיא מציעה המכילים 100 אחוז חיטה מלאה, ללא שמרים וללא סוכר. בין הלחמים שניתן למצוא במקום: לחמי מחמצת עגבניות, דגנים, שיפון, אגוזים, צימוקים, כוסמין ועוד.

במאפיה מבחר גדול של לחמניות מקמח לבן ומלא, מאפים מלוחים ומתוקים ומאפים חלביים על בסיס חמאה, במילוי שקדים, אגוזים ושוקולד.

אם אתם חובבי מתוק תוכלו לבחור מבין מגוון עוגות שמרים, עוגות בחושות, עוגות קרות ועוגיות, כאשר המאפיה מציעה גם עוגות ועוגיות ללא סוכר ועוגיות טבעוניות.

מתחשק לכם סלט? צוות המאפיה ישמח להכין לכם סלט טרי בהרכבה עצמית, הכולל מבחר עשיר של ירקות וקטניות.

מעדיפים כריך? תוכלו אף להרכיב כריך במקום, לפי העדפתכם וטעמכם האישי. בין המוצרים הפופולריים ביותר במאפיה: כריך קורסאון ובתוכו לקס וירקות, וסמבוסק טרי וריחני המיוצר ונאפה במקום. בשישי מציעה "ניחוח הלחם" ג'חנונים והפתעות משתנות נוספות.

"ניחוח הלחם" מציעה ללקוחותיה גם ארוחות בוקר ושקשוקות לכל אורך היום, אותן אפשר לקחת הביתה או להתרווח על אחד השולחנות ולאכול במקום.

"אצלנו הלקוח הוא במרכז", מדגיש יניב. "צוות המאפיה כולל חמישה עובדים, הקשובים לכל בקשה של הלקוח, ומעניקים לו שירות אישי". לדבריו, בשבועות האחרונים כבר הספיקה המאפיה לצבור קהל לקוחות קבוע שנהנה מאיכות המוצרים ומגיע שוב ושוב.

יניב לוקח ברצינות יתרה את נושא הניקיון וההיגיינה. "אני חולה ניקיון ואסתטיקה, ובכל מה שנוגע להיגיינה אין אצלי פשרות. אנחנו מנקים גם לאורך היום את המקום ולא רק בסופו, מקפידים על מסכות וכפפות. בימים כאלו ההיגיינה חשובה על אחת כמה וכמה", הוא מדגיש.

ניחוח הלחם, חובבי ציון 13 פתח תקוה

טלפון:

03-5529515

שעות פתיחה:

א'-ה', מ-06:00 עד 21:00

ן' מ-6:00 עד שלוש שעות לפני כניסת שבת

לעמוד האינסטגרם

מבחר גדול של מאפים ולחמים, צילום: טל אנדוס

מבחר גדול של מאפים ולחמים, צילום: טל אנדוס


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר