למה כל הבעיות מתחילות ומסתיימות בכפות הרגליים? (תמונה ממאגר Shutterstock - By Robert Przybysz
למה כל הבעיות מתחילות ומסתיימות בכפות הרגליים? (תמונה ממאגר Shutterstock - By Robert Przybysz

למה כל הבעיות מתחילות ומסתיימות בכפות הרגליים?

לפעמים חוסר איזון ברגל אחת עלול לגרום לנו לכאבים ולהפרעה קבועה וטורדנית באורח החיים. אז מה הפתרון לכאבים? מדרסים ועדיף כאלה שיוצרו עבורכם בהתאמה אישית כדי שתקבלו חזרה את השקט לגוף שלכם

פורסם בתאריך: 24.10.19 09:30

רבים סובלים מכאבים בכפות הרגליים, מבעיות של דורבן, מחוסר איזון ויציבות ומהלוקס ולגוס. תחושות אלה מלוות לעתים קרובות גם בעייפות ובצריבה ברגליים בסוף יום העבודה. אותם אנשים, בחלקם כאלה החולים בסוכרת, מסתובבים לעתים בתחושה שאין פתרון לכאבים הקשים שלהם אבל ההיפך הוא הנכון. סיכוי יותר מסביר שמדרסים יביאו לסוף את הצרות שלהם.

האיזון הנכון לחיים מתחיל בכפות הרגליים, שמשמשות כבסיס לגוף. המדרסים, בדומה למשקפיים, לא מסדרים את מבנה כף הרגל או מעלימים את הבלט בעמוד השדרה, אלה מתקנים את המנח של כפות הרגליים. כך, כשהבסיס של כפות הרגליים מאוזן, גם הגוף מתאזן בהתאמה.

שימוש קבוע במדרסים שיוצרו עבורכם בהתאמה אישית יעלימו, או לפחות יפחיתו משמעותית, את הכאבים ואת העייפות.

פיקס פיט מעבדת הליכה

פיקס פיט מעבדת הליכה

מדובר למעשה באביזר אורתופדי המשולב בנעל ומגשר בינה לבין כף הרגל. ישנם כמה מוצרים שאדם יכול להיחשף אליהם דוגמת ספידה, מדרס מוצר מדף או מדרס מותאם אישית, אבל אף אחד מהם לא יהיה יעיל בדומה למדרס שיוצר אישית עבור כל רגל עם התייחסות לבעיה שלה. הרי הגוף שלנו לא סימטרי.

הרעיון המרכזי הוא לזהות תחילה את הבעיה ולהציג את הפתרון באמצעות המדרסים. ב-FIX FEET תוכלו לעבור בדיקה ללא עלות עם התחייבות להצלחה. במידה ולא תהיו מרוצים כספכם יוחזר לכם.

Fix Feet

Fix Feet

פיני מושקוביץ, אורטוטיסט ומומחה עולמי למדרסים עם למעלה מ-45 שנות ניסיון, מסביר: "מדרסים צריכים להתאים ללקוח מסוים על פי כמה מדדים – סוג הבעיה, סוג הפעילות וסוג הנעליים. ישנם כאלה הסובלים מרגל שטוחה בעוד אחרים חיים עם קשת גבוהה. יש הסובלים מחוסר יציבות, אחרים מקריסת כף רגל פנימית או קריסה חיצונית ויש הסובלים מבעית דורבן או מדלקת בכריות כף הרגל. וישנם כמובן גם את הסובלים מבעיות האופייניות לסוכרתיים.

"לפעמים הלקוח הוא דווקא ספורטאי שמותח את גופו עד לקצה ואחרים שהם חצי מקצועניים. יש שיושבים שעות במשרד ואחרים שעומדים שמונה שעות במשמרת. ישנם אנשים שנועלים נעלי עבודה סגורות, נעלי ספורט, סניקרס, אלגנט, עקב, בובה, סנדלים.

"השונות גדולה ורק לאחר איסוף המידע על אורח החיים והפעילות של הנבדק, אפשר יהיה להתאים מדרסים לבעיה האישית שלו ולסגנון חייו. הפתרון: מדרסים הבנויים שכבות (רכים וקשים) לנעליים רחבות או מדרסים קשיחים (ארוכים או קצרים) לנעליים צרות (אלגנטיות)".

בעזרת המדרסים: מאזנים את האגן

בעזרת המדרסים: מאזנים את האגן

 

עכשיו נשאלת השאלה למה מדרסים? אז יש לכך שלוש סיבות עיקריות:

  1. מדרסים מתוכננים ומיוצרים בהתאמה אישית כתוסף לנעל והם מחליפים את הרפידה הסטנדרטית. אין צורך ברכישת נעליים במידה גדולה יותר. בעזרת מדרסים שעוצבו בהתאמה אישית לכפות הרגליים של המשתמש אפשר להחזיר אותן למנח הטבעי שלהן ולתפקוד נכון, דבר שימנע שינויים מזיקים במפרקים, בשרירים וברצועות והפחתה משמעותית בכאב בכפות הרגליים, בקרסול, בברכיים ובגב תחתון.
  2. העומס בכפות הרגליים ממשקל הגוף מתרכז בעיקר בחלק הקדמי ובאחורי. בעזרת מדרסים שמיוצרים בהתאמה אישית נוכל לפזר את העומס בצורה נכונה ובריאה יותר על פני שטח רחב יותר, וכך נגרום לתחושת הקלה בזמן הפעילות ו/או אחריה.
  3. המדרסים עשויים מחומרים פולימרים רכים סופגי אנרגיה. כמו הבלמים ברכב כך גם המדרסים משמשים כבולמי זעזועים עבור הגוף שלנו ומונעים שחיקת סחוסים ופציעות ומשפרים את הביצועים.

אז אם אתם סובלים מכאבים בכפות הרגליים, מכאבי ברכיים, כאבי גב, חוסר איזון ויציבה, בעיית דורבן, אתם סוכרתיים או מרגישים עייפות ושריפה ברגליים בסוף יום עבודה או סובלים מהלוקס ולגוס זכרו שהכול מתחיל בכפות הרגליים שמשמשות בסיס לגוף. בואו ל-FIX FEET שם ייצרו עבורכם מדרסים שיאזנו אתכם, יקלו על הלחץ מהגוף, ישפרו לכם את היום ויפחיתו ואולי אף יעלימו את הכאבים בכפות הרגליים, בברכיים, בגב ובמקומות נוספים.

טלפון:1599506090

לאתר החברה

עשו לייק

סניפים:

תל אביב: ראול ולנברג 24 רמת החיל, מגדלי זיו  03-5246090

נתניה:     סמילנסקי 15    09-8338967

חדרה:     הנשיא 31       04-6322426

FIX FEET

FIX FEET


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר