תיקון פלאפון בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: paulzhuk
תיקון פלאפון בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: paulzhuk

תיקון פלאפון בפתח תקוה: הכירו את סיטי מובייל

למי מאיתנו לא נפל הטלפון מהיד? או נשפך עליו קצת קפה? או אפילו התרסק על הרצפה ונסדק כל המסך? בעידן של היום, מכשיר הפלאפון הפך להיות מוצר חובה ולכולנו יש מכשיר מסוג כזה או אחר. יצאנו להכיר את סיטי מובייל בפתח תקוה - המעבדה שתרפא את הפלאפון שלכם ותחזיר אותו בריא ושלם

פורסם בתאריך: 22.10.19 17:14

כמעט בכל מקום תוכלו למצוא מעבדות סלולר, כאלה המציעות תיקונים, חלקי חילוף ומכשירים חדשים, אז איך נדע באיזו מעבדה נקבל מענה איכותי ומקצועי? אם אתם נמצאים באזור פתח תקווה והסביבה כנסו לסיטי מובייל.

תיקון פלאפון יכול להיות עניין מציק ומסובך וכזה שלוקח יותר מידי זמן ומי אנחנו בלי הטלפון החכם שלנו? חיינו מתנהלים כולם בתוכו החל משיחות, הודעות, יומן והתעדכנות ברשתות החברתיות. לכן כאשר אנחנו רוצים לתקן פלאפון אנחנו תמיד רוצים שזה יהיה זמין, מהיר ומקצועי.

סיטי מובייל, מעניקה שירות תיקון פלאפונים לכל מגוון התקלות ומעניקה שירות מקצועי, אדיב ומהיר. תחילה יבצעו בדיקות לאבחון הבעיה, בדיקות אלו נעשות ללא עלות, לאחר מכן תפקידו את מכשירכם בידיהם המקצועיות של ואדים ומיכאל ויום אחרי כבר תגיעו לקחת אותו. בסיטי מובייל דוגלים בזמנים קצרים, כך שתיקונים לא אורכים יותר מיום אחד. הכל מתבצע במקום ובמעבדה עצמה.

תיקון הפלאפון תמיד מעלה שאלות לגבי חלקי החילוף, חשוב לנו לדעת שהרכיבים הם מקוריים וכאלה שיחזיקו לאורך זמן. במעבדה של ואדים משתמשים בחלקי חילוף מקוריים וגם בתחליפים, זאת כדי לאפשר ללקוחות להחליט ולבחור את טווח המחירים. הצעות מחיר משתנות בהתאם לבחירה (חלקים מקוריים או תחליפים), הכל מוצע באופן שקוף ללקוחות על מנת שיוכלו לעשות את הבחירה המדויקת עבורם. היבואנים הם יבואנים מורשים וגם מקבילים. חשוב לציין כי טווח המחירים משתנה בין חלקי חילוף מקוריים לתחליפים.

בסיטי מובייל חרטו על דגלם את ערכי המקצועיות, אמינות ושירות ברמה גבוהה, חשוב להם לתת לקהל לקוחותיהם את המענה הטוב ביותר על מנת שיהיו מרוצים. אם הפלאפון שלכם במקרה נפל או נששבר לו המסך ואתם נמצאים באזור פתח תקווה והסביבה, אל תחשבו פעמיים וכנסו לסיטי מובייל שם יקבלו אתכם בחיוך ויטפלו במכשירכם במקצועיות רבה. במידה ותרצו להשתדרג ולרכוש מכשיר חדש, תוכלו למצוא מגוון מכשירים חדשים בטווחי מחירים שווים לכל כיס ובאפשרויות תשלום נוחות.

המעבדה של ואדים מציעה לכם שלל פתרונות לתיקון הפלאפון ולרכישת מכשירים חדשים, תוכלו לקבל מענה כולל תחת קורת גג אחת וכמובן שהכל נעשה במקצועיות ובחיוך.

שעות פעילות:
א'-ה': 9.30-19.30
ו': 9.30-15.00
כתובת: מונטיפיורי 17 פתח תקוה
טלפון:054-9940721
03-7444559
052-6271887

סיטי מובייל פתח תקוה. צילום עצמי

סיטי מובייל פתח תקוה. צילום עצמי


כתבה שיווקית

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר