ארגון לוויות במרכז. באדיבות פיני שירותי קבורה
ארגון לוויות במרכז. באדיבות פיני שירותי קבורה

ארגון לוויות במרכז: פיני שירותי קבורה

ארגון לוויה לרוב מבלבל, מאתגר ומכריע, ולכן מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה ייעודית לארגון לוויות שתעמוד לשירותכם בכלל ההחלטות, הארגון והסידורים שיש לעשות

פורסם בתאריך: 23.10.19 15:52

כאשר אדם נפטר, המשפחה צריכה להתארגן להביאו לקבורה. לוויה וקבורה קשורות בהמון החלטות שהמארגנים צריכים לקבל, במהלך היום הגרוע בחייהם.

חברת "פיני שירותי קבורה" המנוהלת בידי פיני צרנס מזה 40 שנה, נרתמת עבור בני המשפחה של הנפטר בשעתם הקשה ביותר ומספקת שירותים מקיפים הכוללים את כל האלמנטים הכרוכים בתהליך, בכדי "לשחרר" את בני המשפחה להתמודד עם אבלם הפרטי מבלי שיצטרכו להתמודד כמעט עם הנושאים האופרטיביים.

"פיני שירותי קבורה", מספקת שירותי לוויה מכל הסוגים: לוויה דתית, אזרחית, רפורמית, ושאינה יהודית, קבורה בקרקע או בארון, על פי רצון ודת המשפחה.

הצוות של פיני צרנס עומד לרשותכם תוך אמפתיה, רגישות וחמלה, ומספק תמיכה מלאה למשפחות בעת הפרידה מיקיריהן, במשך למעלה מ- 20 שנה. הניסיון, המקצועיות וההבנה של אנשי הצוות נתרמים בכדי להקל על התהליך הארגוני ככל האפשר.

השירותים המסופקים בחברה: העברת הנפטר מבית המנוח או מבית החולים לבית העלמין, הוצאת תעודת פטירה/רישיון קבורה, תיאום הלוויה מול חברת קדישא, הדפסת מודעות אבל והדבקתן, פרסום מודעות אבל בעיתונים, הכנת ועריכת טקס הלוויה עלפי רצון המשפחה, סידורי פרחים, וכן ייעוץ והכוונה ללא עלות עבור משפחות המעוניינות לארגן את ההלוויה בעצמן.

מהי הבירוקרטיה מול חברה קדישא לתיאום הלוויה?

"יש לפנות לחברה קדישא בכדי לתאם את מקום הקבורה ומועד הלוויה, בצירוף כל המסמכים הרלוונטיים: תעודת הזהות של הנפטר, תעודת הפטירה, רישיון הקבורה, ותעודות המוכיחות את יהדותו של הנפטר.

"אנו דואגים לאיסוף כלל המסמכים הללו לאחר הוצאת רישיון הקבורה, ולתיאום מקום הקבורה והמועד, בהתאם לרצון משפחת הנפטר.

"חברה קדישא היא זו המתאמת את מועד הלוויה ולכן יש לבצע את התיאום מולם, תוך התחשבות בלוחות הזמנים הרצויים למשפחה. אנו מבצעים את כלל התיאומים למקום ומועד הקבורה והלוויה מול חברה קדישא, ובנוסף, אנו דואגים להבטחת הבקשות המיוחדות של משפחת הנפטר מחברה קדישא, כולל בקשות מיוחדות כגון: בהסדרי קבורה מיוחדים, קבורה בתכריכים, קביעת מסלול למסע הלוויה, ועוד".

מה כולל שירות עריכת טקס הלוויה שלכם?

"אנו מציעים שירות עריכת הטקס בהתאם למנהגים ולאמונות השונות של משפחת הנפטר. אנו דואגים כאמור, להעברת נפטר אל בית העלמין שנבחר. אנו דואגים לסידורי הפרחים לטקס הלוויה וכן לציוד הגברה להקראת ההספדים. כל בקשה של המשפחה וקרובי הנפטר, מתקבלת אצלנו באהדה ונעשה הכל בכדי שהמשפחות תקבלנה את הטקס המכובד והמבורך ביותר.

"כמו כן, אנו מספקים עבור קבורה חילונית, מספר חלופות של בתי עלמין אזרחיים בקיבוצים במרכז הארץ במקומות נעימים ופסטורליים לרווחת המשפחות".

פיני שירותי קבורה
טלפון: 050-5232541

קישור לעמוד פייסבוק

באדיבות פיני שירותי קבורה

באדיבות פיני שירותי קבורה


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר