חנות בירות בפתח תקוה. באדיבות "יין בעיר"
חנות בירות בפתח תקוה. באדיבות "יין בעיר"

חנות הבירות בפתח תקוה שאתם חייבים להכיר

בירה יכולה להיות דברים שונים עבור אנשים שונים. היא יכולה להיות משקה מרענן בערב נעים עם החבר'ה והיא יכולה להיות חווית שתייה ייחודית עם טעמים מרגשים שמסעירים את החך. בין אם אתם מהסוג הראשון, השני או סוג אחר בכלל, את מבוקשכם, הבירה האולטימטיבית, תמצאו בחנות "יין בעיר", במתחם שופ-טיים בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 27.10.19 16:44

את החנות מנהלים בני משפחת יגודה, שאוהבים ומבינים באלכוהול, יין ובירות ושמחים להציע לכל מי שמגיע לחנות שירות אישי, כולל ייעוץ על הבירה המתאימה עבורו. "יש לנו מגוון מאד רחב של בירות" מספרת נופר יגודה, מנהלת החנות. "אנחנו מחזיקים אצלנו גם בירות ישראליות, כי אנחנו מאד גאים ואוהבים לתמוך בתוצרת כחול לבן, וגם חושבים שאלה בירות טעימות שלא נופלות באיכותן מהבירות המיובאות, אך גם מציעים מגוון של מותגים תוצרת חוץ, לכל מי שאוהב אותן. יש לנו גם את כל הבירות המוכרות, כמו גינס, קרלסברג, קורונה ועוד, וגם בירות פחות מוכרות שאנחנו מאד אוהבים להמליץ ללקוחות ולראות אותם מתאהבים בבירה חדשה שלא הכירו".

יש לנו מגוון מאד רחב של בירות" . באדיבות "יין בעיר"

יש לנו מגוון מאד רחב של בירות" . באדיבות "יין בעיר"

הבירות המיוחדות בחנות

בין הבירות הפחות מוכרות אך לא פחות מיוחדות בחנות, נופר ממליצה על מרדסו, קוזל וליפמנס. "המרדסו היא בירה חזקה, כהה, מעט מתקתקה, בשנים האחרונות גם מגישים אותה מהחבית בכמה מקומות נבחרים. הקוזל היא בירה כהה, מעט מרירה עם אחוז אלכוהול לא גבוה, והליפמנס היא בירה קלילה ומתוקה, בטעמי פירות יער, שממש כיף לשתות. הבירה הכי חזקה בחנות היא כנראה קסטיל טריפל, בירת אייל פירותית עם 11 אחוזי אלכוהול, והמרדסו עליה סיפרתי שהיא 10 אחוזי אלכוהול". אלו מכם שמחפשים את הבירות הישראליות ייהנו מהמגוון הרחב בחנות שכולל את בירה מלכה, בירה ג'מס 8.8 ו-IPA, בירה נגב, בירה בזלת ועוד.

באדיבות "יין בעיר"

באדיבות "יין בעיר"

ומה אוהבים לשתות בני משפחת יגודה?

הטעם של בני המשפחה מגוון ולעיתים מפתיע. נופר נשארת נאמנה לבירות הישראליות ומכתירה את "גולדסטאר אנפילטרד" (לא מסוננת) כבירה המועדפת עליה. דור, אחיה, המנהל לצידה את החנות במתחם שופ טיים מצהיר כי טובורג היא האהוב עליו, ואב המשפחה, עופר יגודה, מפתיע בבחירה מעניינת – באדוויזר. "זו בירה שהתחילו להכניס יותר חזק לשוק היום במגוון מקומות בארץ" הוא מספר, "והיא בירה מאד טובה, קלילה, בהירה, הכי מתאימה לחום של ישראל".

יין בעיר – מתחם שופ טיים פתח תקווה
טלפון בחנות: 03-750388
כתובת: תוצרת הארץ 4, פתח תקווה, מתחם שופ טיים
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

באדיבות "יין בעיר"

באדיבות "יין בעיר"


כתבה שיווקית


"אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות!"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר