מדרסים לנשים בהריון. תמונה ממאגר Shutterstock By Mladen Zivkovic
מדרסים לנשים בהריון. תמונה ממאגר Shutterstock By Mladen Zivkovic

מדרסים לנשים בהריון: הכירו את חברת Fix Feet

פורסם בתאריך: 27.10.19 20:29

במהלך ההיריון, מתחוללים שינויים רבים בגוף האישה ומרבית הנשים סובלות ממיחושים דומים. בין התלונות השכיחות ביותר –  תלונות על כאבים ברגליים, בברכיים ובירכיים,  אלא שמטבע הדברים, תלונות אלו זוכות לתשומת לב מזערית, וחבל, כי דווקא בהן קל מאד לטפל ולהקל על האישה ההרה.

הסיבה לכאבי הרגליים, כמו גם לכאבי הגב התחתון, ברורה: תוספת המשקל המשמעותית, גורמת לשינוי מרכז הכובד של האישה ההרה. בניסיון לאזן את היציבה, נוצרת הקשתה מודגשת של הגב והיא מתבטאת בצורת העמידה וההליכה של האישה ההרה. העומס המוגבר על שרירי הירכיים, הרגליים והקרסוליים, כמו גם על החוליות התחתונות של הגב והרקמות סביבן, הוא זה הגורם לכאבים ולעיתים גם לשחיקה של הסחוס ולדלקות.

אחד השינויים הנפוצים בהריון מתבטא בנפיחות ברגליים והשני במנח כף הרגל. ההורמון Relaxin, אשר בשלב מאוחר יותר מאפשר את פעולת הלידה עצמה, גורם להרפיה ושחרור של הרצועות, כולל אלו של הקרסול, והרפיה זו גורמת לקריסה של כף הרגל פנימה. כתוצאה מכך, עלולים להיגרם כאבים בעקב, בקשת כף הרגל או בכדור כף הרגל –  Ball of foot . בנוסף, בגלל העלייה במשקל, נשים רבות חוות בנוסף, התכווצויות בשוקיים ותופעה של וורידים בולטים?.

פנינו לפיני מושקוביץ, אורטוטיסט מומחה עולמי עם ניסיון של למעלה מ- 45 שנים בתחום המדרסים, אשר בבעלותו בית מלאכה ומעבדת ההליכה המתקדמת – FIX FEET מדרסים, כדי לשמוע ממנו כיצד מונעים בעיות וכאבים ברגליים במהלך ההיריון.

מדרסים לנשים בהריון: הכירו את חברת Fix Feet. צילום עצמי

מדרסים לנשים בהריון: הכירו את חברת Fix Feet. צילום עצמי

פיני הבהיר, כי כבר בחודשים הראשונים להריון חלים שינויים בגודל כף הרגל שמתרחבת וגדלה. "מרבית הנשים אינן שמות לב לכך וממשיכות להשתמש באותן הנעליים ושימוש זה מגביר ומעצים את הכאבים וגורם בנוסף לסדקים וחתכים בעקבים" הסביר פיני מושקוביץ, "יש צורך לרכוש נעליים במספר גדול יותר אבל גם להשתמש במדרסים.

"מדרסים מותאמים אישית , הם הפתרון הפשוט והיעיל לקריסה של כף הרגל פנימה. הם ימנעו גם החמרה של המצב שיתבטא בתופעות של דורבן בכף הרגל, דלקת בגיד השוק, Plantar fasciitis ותופעות נוספות".

"דווקא בתקופת ההיריון"  הדגיש פיני, "יש חשיבות עליונה לביצוע בדיקה דינמית של הרגליים והתאמה מדויקת של מדרסים. יתכן מאוד,שכף הרגל שגדלה עקב ההיריון תישאר במידה זו גם בעתיד, ויש להעניק לה את כל התמיכה כדי שהיציבה וההליכה של האישה תישמר אופטימלית, וניתן יהיה למנוע נזקים עתידיים".

FIX FEET

FIX FEET

מדרסים לנעלי עקב

מוצר נפלא נוסף מבית  FIX FEET- מדרסים לנעלי עקב. כבר באירוע הקרוב של הולדת ילדך תוכלי לחזור לנעלי עקב ובעזרת המדרסים לעבור את האירוע בנוחות מירבית.

בעולם המודרני העכשווי, יש צורך במחשבה "מחוץ לקופסה" וזה כולל גם מוצרי בריאות ונוחות שיתאימו לרוח התקופה.

כשמדובר על מדרסים, נהוג היה לחשוב שמדרסים מתאימים אך ורק לנעלי ספורט או לנעליי עבודה רחבות שלא החמיאו לנשים המעוניינות בהופעה אלגנטית ומחויטת. חברת FIX FEET פיתחה דגם חדש של מדרסים ביו-מכניים, אשר מתאימים לנעלי עקב ולנעליים אלגנטיות שאינן מגבילות נשים החפצות בהן, מבלי לגרוע מהיתרונות שמדרסים מקנים מבחינה בריאותית ובהיבט הנוחות, הפחתת הלחצים מהכריות הקדמיות, והעקב.

"המדרס בנויים בהתאמה אישית לכף הרגל , ו"מתאים את עצמו" מבחינה אנטומית למבנה הצר של נעלי העקב. המדרסים קלים, גמישים וניתנים להעברה מנעל לנעל ללא קושי". אומר פיני מושקוביץ.

סובלים מכאבים?

כאבים בכפות הרגלים, כאבי ברכיים , כאבי גב, חוסר איזון ויציבה, בעיית דורבן? אתם סוכרתיים? חשים עייפות וכאבים "שורפים" בכפות הרגליים בסוף יום עבודה? , סובלים מהלוקס ולגוס? צרו עמנו קשר, תאמו אצלנו בדיקה ללא עלות ותוכלו להינות  מפתרון מהיר ויעיל  לכאבים שלכם ולהפוך ללקוח נוסף מרוצה  כמו לקוחות רבים אחרים, מהשירות שקיבלתם מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

FIX FEET

טלפון:

1599506090

סניף תל אביב: ראול ולנברג 24

סניף נתניה:     סמילנסקי 15

סניף חדרה:     הנשיא 31

מעבר לאתר החברה

עשו לייק

FIX FEET

FIX FEET


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר