שברי מאמץ: ממה הם נגרמים ומה הפתרון? תמונה ממאגר שאטרסטוק By goffkein.pro
שברי מאמץ: ממה הם נגרמים ומה הפתרון? תמונה ממאגר שאטרסטוק By goffkein.pro

שברי מאמץ: ממה הם נגרמים ומה הפתרון

פורסם בתאריך: 27.10.19 20:55

שברי מאמץ הם אחת הבעיות הקשות ממנה סובלים חיילים, בעיקר חיילי חי"ר וחיילים ביחידות מובחרות. שבר מאמץ נגרם כתוצאה מעומס יתר שמקורו בפעילות גופנית מאומצת – ריצה והליכה תוך נשיאת משאות כבדים.

הסיבות לכך ברורות:

  • רמת מאמץ גבוהה, הנדרשת בפעילות הצבאית האינטנסיבית שמתחילה בהכנה לטירונות ונמשכת בטירונות, שמרבית הצעירים אינם מורגלים בה.
  • הנעליים הצבאיות שסולייתן קשה, אינן מאפשרות את בלימת הזעזועים.
  • מחסור בשעות שינה ובמנוחה המאפשרות לגוף לשקם את עצמו.
  • המוטיבציה הגבוהה של החיילים הצעירים שנחושים להפגין את יכולותיהם תוך התעלמות מהכאבים הגוברים והולכים.

כתוצאה ממאמץ גדול, חיילים רבים סובלים מכאבים בכפות הרגלים וברגליים עצמן , מה שהופך במהרה לשברי מאמץ. התעלמות מהבעיה רק מחריפה אותה, והיא עלולה לבוא לידי ביטוי בפגיעות אורתופדיות שונות בעתיד.

הפתרון נמצא בטווח יד. מדרסים בהתאמה אישית שיספגו את הזעזועים החוזרים ונשנים לגוף בזמן הפעילות המאומצת, יחלקו את משקל הגוף על כל כף הרגל ולא רק על נקודות הדריכה, יספקו יציבות ואיזון לגוף וימנעו נזקים עתידיים כתוצאה מתקופת השירות הצבאי.

מדרסים לחיילים: הכירו את חברת FIX FEET

מדרסים לחיילים: הכירו את חברת FIX FEET

מדוע מדרסים?

פנינו לפיני מושקוביץ, אורטוטיסט מומחה עולמי עם ניסיון של למעלה מ- 45 שנים בתחום המדרסים, אשר בבעלותו בית מלאכה ומעבדת ההליכה המתקדמת – FIX FEET מדרסים, כדי לשמוע ממנו כיצד מונעים בעיות וכאבים בכפות הרגלים , ברכיים וגב .

3 סיבות עיקריות לשימוש במדרסים: המדרסים מייצבים את כפות הרגליים במנח הטבעי שלהן, יוצרים פיזור עומס נכון בכף הרגל , מסייעים במניעה של שחיקת סחוסים ובמניעת פציעות במפרקים השונים.

1.מדרסים תוכננו ויוצרו בהתאמה אישית כתוסף לנעל והם מחליפים את הרפידה הסטנדרטית, כך שאין  צורך ברכישת נעלים במידה גדולה יותר. המדרסים מסייעים לשחזר את התנוחה הטבעית של כפות הרגלים שלנו  –  בעזרת מדרסים שעוצבו בהתאמה אישית לכפות הרגלים של המשתמש, כפות הרגליים חוזרות למנח הטבעי שלהן ולתפקוד בצורה הנכונה, דבר המונע, בין היתר,  שינויים מזיקים במפרקים, בשרירים, ברצועות, והפחתה משמעותית בכאבים בכפות הרגלים, בקרסול, בברכיים ובגב תחתון .

2.העומס בכפות הרגלים מתרכז בעיקר בחלק הקדמי ובאחורי של כף הרגל. בעזרת מדרסים המיוצרים בהתאמה אישית, נוכל לפזר את העומס בכפות הרגליים בצורה נכונה ובריאה יותר. למעשה, אותו משקל הגוף מתפזר על פני שטח גדול יותר בכף הרגל, ובכך גורם לתחושת הקלה בזמן הפעילות ו/או אחריה .

3.המדרסים עשויים מחומרים פולימריים רכים סופגי אנרגיה. בדומה לבלמים ברכב, כך גם המדרסים משמשים כבלמי זעזועים עבור הגוף שלנו, מונעים שחיקת סחוסיםופציעות ומשפרים את הביצועיים.

 FIX FEET מדרסים, היא מעבדת הליכה המתמחה בייצור מדרסים ומספקת מזה שנים מדרסים לחיילי יחידות מובחרות. המעבדה מסייעת במציאת הפתרון האפקטיבי לבעיית שברי מאמץ, בהתאמה אישית ובהצלחה מרובה. המדרסים עשויים מחומרים פולימרים רכים מובחרים, סופגי אנרגיה, המיובאים מיצרן גרמני בעל מוניטין רב שנים, והם עמידים ביותר למאמצים, עמידים להזעה וניתנים לרחיצה ולייבוש בזמן קצר.

ב FIX FEET מדרסים תעברו בדיקה דינמית בתנועה. במסגרת הבדיקה תלכו על מסלול בו משולבים 7,200 חיישנים המנטרים את הצעידה שלכם לצד מצלמות המתעדות את אופן ההליכה. בתוםהבדיקה, הנתונים שנאספו יעובדו על ידי תוכנה מיוחדת שפותחה בגרמניה, ותתקבל תמונה כוללת של מעגל ההליכה שלכם . השלב הבא יהיה שיחה עם טכנאי מדרסים שיסביר את תוצאות הבדיקה, הבעיות שאותרו במידה ואכן נמצאו כאלו, וכמובן הפתרונות האפקטיביים על ידי מדרסים .

חשוב לדעת, כי אדם במהלך תנועה (הליכה, ריצה) נתמך על רגל אחת כשהשנייה באוויר. לכן, ישנה משמעות מכרעת לבדיקת הלחצים בכף הרגל בזמן עמידה על שתי רגליים או בתנועה, כשהגוף נתמך רק על רגל אחת.

FIX FEET

FIX FEET

מדרסים כפתרון לבעיות וכאבים ?

"סובלים כאבים בכפות הרגלים, כאבי ברכיים , כאבי גב, חוסר איזון ויציבה, בעיית דורבן? אתם סוכרתיים? חשים עייפות וכאבים "שורפים" בכפות הרגליים בסוף יום עבודה? , סובלים מהלוקס ולגוס? משברי מאמץ? צרו עמנו קשר, תאמו אצלנו בדיקה ללא עלות ותוכלו להינות  מפתרון מהיר ויעיל  לכאבים שלכם ולהפוך ללקוח נוסף מרוצה  כמו לקוחות רבים אחרים, מהשירות שקיבלתם מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

אם אתם מחפשים את האיזון הנכון לחיים, הכול מתחיל בכפות הרגליים שמשמשות כבסיס הגוף. בואו אלינו ל-FIX FEET ואנחנו נייצר עבורכם מדרסים שיאזנו אתכם, יפחיתו את הלחץ מהגוף שלכם וישפרו לכם את היום.

FIX FEET

טלפון: 1599506090

מעבר לאתר החברה

עשו לייק

סניפים:

תל אביב: ראול ולנברג 24 רמת החיל, מגדלי זיו בניין A 03-5246090

נתניה:     סמילנסקי 15    09-8338967

חדרה:     הנשיא 31       04-6322426

FIX FEET

FIX FEET

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר