עיצוב תכשיטים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Steve Ikeguchi
עיצוב תכשיטים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Steve Ikeguchi

עיצוב תכשיטים בפתח תקוה: החנות הייחודית שאתם חייבים להכיר

אם תכשיטי זהב, יהלומים ואבני חן עושים לכם את זה, אז ללא ספק שחנות התכשיטים B&G בפתח תקוה, היא בדיוק מה שאתם מחפשים. יצאנו להכיר את הסודות מאחורי המקום הייחודי

פורסם בתאריך: 29.10.19 12:37

שלוק מקפה והתכשיט מוכן

חגית וסער גונן הם הבעלים של החנות B&G, כאשר חגית היא המעצבת הראשית וסער הוא צורף ומשבץ היהלומים של המקום. שניהם נמצאים בכל רגע ורגע בעסק, מה שמוביל ליתרון גדול שעונה על צרכים משמעותיים כמו איכות חומרים גבוהה מהרגיל שנבחנת על ידי מומחה, שירות מהיר ואדיב של אנשי הצוות בכל בקשה או בעיה, ניסיון רב שנים ואהבה למקצוע שמביאים עמם מקצועיות אין קץ ואוקיינוסים של יחס אישי.

סער, הוא צורף ומשבץ יהלומים במקצועו, מזה 12 שנים, כאשר בית המלאכה בה הוא מייצר את התכשיטים נמצא ממש בתוך קניון עופר בפתח תקוה. כך שאם אתם רוכשים תכשיט ואתם זקוקים לתיקון או שינוי, לא תאלצו לחזור בעוד כשבועיים כפי שנהוג. כל שתצטרכו לעשות הוא לקחת שלוק מהקפה, לצאת לסיבוב קצר בקניון, ותוך זמן קצר תקבלו תכשיט ייחודי ומושלם במידה הנכונה. אגב, חשוב לציין כי תהליך העבודה הוא שקוף, ואתם יכולים לצפות בכל שלבי הכנת התכשיט בבית המלאכה שקיים במקום.

בית המלאכה של סער. צילום עצמי

בית המלאכה של סער. צילום עצמי

הופכים חלומות למציאות – תכשיטים בעיצוב אישי

אז אם יש לכם חלום ליצור את התכשיט שעליו אתם מפנטזים, כל שעליכם לעשות הוא לספר לחגית על הרעיון והיא כבר תצלול אתכם להמשך התהליך. "הלקוח מגיע אלי עם חלום על תכשיט, אני מקשיבה לדרישותיו וכבר מתחילה לדמיין איך אני הולכת להגשים לו את החלום", משתפת חגית.

"בתחילת התהליך אני מעצבת מודל ראשוני בתוכנת תלת ממד ייחודית ושולחת ללקוח את הסקיצה הראשונה. פה מתחיל שלב הפינג פונג – ביני לבין הלקוח לגבי השינויים שהלקוח רוצה לעשות עד שמגיעים לרמת דיוק מקסימלית. לאחר מכן אני מעבירה את המודל לסער על מנת שיצור את התכשיט בדיוק לפי רצון הלקוח.

"כלל התכשיטים שאנחנו מייצרים הם מזהב ולרוב בשיבוץ יהלומים. ניתן למצוא אצלנו תכשיטים אישיים כגון תליונים וטבעות שם ייחודיים".

טבעת יהלום. צילום עצמי

טבעת יהלום. צילום עצמי

באדיבות בי אנד ג'י

באדיבות בי אנד ג'י

אחריות ותחזוקה לכל החיים

אם בתכשיטים עסקינן, אז תוכלו להסכים שאי אפשר להתעלם מהעובדה שמדובר בעסק יקר שדורש תשומת לב ותחזוקה שוטפת. על כן, בחנות של חגית וסער החליטו להציע שירות ייחודי – אחריות לכל החיים על כל תכשיטי היהלומים. מה זה אומר בעצם? שכל עוד לא נעשה שינוי בתכשיט, אתם יכולים להגיע בכל זמן נתון כדי להחליף, לשדרג ולתקן. כל שעליכם לעשות הוא לקפוץ לחנות בזמן הסידורים, ולקבל את השירות הייחודי שמגיע לכם ללא תשלום.

"השירות נקרא 'LIFE TIME TRADE'", מוסיפה חגית. "מאחר ואנחנו יצרנים ולא יד שנייה, אנחנו שומרים על המחיר המשתלם ביותר ומעניקים גם תחזוקה לכל החיים על שיבוץ וחידוש התכשיטים כך שיבריקו בכל יום בשנה. מאוד חשוב לנו שהתכשיטים שלנו יראו הכי טוב שאפשר על הלקוחות שלנו. ההמלצה שלנו היא להגיע לפחות פעם בעונה.

"אפשרות נוספת, היא להביא תכשיטי זהב ישנים ולעצב אותם מחדש וכן ניתן לשבץ אצלנו אבנים שהלקוח מביא בתכשיט שאנחנו מעצבים והשיבוץ נעשה מול הלקוח".

באדיבות בי אנד ג'י

באדיבות בי אנד ג'י

יש לי רק חלום לקנות לך יהלום

מבחינת חגית וסער, העיסוק בעיצוב, צורפות ומכירת תכשיטים היא בגדר שליחות של ממש. חגית משתפת בהתרגשות: "אנשים קונים תכשיטים כשיש יום הולדת, אירוע, בר או בת מצווה או לידה. תכשיטים הם דרך ליצירת זיכרונות ועל כן זה מרגש לעסוק בתחום כזה. בייחוד בעסקי היהלומים – האפשרות להעניק לאישה תכשיט שמשולב בו חומר הגלם האיכותי ביותר שקיים בעולם (יהלום), ולהעניק לה הרגשה שזה מגיע לה – בשבילי מדובר בלא פחות מאושר צרוף".

שעות פעילות:
א'- ה': 9:30-22:00
שישי : 09:00-15:00
שבת: חצי שעה אחרי צאת השבת
כתובת: קניון עופר, קומה עליונה
טלפון: 074-70101008
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

בי אנד ג'י - עיצוב תכשיטים בפתח תקוה. צילום עצמי

בי אנד ג'י – עיצוב תכשיטים בפתח תקוה. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חזי

    חנות תכשיטים נפלאה שרות מצויין
    סער וחגית אנשים נפלאים
    רוכש שם תמיד ותמיד מרוצה
    תודה לכם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר