קוסמטיקאית רפואית בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Stone36
קוסמטיקאית רפואית בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Stone36

קוסמטיקאית רפואית בפתח תקוה: הכירו את שגית חסון

כשעלתה עם משפחתה בגיל שנתיים, אף אחד לא חלם שדווקא שם שגית חסון תמצא את היעוד שלה ושיחד עם בעלה, אותו הכירה בכלל בישראל, הם יביאו סטנדרט חדש לקוסמטיקה המקומית. היום, ב"ביוטיק היופי" הם הופכים יחד כל אישה ליפה

פורסם בתאריך: 31.10.19 15:08

כששגית חסון אמרה בגיל 12 ש"היא רוצה לעשות נשים יפות", אף אחד לא לקח אותה ברצינות. אבל ארבע שנים אחר כך, הכל השתנה. היא מספרת: "פשוט הייתי עקבית וידעתי מה אני רוצה. אפילו את אימא שלי שהיא ספרית בעצמה שכנעתי. היא דווקא אמרה שזה מאוד מתאים לי. יכולתי ללכת לבית ספר מקצועי, כמו שיש גם בארץ, אבל היה חשוב לי ללכת לבית ספר פרטי. הרי אני בקנדה ואני רוצה ללמוד מהטובים ביותר. אבל זה גם עלה המון כסף וגם לא רצו לקבל אותי כי הלימודים היו מגיל 18 ומעלה. בסוף בלי להתבלבל הלכתי לדבר עם מנהלת בית הספר ושכנעתי אותה לתת לי צ'אנס. את הלימודים אגב סיימתי עם הציון 98".

לאחר שעזבו את ישראל לטובת קנדה הנוצצת כשהייתה בת שנתיים, כשהגיעה חסון לגיל 21 החליטה להגשים להורים את החלום וחזרה איתם לישראל. היא מספרת: "אמרתי לחברות שלי 'אני הולכת למצוא בעל יהודי ולהתחתן. נתראה עוד כמה שנים'. הגעתי לאשדוד והרגשתי תלושה. שום דבר לא היה דומה למנטליות שהייתי רגילה אליה. החלטתי לעבוד בהרצליה עם קהל שהוא יותר מוכר לי. הייתי נוסעת 4 וחצי שעות באוטובוס הלוך חזור לעבודה".

בקליניקה של שגית חסון. צילום עצמי

בקליניקה של שגית חסון. צילום עצמי

אבל הנסיעות השתלמו. לאחר שהפצירה ש"הגבר שלה יהיה חלק עור", יום אחד הגיע למכון הסרת השיער בו עבדה הנסיך על הסוס הלבן. היא מספרת: "בעלי הגיע כלקוח למכון. התאהבתי בו במבט ראשון עם פרפרים בבטן דפיקות לב והכל". אחרי חצי שנה בלבד השניים התחתנו. שלוש שנים אחר כך וכשהייתה בהריון עברו השניים לקנדה, שם במהלך שמונה שנים הם הביאו שלושה ילדים לעולם. במקביל חסון ממשיכה לעבוד במקצוע ולומדת את השיטות החדשניות ביותר בתחום הקוסמטיקה מהטובים בעולם. אבל אז הגיע טלפון שטרף את הקלפים- אחיו של חיים חסון (בעלה וספר בעצמו) הציע לו לחזור לארץ ולפתוח ביוטיק יופי משפחתי. היא מספרת "אמרתי לו 'בוא נלך' הוא לא הבין איך אפשר לארוז את החיים שלנו שם בקנדה, אבל תוך חצי שנה היינו בארץ ופתחנו את העסק'"

בדומה למודל הקנדי, "ביוטיק היופי" של משפחת חסון היה גדול ומלא בעובדים: "ארבע וחצי שנים קרענו את עצמנו. המקום עבד אבל לא היו לנו חיים. הרגשתי שאני מתעסקת בגנון במקום להתעסק בעבודה שלי. כבר הרגשתי שאני עובדת במשהו אחר. רציתי גם לתת ללקוחות שלי את הסטנדרטים והשירות שאני חושבת שמגיע להן לקבל. אני פדנטית. אני אוהבת שהלקוחה נכנסת ללב, שהיא ממש הופכת למשפחה. להיות חברה שלה. להקשיב לה".

היום השניים הגיעו לנחלה. הם מחזיקים בעסק בוטיק קטן שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר: "אחרי ותק של 20 שנים אני מרגישה שהגעתי למקום הכי מדויק לי. גם מבחינת הגודל של העסק וגם המבנה שלו שכולל אותי ואת חיים. אנחנו שני אנשים שונים וזה כיף. זה לא היה פשוט בהתחלה. אבל היום אנחנו קוצרים את הפירות ומשלימים אחד את השני. זה נכון שהרבה לא מסוגלים. עברנו תהליך כל אחד בפני עצמו והיום יש לנו כלים להפריד בין האישי למקצועי. אני מרגישה שזה מאוד מחזק את הזוגיות. זה לא משהו שכל זוג יכול לעשות. למשל בסוף היום אני לא צריכה לחפור לו על מה עברתי הרי הוא ראה הכל וההפך. אנחנו גם מקפידים לא להביא את העבודה הביתה. אז נכון, זו הייתה עבודה מאתגרת להגיע למצב הזה, אבל היום אני יכולה להגיד לעצמי שזה היה שווה הכל".

בבוטיק היופי הזוגי שהקימו השניים שומרים על סטנדרט גבוה: "הטיפולים שלמדתי הם מחו"ל. אני מביאה משהו אחר לגמרי. חשוב לי להיות אמינה וישרה. ואני גם לא דוחפת ללקוחות מוצרים. אני לא הופכת אותן לתלויות בי. אני לא משתמשת בסכין או במכונות אני משתמשת בידיים שלי ובכלים שהבאתי מחו"ל ואז זה גם מחזיק יותר זמן. אני גם מאוד עדינה. לא מנסה לתקתק. חשוב לי לתת לכל אחת את כל הטיפול שהיא צריכה. גם הקונספט של המקום עצמו חוסך זמן יקר. לקוחה למשל יכולה להיות עם צבע על השיער ובינתיים לעשות פדיקור. בסופו של דבר זה משתלם".

כתובת: יעל רום 8, אם המושבות פתח תקוה, מרכז רום
טלפון: 054-7282833
קישור לאינסטגרם
קישור לפייסבוק

שגית חסון. צילום עצמי

שגית חסון. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

 

 
 


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר