מכוני כושר מומלצים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Vladimir Sukhachev
מכוני כושר מומלצים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Vladimir Sukhachev

מכוני כושר מומלצים בפתח תקוה: לחטב את הגוף בסטייל

גם אתם מתפללים לשינוי באורח החיים שלכם אבל לא מסוגלים לקום מהספה? אם הבנתם שהגיע הזמן שלכם לחזור לכושר, אז כדאי שתעשו את זה בתנאים הטובים ביותר. הכנו לכם רשימה של מכוני הכושר המומלצים בעיר שיגמרו לכם לקפץ בלי לחשוב פעמיים

פורסם בתאריך: 11.11.19 16:36

ביתי ואינטימי: מועדון הכושר אורלייף הוא יותר מחדר כושר

צוות ותיק וקבוע, אירועים חברתיים ותחרויות, זוגות שהכירו במועדון, ואפילו הצעת נישואין בחדר הכושר, אלו הם רק כמה מהדברים שהפכו את מועדון הכושר "אורלייף" בפתח תקווה למועדון שאיננו רק מקום להתאמן בו, אלא נקודת מפגש אינטימית וביתית, בה המדריכים מכירים את המנויים ודואגים לתת יחס אישי לכל אחד.

"אני עצמי התחלתי לעבוד פה ב-2001 כמדריך כושר" מספר שמעון טרכטמן, הבעלים של המקום "אחרי שנים בהן עבדתי כמורה לחינוך גופני ומאמן קבוצות הגעתי לאורלייף, בהתחלה עבדתי כמדריך, והחל מ – 2010 אני הבעלים של המקום ומשקיע בו את כל כולי". טרכטמן דואג שמועדון הכושר שיחגוג בקרוב 20 שנה להווסדו, ישאר בחוד החנית בכל הנוגע לטכנולוגיה וציוד. לפני כחודש וחצי עבר המועדון שיפוץ מקיף, והובאו אליו מכשירי אימון ברמה הגבוהה ביותר. בין היתר קיים במועדון סטודיו לפילאטיס מכשירים עם ארבע מיטות רפורמרים שמאפשרות שיעורים קטנים ואינטימים של ארבעה מתאמנים בכל פעם, ומאפשרים למדריכה להתאים את רמת התרגילים לכל מתעמל באופן אישי.

"אנחנו שמים המון דגש על ליווי אישי במועדון. כבר עם ההרשמה, עוד לפני שעולים על מכשיר אחד, פוגשים את מדריך הכושר שלנו שמודד משקל, גובה, אחוזי שומן של המתאמן, ובונה לו תוכנית אישית בהתאם לצרכים ולמגבלות שלו, אנחנו מציעים גם מעקב מידי חודש למעוניינים".

באדיבות מכון הכושר "אורלייף"

באדיבות מכון הכושר "אורלייף"

באדיבות מכון הכושר "אורלייף"

באדיבות מכון הכושר "אורלייף"

איך זה הולך מבחינת חוגים וחדר כושר האם יש מנוי לזה או לזה?

"ממש לא", מסביר טרכטמן. "ברגע שאדם נרשם למועדון חדר כושר ושלושים שיעורים שבועיים פתוחים בפניו – עיצוב, פילאטיס רצפה, יוגה, זומבה, TRX, סדנאת בטן בה עובדים 30 דקות מרוכזות על בטן שטוחה. מנויים מוזמנים לגוון ולהתנסות עד שהם מוצאים את השילוב הנכון בעבורם. גם לשרירים שלנו גיוון הוא דבר חשוב וחיובי שעוזר למקסם תוצאות".

על מנת שלא יווצר עומס בחוגים מנויי אורלייף נרשמים מראש באפליקציה מיוחדת כך שכל בחוג אליו נרשמתם יובטח מקומכם "מהנסיון שלנו יש פיזור לקוחות לאורך היום ולא נוצרים עומסים מיותרים בשעות הערב" מוסיף טרכטמן.

דבר חשוב נוסף עליו שמים דגש במועדון אורלייף הוא התפיסה לפיה כל אחד יכול להתאמן – גם בעלי בעיות גב או ברכיים, גם נשים בהריון, קשישים, ואפילו ילדים (מגיל 12) לכולם בונים תכנית מותאמת: "יש לנו צוות שיודע להתאים תוכנית אימון גם בתוך מגבלות גופניות. לאדם עם בעיות גב לא נמליץ לרוץ אומנם, אך הוא בהחלט יכול להגביר פעילות אירובי על ידי אופניים. מי שסובל מבעיות ברכיים יכול להגביר סיבולת לב ריאה בקרוסטריינר. יש אצלנו מתאמנים עם נכויות שמגיעים אלינו להתאמן. מדריך הכושר שלנו בונה להם תוכנית להפעלת וחיזוק השרירים הדומיננטיים גם עם המגבלות".

מועדון הכושר ממוקם קרוב למרכז פתח תקווה, באזור חניה חופשית ללא תשלום, ומציע מלתחות ולוקרים יומיים לשימוש המנויים. המנוי איננו מוגבל בזמן, מתחדש מידי חודש ומסתיים חודש לאחר בקשת הפסקה, ללא קנסות או דמי ביטול.

מועדון הכושר אורלייף
כתובת: שפירא 45 פתח תקוה
טלפון: 039346297

קישור לאתר
קישור לפייסבוק

באדיבות מכון הכושר "אורלייף"

באדיבות מכון הכושר "אורלייף"


ספורטן: יש הרבה חדרי כושר אבל ספורטן יש רק אחד

מה באמת חשוב לנו כשאנחנו מחפשים חדר כושר? צוות מקצועי וקשוב? מכשירים חדשים? מגוון בלתי נגמר של חוגים? תודעת שירות גבוהה? בספורטן מאמינים שלא צריך להתפשר כי אפשר גם וגם, כלומר הכל.

חדר הכושר של ספורטן פתח תקווה הוא חדר הכושר המוביל בפתח תקווה והסביבה, כי הוא מעניק לחברים שלו חוויה איכותית שרק עושה חשק לחזור, להתאמץ ולראות תוצאות. בספורטן שמים דגש על מקצועיות, רמת שרות מעולה וחווית קהילה וזה עוד מבלי לדבר על המכשירים הכי חדישים, של חברת "PRECOR", החברה הבינלאומית הידועה. בספורטן תמצאו גם שיעורי סטודיו מגוונים ואת הפעילויות הכי מיוחדות: פילאטיס, קיקבוקסינג, ספינינג, פיטבול, זומבה, דניס הישרדות, TRX, אירובי דאנס, בודי פאמפ ועוד ועוד – הכל כדי שתמצאו את מה שמתאים לכם ותתחילו לזוז בכיף.

חדר הכושר בספורטן הוא חלק מהקאנטרי הגדול בפתח תקווה והסביבה. הקאנטרי עצמו משתרע על לא פחות מ-40 דונמים וכולל שבעה מגרשי טניס, מגרש כדורסל, מגרש כדורגל ושלוש בריכות שחייה לכל הגילאים: בריכה חיצונית עם אטרקציות מים, בריכה מקורה מחוממת ובריכת פעוטות.

"המוטו שלנו הוא שנגמרו התירוצים", אומרת קרן שלייפשטיין, מנהלת מועדון הספורטן. "החלטנו שכל אחד ימצא את המקום שלו בחדר כושר שלנו ולכן אצלנו בחדר הכושר תוכלו למצוא מתחם אירובי גדול, ציוד אירובי מהמשוכללים בתחום וכמובן את חוגים שלנו שהפכו מזמן לשם דבר. על כל אלה אחראיים צוות המאמנים הכי טוב ומסור שיכול להיות. צוות שקשוב לצרכים שלכם ויסייע לכם לקבוע יעדים ולהשיג אותם, להאמין בעצמכם וליהנות תוך כדי".

מרגישים שאתם לא יודעים איך להתחיל? בדיוק עבורכם נפתחה בספורטן תוכנית שנועדה לעזור לכם למצוא את המוטיבציה לכושר בלי לוותר על ההנאה. איך? כל מנוי חדש או מתחיל מקבל תכנית אימונים ראשונית במסגרת המנוי ללא עלות כספית ויוכל לחדש אותה כל 3 חודשים לפי קצב ההתקדמות האישי.

צילום:קרן שלייפשטיין

צילום:קרן שלייפשטיין

צילום:חיים דדוש

צילום:חיים דדוש

"היתרון שלנו הוא החוויה הכוללת שאנחנו מציעים, שהיא לא רק חדר הכושר הכי טוב, אלא גם צוות מעולה ועוד המון פינוקים", מחדדת שלייפשטיין. "רק אצלנו תוכלו למצוא חוויה שלמה הכוללת גם מתקני ספא, ג'קוזי ושתי סאונות שונות ועוד המון אירועים מגניבים לאורך השנה. ספורט אצלנו הוא דרך חיים שמשלבת המון הנאה וסיפוק מההתחלה."

אז אם מה שהבנתם זה שגם בחורף וגם בקיץ המקום שהכי נכון להתאמן בו הוא הספורטן, הבנתם נכון. אנחנו מחכים לכם, השאלה היא למה אתה מחכים?

שעות פתיחה:
• ראשון – חמישי 05:30-23:00
• שישי 05:30-18:00
• שבת 06:30-18:00
• החל מה-1.1.2020 חדר הכושר ייסגר ביום שבת בשעה 23:00

כתובת: גרינשפן 8, פתח תקוה
טלפון: 6669* 
קישור לאתר
ק
ישור לפייסבוק

צילום:חיים דדוש

צילום:חיים דדוש


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר