מרפאת השיניים של ד"ר סייף. צילום: יחיא שאוויש
מרפאת השיניים של ד"ר סייף. צילום: יחיא שאוויש

מרפאת שיניים בפתח תקוה: הכירו את ד"ר סייף

בדיקה שגרתית במרפאה, טיפול אצל שיננית וצחצוח מוקפד של השיניים פעמיים ביום, עשויים לעשות את ההבדל בין כאבים בלתי נסבלים לחוויית שימור ותחזוקה של חיוך צחור ושיניים בריאות. ד"ר סייף: "כשלא מקפידים על מניעה, מצב השיניים (ולעיתים גם החניכיים) עלול להתדרדר ולהוביל לטיפולים יקרים שבדיעבד היו ברי מניעה"

פורסם בתאריך: 18.11.19 15:21

"להיות רופא שיניים זה הרבה יותר מהעיסוק ברפואה", מסביר השבוע ד"ר סייף. "המקצוע משלב בתוכו גם כישורים ויכולות של שיחה עם המטופל, שלרוב חש אי נוחות ברגע שהוא מתיישב על כיסא הטיפולים בגלל חשש מכאב או פחד קמאי מרופא שיניים. אני מוצא שלפעמים אני מתפקד גם קצת כמו פסיכולוג. אני מרגיע, מפרט למטופל לפני כל פעולה מה עומד לקרות, מסביר על המכשירים איתם אני משתמש ועונה על כל שאלה כדי שיהיה רגוע יותר".

אל המקצוע הגיע ד"ר סייף בזכות התנסות טובה שהייתה לו כשהיה נער צעיר שסבל משיני בינה ואף עבר יישור שיניים. החוויה שהייתה לו אז גרמה לו להתאהב בתחום וכשבגר לא הייתה לו כל התלבטות מה ללמוד. "רפואת שיניים בעיניי היא תחום שמשלב בין גוף, אסתטיקה, יופי וטיפול מסורתי. למרבה הצער, לא מעט אנשים מגיעים למרפאת השיניים רק כשקצו כל הקיצים והכאבים הפכו בלתי נסבלים. המחיר שהם משלמים על הדחייה הוא גדול, ולא רק במשמעות של כסף. ככל שדוחים את הטיפול או כשלא מקפידים על בדיקה תקופתית במרפאת השיניים, מצב השיניים (ולעיתים גם החניכיים) עלול להתדרדר ולהוביל לטיפולים יקרים שבדיעבד היו ברי מניעה".

אין כמו רפואה מונעת
כמו בכל תחום אחר ברפואה, יש משקל כבד לרפואה מונעת בכל הנוגע לשימור ותחזוקה של שיניים בריאות. כך למשל, ההמלצה היא להגיע אחת לחצי שנה לטיפול אצל השיננית לניקוי יסודי של השיניים ולהסרת אבנית. חשוב לציין שלא פעם השיננית תהיה זו שתתריע בפני המטופל שעליו לראות רופא שיניים לפני שהמצב מחמיר. "שימור בריאות השן הוא לא מטלה מסובכת", ממשיך ד"ר סייף. "אנשים חושבים שאם הם צחצחו שיניים פעם אחת ביום, בבוקר, זה מספיק. זו טעות, ההיפך הוא הנכון. הצחצוח בבוקר תורם כמובן להרגשה נעימה ולריח פה טוב, אבל לצחצוח בערב יש משמעות גדולה הרבה יותר, שכן אז אנחנו למעשה מנקים את כל הלכלוך שהצטבר בין השיניים במהלך היום ומונעים את פעילות החיידקים".

עוד מסביר ד"ר סייף שמוטב להשתמש במברשת שיניים חשמלית נטענת, מהסיבה הפשוטה שעל מנת לקבל תוצאה מצוינת יש לעשות פעולות מעט מורכבות עם מברשת שיניים רגילה, ואילו המברשת החשמלית מתוכנתת לעשות בדיוק את מה שנדרש בתהליך שנמשך כ- 2 דקות בלבד.

מעטפת מלאה לטיפול מושלם
במרפאתו של ד"ר סייף בפתח תקוה תקבלו מענה כולל לבריאות השיניים שלכם. החל מצילומים פנורמיים (חינם), טיפול של שיננית, יישור שיניים, הלבנת שיניים, כתרים, עקירות, טיפול בחניכיים באמצעות לייזר, וכלה בהזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית על-ידי רופא שעבר הכשרה מתאימה לנושא. בנוסף, ד"ר סייף עבר השתלמות לטיפול בחולים סיסטמיים, כלומר מי שסובלים ממחלות רקע ומוגדרים כמטופלים בסיכון, כמו חולי סוכרת.

"אחד החששות הגדולים של מטופלים הוא מטיפול של השתלות שיניים, בעיקר כשברוב המקרים מדובר בהליך שנמשך לאורך מספר ביקורים במרפאה. אצלנו ניתן לעשות טיפול מלא של השתלת שיניים ביום אחד, מה שמקל מאוד על המטופל ותורם למהירות בה הוא יוכל לחזור לשגרה", ממשיך ד"ר סייף.

על מנת להבטיח שחוויית הטיפול תהיה נעימה ככל הניתן, כבר בכניסה תחושו בניחוח ארומתרפי שמשרה אווירה נעימה וידידותית לצד העציצים המוריקים. ברגע שתתיישבו על כיסא הטיפול ותביטו למעלה תוכלו לצפות בטלוויזיה ואף לבחור תוכנית מועדפת עליכם, או לחילופין להאזין למוסיקה לבחירתכם. אלה שחוששים במיוחד יזכו לחיזוק מצידה של הסייעת שתשמח לאחוז בידכם במהלך הטיפול. "לא מעט מטופלים נרתעים מהרעש שהמכשור עושה, אצלנו זה אחרת – המכשור כמעט ולא משמיע רעש", אומר ד"ר סייף בחיוך. "גם למי שחוששים מזריקות ההרדמה ואינם משתכנעים שמדובר בהליך עדין, יש פתרון – לפני ההזרקה ניתן למרוח ג'ל מאלחש במקום המיועד להזרקה ורק לאחר שהוא פועל להמשיך בפעולה".

 

ד"ר סייף, רופא שיניים

כתובת: גוטמן 28, פתח תקווה

חניה חינם, גישה לנכים

טלפון: 03-6006252

קישור לאתר

ד"ר סייף. צילום: יחיא שאוויש

ד"ר סייף. צילום: יחיא שאוויש

 


כתבה שיווקית


 


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר